Aihe: Idols 2008
1 2 3 4 551 52 53 54 5598 99 100 101 102
vpjarvi
14.11.2008 22:50:11 (muokattu 14.11.2008 22:51:13)

Johan on mielenkiintoiset valinnat. Miksi Kalle on muuten valinnut ihan muniinpuhaltelu-biisin, kun teemana on asenne? No ainakin roaahääh -äänen saa tuohon biisiin varmasti.

E: Hidas. Pitäs päivittää ennenkö lähettää viestin.
"A Cosssssssby sweater." http://www.mikseri.net/secondcumming
Lesko
14.11.2008 22:51:22 (muokattu 14.11.2008 22:52:15)
Jaa jaa, siis biisilistaa sunnuntaille:

Anna-Kaisa Riitijoki: Animal Alpha - Master of Disguise
Jaana Leiniäinen: Paramore - CrushCrushCrush
Koop Arponen: The Commitments - Mustang Sally
Anna Puustjärvi: Emiliana Torrini - Jungle Drum
Kalle Löfström: Carmen Gray - Sacrifice
Pete Parkkonen: A - Nothing

Siis itselle ainakin ihan nevöhöörd materiaalia.. mutta katsotaan...

Edit: puol minuuttia myöhässä.. däääm.. :DD
J.Hollström
14.11.2008 23:26:56
Koop Arponen: The Commitments - Mustang Sally

Ei tuu wörkkimään. Tään jäbän pitäis laulaa Roxy Musicin Avalon tms. biisi jossa sen herkkä väpättävä ääni pääsis oikeuksiinsa.
masterhat
14.11.2008 23:30:38
Jaa jaa, siis biisilistaa sunnuntaille:

Anna Puustjärvi: Emiliana Torrini - Jungle Drum

Siis itselle ainakin ihan nevöhöörd materiaalia.. mutta katsotaan...

Edit: puol minuuttia myöhässä.. däääm.. :DD

Tä? Tää Emiliana Torrini on oikeesti parasta mitä musan saralla on tapahtunut viimiseen viiteen vuoteen. Pakko kyl tseakata miten Anna pystyy vetää noinkin temparamenttisen italialais-islantilaisen tulkinnan suomen idolsissa..?
'On moraalitonta antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa'
Mustikkamuffinssi
15.11.2008 01:11:28
Carmen Grayta olen kuullut vaan The Darknessin lämppärinä, ja silloin en ainakaan yhtään tykännyt. Tuskin Kallen tulkinta tuota asiaa muuttaa. Muuten Paramorea lukuun ottamatta ihan hauska nähdä miten itse kukin biisistään suoriutuu.
FatSam
15.11.2008 04:43:53 (muokattu 15.11.2008 04:49:21)

Tä? Tää Emiliana Torrini on oikeesti parasta mitä musan saralla on tapahtunut viimiseen viiteen vuoteen. Pakko kyl tseakata miten Anna pystyy vetää noinkin temparamenttisen italialais-islantilaisen tulkinnan suomen idolsissa..?

Aargh!! Tän olis parasta olla hyvä. On oikeasti mielenkiintoista kuulla tämä. Alkuperäistä lähellekään on varmaan tosi vaikea vetää. Joku poppiskanava, jota olen pakosta joutunut kuulemaan, on alkanut soittaa ihkun norskin Lene Marlinin vanhaa hittiä Unforgivable Sinneriä. Olisi hienoa, jos joku tytöistä vetäisi ton biisin. Mielellään ei niin raiskaten.

E: Tuosta Emiliana Torrinisa vielä. Jos soi Jugnle Drum autossa tahi työmaa kopissa, volat kaakkoon suht nopeaan on mennyt. Tosin töissä kuormurikuski vain tykkää tuosta runkrunkrunk-kohdasta. Olen myös lähes selvinpäin. NAAT
"Kappale on yhtyeen tunnetuimpia. Se sisältää yhtyeen kitaristin Dimebag Darrellin soittaman tunnetun kitarariffin. Myös kappaleen musiikkivideo on hyvin tunnettu, jossa kuvataan muun muassa yhtyettä soittamassa erikoisista kuvakulmista välillä hidastettu
Bonesaw
15.11.2008 12:14:30
Anna tulee vetämään ton Jungle Drumin vitun hyvin. Ääni ja meininki sopii tohon biisit,kun nappi ottaan.
Joo'o
Bluesmies
15.11.2008 12:28:05
Mä en kyllä tajua tota Annan hehkutusta tasan yhtään. Siis ihan ok laulaja, ei siinä mitään, mutta mun mielestä täysin perus. Ei mitään ihmeellistä.
JCM
15.11.2008 14:32:07

Mä en kyllä tajua tota Annan hehkutusta tasan yhtään. Siis ihan ok laulaja, ei siinä mitään, mutta mun mielestä täysin perus. Ei mitään ihmeellistä.

Ihana.

Ihana.
Bluesmies
15.11.2008 14:34:20
Ihana.

Ihana.

Siis ihan kivan näkönen ja vaikuttaa tosi mukavalta tyypiltä, en sitä kiellä. :) Mutta puhuin nyt laulamisesta.
JCM
15.11.2008 14:35:05

Siis ihan kivan näkönen ja vaikuttaa tosi mukavalta tyypiltä, en sitä kiellä. :) Mutta puhuin nyt laulamisesta.

Laulaminen just, tykkään:D Ja on se söpökin!
Tympee Huttunen
15.11.2008 14:37:04
CityRock -bändiskabassa Peten bändi kulkee nimellä Planet Terror, ainakin mikseri.netistä löytyy.

Groovaava biisi tulossa jätkälle seuraavaan finaaliin, sopinee myös äänellensä.

http://www.youtube.com/watch?v=zxj7IxPmoIw

Groovea ei tuosta löydy, täsmäiskuista ja hiottua protools-meininkiä kyllä:) Ihan hyvä biisi ja taisi jäädä A-yhtyeen isoimmaksi hitiksi.
myrtonen
15.11.2008 14:53:00
Groovea ei tuosta löydy, täsmäiskuista ja hiottua protools-meininkiä kyllä:) Ihan hyvä biisi ja taisi jäädä A-yhtyeen isoimmaksi hitiksi.

Meinasinkin että sunnuntaina varmaan jytää paremmin ottaen huomioon kohtuuhyvän bändin. Päähän jää soimaan ainakin.
En oo nähny yhtään tällaista tapausta. Oikeesti.
mungiisi
15.11.2008 17:15:18

Mielestäni aika tylsä biisi myös. Toisaalta, Pete on vetänyt näissä finaaleissa/semifinaaleissa sellasia biisejä joista en ole ikinä välittänyt/voinut kuvitella välittäväni sillä tavalla että on ollut pakko tutustua bändiin tarkemmin.
stigcarpelan
15.11.2008 19:39:01 (muokattu 15.11.2008 19:39:39)
Hitsi. Ei näy idolsit Liettuassa eli jää kattomatta huominen ja uusinta myös. Onkohan noita kukaan laitellut youtubeen, kun viimekin vuonna ne kerkes kattoo sieltä ennen kuin poistettiin.

E. en osaa.
Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio.
Rauzku
15.11.2008 19:49:06

Minä oon saanu siitä teeskentelijän vaikutuksen.
trashjones
15.11.2008 20:21:56

Ai toutalli akrii.
Master of Puppets Im vetämällä your strings
Johnny Buzz
15.11.2008 20:47:52 (muokattu 15.11.2008 20:48:10)

Anna veti meitin levylle tossa keväällä taustalauluja ja voin sanoa, että on täysin aito oma itsensä noissa lähetyksissä. Mitään teeskentelyä ei oo ilmassa. Turha lähtee dumaamaan, jos ei tunne henkilöä.
www.soulstab.com www.myspace.com/soulstab
Primitive Communication nyt kaupoissa!
Lesko
15.11.2008 21:42:11
Anna veti meitin levylle tossa keväällä taustalauluja ja voin sanoa, että on täysin aito oma itsensä noissa lähetyksissä. Mitään teeskentelyä ei oo ilmassa. Turha lähtee dumaamaan, jos ei tunne henkilöä.

No mutta kyllähän jokainen saa näkemästään tehdä johtopäätöksiä ja jokaiselle jonkunlainen vaikutus noista jutuista yms. syntyy. Enkä ihmettele, jos jengi täällä on saanu teeskentelijän kuvan tuosta Annasta. Minustakin se vähän sellainen on.
Kalevalamittaisia runoja "kalevalarunoilijakyrpäperseessäkoskaansustamitääntulejostolleenajatteletlesko." -Kailis
KooAa
15.11.2008 22:34:40

Kyllä 99.999999999% täällä annetuista ihmisluonnearvioista on vääriä.
Kalju juntti #1 KooAalla ei ole merkitystä sukupuoliyhteyden onnistumiseen. The R.I.P.Off 17.09.2008 valmistunut demo kuunneltavissa
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)