Aihe: Idols 2008
1 2 3 4 550 51 52 53 5498 99 100 101 102
vanttera
12.11.2008 11:01:05
Katkeruutta ilmassa vai mitä tää olis:
http://www.hs.fi/viihde/artikkeli/T … uotanto+juosten+kustu/1135241021466

Heh, mikäköhän Kansaa tässä asiassa oikeesti kiinnostaa? Jani Wickholmin viemät keikat? Aika koominen avautuminen. Pakko olla jotain henkilökohtaista taustalla, tai sitten toimittaja on osannut kysyä sillain provosoivasti perusjuttuja.

Ei tossa tuotannossa mun silmään mitään vikaa ole, samalla formaatillahan ne tehdään kaikki. Suomesta nyt vaan ei löydy yhtä paljon kovatasoisia laulajia kuin vaikka just Ruottista tai Ameriiikasta, saati että löytyis massia+jengiä semmosiin jäähallikokoisiin semifinaaleihin. Varsinaisessa tuotannossa ei oo mun mielestä mitään kummallista, varsinkaan nyt kun laulusuoritukset on taas pääosassa. Alkuerien jaarittelu oli kyllä perseestä, enemmän olisin halunnut kuulla laulua tuolloin.
"No kuka siellä muka ois ollu joraamassa ja kiinnittänyt niitten tyttöjen huomion ellei meitsi."
Lilli
12.11.2008 12:46:32 (muokattu 12.11.2008 12:47:33)
Ei tossa tuotannossa mun silmään mitään vikaa ole, samalla formaatillahan ne tehdään kaikki.

Mutta siinäpä se. Eikö meidän pikku maastamme löytyisi ainoatakaan viihdealan ammattilaista, joka osaisi tehdä ihan oman formaatin? Miksi kaikki pitää yksiyhteen kopsata jenkkien malliseksi, onko se ainoa OIKEA formaatti? Eikö maassamme koskaan ennen ole järjestetty minkäänlaisia laulukilpailuja?

Taitaa tuo oneandonly idolsformaatti maksaa MTV3:lle miljoonia euroja. Mitäs jos jokin kuva- ja äänialan opiskelijaryhmä ottaisi hankkeekseen luoda uusi oma formaatti, jota sitten vaikka loppupeleissä myytäisiin miljoonilla ulkomaille! Oo huimaa...;-)
But she never lost her head Even when she was given head She says, hey babe, take a walk on the wild side
Juzzu
12.11.2008 12:47:45
No mutta hei, onhan Nikulan tuomarointi aikamoinen vitsi kuitenkin? Kavereiden suusta kuultuja musatermejä viljelee, onneksi melko harvakseltaan, ja kielikuvat nyt on mitä on. Mutta, ei kai sitä kukaan onneksi tosissaan ota?
vanttera
12.11.2008 13:37:19
Mutta siinäpä se. Eikö meidän pikku maastamme löytyisi ainoatakaan viihdealan ammattilaista, joka osaisi tehdä ihan oman formaatin? Miksi kaikki pitää yksiyhteen kopsata jenkkien malliseksi, onko se ainoa OIKEA formaatti? Eikö maassamme koskaan ennen ole järjestetty minkäänlaisia laulukilpailuja?

Kyllä Idols mua viihdyttää enemmän kuin Tenavatähdet tai Tangomarkkinat, sori.

Taitaa tuo oneandonly idolsformaatti maksaa MTV3:lle miljoonia euroja. Mitäs jos jokin kuva- ja äänialan opiskelijaryhmä ottaisi hankkeekseen luoda uusi oma formaatti, jota sitten vaikka loppupeleissä myytäisiin miljoonilla ulkomaille! Oo huimaa...;-)

Siitä vaan kehittelemään. Toimivan formaatin kehittäminen ei olekaan ihan helppo juttu, mutta jos onnistut niin rahaa tulee ovista ja ikkunoista. Joku Jeopardyn keksijä on varmaan aika kroisos.
"No kuka siellä muka ois ollu joraamassa ja kiinnittänyt niitten tyttöjen huomion ellei meitsi."
sepisti
12.11.2008 14:51:47
No mutta hei, onhan Nikulan tuomarointi aikamoinen vitsi kuitenkin? Kavereiden suusta kuultuja musatermejä viljelee, onneksi melko harvakseltaan, ja kielikuvat nyt on mitä on. Mutta, ei kai sitä kukaan onneksi tosissaan ota?

Eiköhän Nikulalla kuitenkin jonkinlainen käsitys musabisneksestä ole...
http://fi.wikipedia.org/wiki/Jone_Nikula
Sääli, jos olet kuvitellut, että kyseessä on pelkkä laulukilpailu

Enemmän mua ihmetyttää, että eikö Suomesta löydy yhtäkään oikeasti arvostettaavaa uraa tehnyttä naispuolista laulajaa... Taikapeili ja taustalaulajan ura ei mun mielestä ole sellaista.
Mäntä-Seppo JYRÄÄ!!!
Hannu H.
12.11.2008 15:21:53 (muokattu 12.11.2008 15:22:24)

Enemmän mua ihmetyttää, että eikö Suomesta löydy yhtäkään oikeasti arvostettaavaa uraa tehnyttä naispuolista laulajaa... Taikapeili ja taustalaulajan ura ei mun mielestä ole sellaista.

Eiköhä se oo aika linjassa Paula Abdulin uran kanssa :)

EDIT: Tosin onhan Abdulin musa reilusti parempaa ku taikapeilin..
Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ.
Juzzu
12.11.2008 15:33:42
Eiköhän Nikulalla kuitenkin jonkinlainen käsitys musabisneksestä ole...
http://fi.wikipedia.org/wiki/Jone_Nikula

Musapisneksestä ehkä, mutta musiikin termistö on aika hukassa. Noh, vähemmän se onkin niitä viime aikoina käyttänyt.

Sääli, jos olet kuvitellut, että kyseessä on pelkkä laulukilpailu

Nikulan tuomarointia arvostelemalla Idols on mielestäni pelkkä laulukilpailu?
carnation
12.11.2008 15:51:34
Katkeruutta ilmassa vai mitä tää olis:
http://www.hs.fi/viihde/artikkeli/T … uotanto+juosten+kustu/1135241021466

Juu, ihan taatusti kateellinen, tekisi itse paremmin.

Ihan tottahan tuo Kansa puhuu.
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
kk80
12.11.2008 16:00:29

Viihdettähän tuossa ollaan tekemässä. Nikula ilmaisee itseään huomattavasti värikkäämmin kuin vaikkapa tämän kauden päätuomari. "Mä diggasin soundista" tai "ylärekisterisi oli vähän käheenä" eivät lämmitä kotikatsomoa samalla tavalla kuin Nikulan verbaaliset rakennelmat.

Tuskimpa noi kolme tuomaria ovat vastuussa jatkoonmenijöistä vaan he toimivat lähinnä keulakuvana taustalla toimivalle valintakoneistolle. Valintaan eivät tietenkään vaikuta ainoastaan musiikilliset ansiot vaan vaakakuppia rasittaa myös ulkomusiikilliset asiat. Paskasti laulavakin pääsee pitkälle jos katsotaan että on potentiaalia kansansuosikiksi. Uskokaa jo: Idols ei ole laulukilpailu.

Taikapeilinainen ei nauti omaakaan kunnioitustani mutta toisaalta tuntuu tietävän laulamisesta teknisiä asioita. Jokatapauksessa huomattavasti tuskattomampi valinta kuin ykköskauden nannamikkonen joka verbaalinen ulosanti saati asiantuntemus oli huteralla pohjalla.
Pro Helminen. Raipe Vancouveriin 2010!
jtpennane
12.11.2008 17:45:09 (muokattu 12.11.2008 17:45:35)
MTV ja BMG hierovat käsiään... T. Kansan avulla lisää tuloja ja uudet BMW:t. Oh yeah!
Mä tiedän missä sä asut!
--Tomppa--
12.11.2008 21:32:29 (muokattu 12.11.2008 21:32:36)

Musta sen kommentit ovat viihdyttäviä ja hän on harvinaisen usein samoilla linjoilla kanssani (ja minähän en tiedä musiikista juuri mitään, hyvä kun pintaa oln ehtinyt raapaista näiden parin vuoden aikana).

Jokatapauksessa lempipersoonani ollut jokaisessa Idolsissa mitä olen seurannut. Toivottavasti pysyy vielä jatkossakin tuomaroimassa näitä.
Mutta se pääsi hyvään kotiin, hyvään kotiin se pääsi.. ihan varmasti se on hyvä koti mihin se pääsi, hyviä tyyppejä, mukavia poikia olivat.. hyvään kotiin, hyvään kotiin pääsi Marshall. - JCM
stigcarpelan
12.11.2008 22:04:21
Jokatapauksessa lempipersoonani ollut jokaisessa Idolsissa mitä olen seurannut. Toivottavasti pysyy vielä jatkossakin tuomaroimassa näitä.

Mulla ehdottomasti se kalju tyyppi (jonka nimee en muista) joka oli teatteriaikana. Varsinkin muutama vuosi sitten sillä oli armottomia letkautuksia. Toisaalta vaadin myös Asko (sä näytät hyvältä siellä) Kallosta takaisin, koska tää Pate (magee saundi) ei kiinnosta pätkän vertaa.
Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio.
Hannu H.
13.11.2008 00:27:02

Mulla ehdottomasti se kalju tyyppi (jonka nimee en muista) joka oli teatteriaikana. Varsinkin muutama vuosi sitten sillä oli armottomia letkautuksia.

Hannu Korkeamäki. Siinä on kyllä mies paikallaan. Hyvä etunimikin.. heh :)
Siltä irtos kyl kiritiikit vielä suorempaan ku Jonelta.
Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ.
bedlam
13.11.2008 09:46:49 (muokattu 13.11.2008 09:47:03)

Hannu, Asko ja Jone tuomareiksi. Siinä ois teinitytöille kunnon traumapaketti. Jone ja Hannu vittuilee ja Asko nuoleskelee katseellaan.
Folcce
13.11.2008 14:35:48
Nyt on sitten Idols-kokoelma myynyt päivässä kultaa.
Kukahan se mahtoikaan saada Suomen ensimmäisen kultalevyn vuonna 1969? :D
Music's my life, Moxey.
vanttera
13.11.2008 15:22:11
Nyt on sitten Idols-kokoelma myynyt päivässä kultaa.
Kukahan se mahtoikaan saada Suomen ensimmäisen kultalevyn vuonna 1969? :D

Metri-Helena?
KooAa
13.11.2008 17:06:10
Kallen ei tarvi voittaa kun sen levyjä ostetaan jo muutenkin. Voittaa pitäsi sen jonka levyjä todennäköisemmin ei muuten osteta. Tuomaripeliconspiracy!
Kalju juntti #1 KooAalla ei ole merkitystä sukupuoliyhteyden onnistumiseen. The R.I.P.Off 17.09.2008 valmistunut demo kuunneltavissa
JPQ
14.11.2008 03:59:24

nikulahan tunnetusti on pätevin sen uuden mies tuomarin kanssa joka nimeä en nyt keksi paitsi sehän oli tietysti nyt muistan Patric Sarin.
myrtonen
14.11.2008 21:17:38 (muokattu 14.11.2008 21:20:01)
Onkos tämä ollut täällä? http://www.myspace.com/thewooseband
Kyseessä siis The Woose, Peten bändi ilmeisesti. Löytyypi myös biisi jota Pete veti ihan ekoissa karsinnoissa. Aika hyvän kuuloista meininkiä.

CityRock -bändiskabassa Peten bändi kulkee nimellä Planet Terror, ainakin mikseri.netistä löytyy.

Groovaava biisi tulossa jätkälle seuraavaan finaaliin, sopinee myös äänellensä.

http://www.youtube.com/watch?v=zxj7IxPmoIw
En oo nähny yhtään tällaista tapausta. Oikeesti.
Johnny Buzz
14.11.2008 22:49:43 (muokattu 14.11.2008 22:50:23)

Ihan mielenkiintoisia valintoja tulossa:

Anna-Kaisa Riitijoki => Animal Alpha: Master of Disguise

Jaana Leiniäinen => Paramore: CrushCrushCrush

Koop Arponen => The Commitments: Mustang Sally

Anna Puustjärvi => Emiliana Torrini: Jungle Drum

Kalle Löfström => Carmen Gray: Sacrifice

Pete Parkkonen => A: Nothing
www.soulstab.com www.myspace.com/soulstab
Primitive Communication nyt kaupoissa!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)