Funkånaut 08.02.2016 17:32:33 | |
---|
Janizio: Miks tuolla on toi kuvittelemaan sana. Ei tätä tarvi todennäköisesti kuvitella Kait se on siitä syystä, että mistä tahansa löytää tasan niin paljon symboliikkaa kun kiinnostaa keksiä/löytää. En sitten viitsinyt lyhyen nautinnon takia alkaa kärsimään pallomahasta - vähän sama kuin ilman kumia banemisenkin kanssa, heh. - DM |
Janizio 08.02.2016 17:46:39 | |
---|
Funkånaut: Kait se on siitä syystä, että mistä tahansa löytää tasan niin paljon symboliikkaa kun kiinnostaa keksiä/löytää. Tuo on toki totta, että kaikkea tollaista symboliikkaa voi tulkita jokainen vähän omalla tavallaan, mutta on siellä sekin symboliikka sitten mitä artisti itse on hakenut asiolla |
Seba 08.02.2016 19:48:46 | |
---|
Kannattaa rakentaa mainosjinglen ympärille koko elämäntarinansa joka aukeaa promillelle katsojista. Ois mieluummin tehnyt vaan hyvän biisin. |
Janizio 08.02.2016 20:35:31 | |
---|
Seba: Kannattaa rakentaa mainosjinglen ympärille koko elämäntarinansa joka aukeaa promillelle katsojista. Ois mieluummin tehnyt vaan hyvän biisin. Hyvä biisi on minusta vielä parempi kun siinä on vielä hyvä sanoma ja syvällinen ajatus |
Vessajono 08.02.2016 21:20:06 | |
---|
Janizio: Hyvä biisi on minusta vielä parempi kun siinä on vielä hyvä sanoma ja syvällinen ajatus En oo kuullu biisiä. Luin tekstin. Roger Watersin Amused to Deathissa on syvällinen ajatus, tuossa ei. LamaAjanElvis: homochatin pitäisi olla edelleen homochat mutta ilman sanaa homo ja chat, mutta lisättynä homoyhteisön hyväksymänä sanat homo ja chat |
Janizio 08.02.2016 22:18:23 | |
---|
Tiedättekö mitä mä tiedän nyt vallan hyvin sen mitä te silloin joskus aikanaan Voice of Finlandin aikana mulle sanoitte Saaran fanituksesta jne. Ymmärrän nyt vallan hyvin miltä se näyttäytyi teille. |
ferodoz 08.02.2016 22:22:55 | |
---|
Janizio: Tiedättekö mitä mä tiedän nyt vallan hyvin sen mitä te silloin joskus aikanaan Voice of Finlandin aikana mulle sanoitte Saaran fanituksesta jne. Ymmärrän nyt vallan hyvin miltä se näyttäytyi teille. Mitenkäs aiot muuttaa toimintatapojasi tämän valaistumisen jälkeen? Just a face in the crowd. |
kyseinen 08.02.2016 22:25:26 | |
---|
Kuuliot ja gangstojen paratiisit. Internetin kautta, vähän joka puolelle. -V. Keskinen |
Janizio 08.02.2016 22:41:16 (muokattu 08.02.2016 22:47:39) | |
---|
ferodoz: Mitenkäs aiot muuttaa toimintatapojasi tämän valaistumisen jälkeen? Eiköhän se jollain tavalla muutu ja toivottavasti sen huomaatte. En minä Saarasta toki yhtään sen vähempää ala tykätä ja ette te varmaan sitä ole vaatimassakaan. Mut sanotaanko vaikka niin et uskoisin, että viestieni tyyli muuttuu ainakin himpan verran, että niistä sellainen ihan ns. mauton ylihypettäminen ainakin suurimmaksi osaksi häviää. Ja veikkaisin, että sellaisista negatiivisista kommenteista Saara kohtaan provosoituminen ainakin vähenee. Sanon minä edelleenkin oman näkemykseni asiohin, mutta koitan sanoa sen silleen niinku fiksusti ja sivistyneesti |
Bluesmies 09.02.2016 12:49:35 | |
---|
Jumalan kiitos. |
Decadetroll 09.02.2016 13:17:22 | |
---|
Nyt jo? Ei mennyt kuin reilut 50 sivua tässäkin ketjussa. I am therefore leaving immediately for Nepal, where I intend to live as a goat. |
Alfons Åberg 09.02.2016 13:59:53 | |
---|
Decadetroll: Nyt jo? Ei mennyt kuin reilut 50 sivua tässäkin ketjussa. Uusi Isä Carillo. "Linkkejä artikkeleihin tai tutkimuksiin, joissa Hulkon muusikon uran näytöt todetaan merkittäviksi" -Jazzmies |
Janizio 09.02.2016 16:06:12 | |
---|
Haluatteko tietää mikä ns. avasi meikäläisen silmät asialle ja sille miten olen toiminut ja miten se toimintani teille on näyttäytynyt |
varpio 09.02.2016 16:12:12 | |
---|
Janizio: Haluatteko tietää mikä ns. avasi meikäläisen silmät asialle ja sille miten olen toiminut ja miten se toimintani teille on näyttäytynyt No ei varsinaisesti mutta kerro nyt kun aloitit. |
Stradlin 09.02.2016 16:13:14 | |
---|
Janizio: Haluatteko tietää mikä ns. avasi meikäläisen silmät asialle ja sille miten olen toiminut ja miten se toimintani teille on näyttäytynyt Se kun sulle on sanottu siitä joitakin satoja kertoja? "Voi kun täällä onnistuisi älykkäästi keskustella avaruusliskoista ynnä sun muista. Mutta tervettä keskustelua ei synny minnekään kun heti hyökätään ad hominem viesteillä päälle." - Anonymous-jazz |
Dirtyh 09.02.2016 16:27:10 | |
---|
Janizio: Haluatteko tietää mikä ns. avasi meikäläisen silmät asialle ja sille miten olen toiminut ja miten se toimintani teille on näyttäytynyt Tämä on tämän ketjun häkellyttävin käänne. Onko joku kaapannut sun tilin tai jotain?! Kerro nyt! |
Seba 09.02.2016 17:14:50 | |
---|
Janizio: Haluatteko tietää mikä ns. avasi meikäläisen silmät asialle ja sille miten olen toiminut ja miten se toimintani teille on näyttäytynyt Veikkaan että Saara lukee näitä ja lähetti pikiksen että rajoita riemuasi |
Lautuma 09.02.2016 18:17:41 | |
---|
Janizio: Haluatteko tietää mikä ns. avasi meikäläisen silmät asialle ja sille miten olen toiminut ja miten se toimintani teille on näyttäytynyt En ole koko päivänä halunnut tietää mitään yhtä paljon kuin nyt. Veikkaan modea, mutta ehkä tähän liittyy sittenkin jokin syvempi oivallus. I'm sorry to differ with you sir, but you are the caretaker. You've always been the caretaker. I should know sir - I've always been here. |
Janizio 09.02.2016 18:24:41 | |
---|
Seba: Veikkaan että Saara lukee näitä ja lähetti pikiksen että rajoita riemuasi Hyvä veikkaus mutta ei silti sinnepäinkään. Tuolla Viisukuppilan puolella nämä muutaman muun kisaajan fanit etenkin Mikael Saaren fanit ovat ajoittain aika kärkäästi Saaran kimpussa. Siinä heidän kommentoinnissaan on aistittavissa sitä pelkoa et Saara tulee ja voittaa tän UMK:n ja vedetään vähän se Saaran esityksen dissaaminen on yli negatiivista Mut mä en provosoidu enää tollaisista ja syy on siinä et Saara on luonut itseensä niin kovan luottamuksen tekemisensä et hän hoitaa homman tyylillä ja taidolla ja se sit miellyttää ketä miellyttää. |
Lautuma 09.02.2016 18:27:05 | |
---|
Janizio: Mut mä en provosoidu enää tollaisista ja syy on siinä et Saara on luonut itseensä niin kovan luottamuksen tekemisensä et hän hoitaa homman tyylillä ja taidolla ja se sit miellyttää ketä miellyttää. Äh, nyt kuulostat liian tavalliselta fanilta. Just tuollaisia on koko Muusikoiden.netti täynnä. Ei tänne tarvita kohtuudessa pysyviä fanittajia, jotka kirjoittavat jonkun pikkunokkelan sarkastisen kommentin, kun näiden fanittamiaan yhtyeitä tölväistään. Pitää nousta barrikadeilla! Mellakka! Riu! I'm sorry to differ with you sir, but you are the caretaker. You've always been the caretaker. I should know sir - I've always been here. |