Decadetroll 21.08.2024 15:28:51 (muokattu 21.08.2024 15:29:32) | |
---|
LordWinter: Veljemme on Nero on sarja joka pitäisi joskus katsella alusta loppuun. https://www.youtube.com/watch?v=rrQKJkj2f4g Me emännän kanssa kesällä katseltiin läpi tämä... Hauska sarja. nahkalipsi: Kannattaa kattoa ne prequellit 1883 ja 1923. Määrää. (1923:n kakkoskausi on tosin vasta tulossa) Juu, nämä tulee kyllä ehdottomasti tuon Yellowstonen jälkeen. |
nirzin 03.09.2024 19:18:54 | |
---|
Barry. Eka kausi loistava, saas nähdä miten jatko. |
Decadetroll 04.09.2024 22:05:13 | |
---|
nirzin: Barry. Eka kausi loistava, saas nähdä miten jatko. Jatkuu loistavana. |
Milkop 08.10.2024 11:19:32 (muokattu 08.10.2024 11:25:49) | |
---|
Katsoinpa tuossa ensimmäisen jakson Penguinia ja vakuutti kyllä ainakin tuon perusteella. Colin Farrelliä ei tunnistaisi oma äitinsäkään ja muutenkin realistisempi ote miellytti vaikka kyseessä on Gotham City ja Batman-universumi. Huvitti myös yhdessä kohtauksessa vilahtanut Burgess Jewelry -kyltti, joka on 100% varmuudella viittaus 60-luvun Batman-sarjassa Pingviiniä näytelleeseen Burgess Meredithiin :) Taidanpa katsoa seuraavan jakson saman tien. "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
Milkop 11.10.2024 13:55:23 | |
---|
Helvetin kova on ollut Penguin ja tässä nelosjaksoa odotellessa katselin joutessani Last Of Usin. Todella hyvä oli sekin, vaikka pelin pelanneena olinkin jo spoilannut itseni. Olihan tuossa joitain muutoksia ja uusia juttuja, mutta pääpiirteissä hiihdettiin samoja latuja. Eipä se toisaalta haitannut kun suurimman osan olin jo kerennyt unohtaa. Hauska oli bongata Joelin ääninäyttelijä Troy Baker ihan liveroolissa vaihteeksi ja se joka katsoo kolmosjakson kuivin silmin, ei ole ihminen. Vahva suositus. "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
Swan 11.10.2024 14:01:54 | |
---|
Milkop: Hauska oli bongata Joelin ääninäyttelijä Troy Baker ihan liveroolissa vaihteeksi Myös se partasuu jaksoissa 4 ja 5 on Tommy, Marlene on sama tyyppi molemmissa versioissa, ja kauden lopussa Ellie synnyttää Ellien. Had to be me. Someone else might have gotten it wrong. |
Milkop 11.10.2024 14:49:54 (muokattu 11.10.2024 14:50:38) | |
---|
Swan: Myös se partasuu jaksoissa 4 ja 5 on Tommy, Marlene on sama tyyppi molemmissa versioissa, ja kauden lopussa Ellie synnyttää Ellien. Heh, näitä en tiennytkään :) E: Olin myös melko varma että Tessin näyttelijä oli sama, mutta eipä ollutkaan. "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
Welho-77 09.12.2024 20:52:30 (muokattu 09.12.2024 20:53:18) | |
---|
En löytänyt yleistä sarjakeskustelua, mutta olen nyt noi pari jaksoa tsekannut tuota Konfliktiä. Täähän suoraan suomen puolustusvoimien mainospätkää, kuinka hienot systeemit meillä. No, eipä siinä ihan ok. Ihmetyttää vaan ton jenkkisotilaan hihassa ku on toi usan lippu väärin päin. En sitten kuuluuko olla tolleen vai mitenkä. Long live the King of Mercy. |
mätämunan_mytologia 09.12.2024 21:36:39 | |
---|
Welho-77: En löytänyt yleistä sarjakeskustelua, mutta olen nyt noi pari jaksoa tsekannut tuota Konfliktiä. Täähän suoraan suomen puolustusvoimien mainospätkää, kuinka hienot systeemit meillä. No, eipä siinä ihan ok. Ihmetyttää vaan ton jenkkisotilaan hihassa ku on toi usan lippu väärin päin. En sitten kuuluuko olla tolleen vai mitenkä. Kuuluu olla noin. Näkyy sitten auton peruutuspeilistä oikein päin. |
NHR 31.01.2025 14:44:24 | |
---|
Katselin sen että "Queen of Fucking Everything". No joo, olihan se ihabok kai, mut ehkä vähän ylihypetetty käsittääksein. Vähän oli henk.koht. samaistumavaikeuita päähenkilöihin, kun kaikki olivat jotenkin omituisia Míelestäin. Mutta kyllä sen nyt kerran hyvin jaksoi katsella kuitenkin. Kouluarvosanana 7. "That's all I have to say about that." - Forrest Gump |
Henri Henri Olavi 31.01.2025 14:46:52 | |
---|
NHR: Katselin sen että "Queen of Fucking Everything". No joo, olihan se ihabok kai, mut ehkä vähän ylihypetetty käsittääksein. Vähän oli henk.koht. samaistumavaikeuita päähenkilöihin, kun kaikki olivat jotenkin omituisia Míelestäin. Mutta kyllä sen nyt kerran hyvin jaksoi katsella kuitenkin. Kouluarvosanana 7. Se latistui munsta aika nopeasti. Kahden ekan jakson jälkeen olin tosi innoissani, mutta sen jälkeen olin aika määh. "Jos tahto on vapaa, voiko se olla sinun?" -Mirkka Rekola |
Welho-77 20.02.2025 08:33:45 | |
---|
Joo toi Queen of fuckin everything tuli tsekattua. Ihan jees oli kyllä. Ei liian vakavamielinen. Sitten kattelin The Penguin. Sarja oli ihan ok ja Colin Farrelin maskeeraus Oscarin arvoinen. Mutta täytyy sanoa, että kyllähän tämä liian brutaali oli omaan makuun. GoT:ssa ja SoA:ssa kuka tahansa saattoi kuolla, mutta oli siinä joku syy yleeensä taustalla. En halua spoilata sarjaa, mutta mielestäni tässä sarjassa ei ollut. Sarja ei myöskään jättänyt mitään hetkellistä tyhjiötä katsomisen jälkeen, kuten yleensä käy. Lähinnä ahdisti. Katson silti kakkoskauden, jos sellainen tulee. En missään nimessä kaipaa. Sarjakuva/noir -tunnelma oli kyllä hyvin saatu. Long live the King of Mercy. |
nahkalipsi 20.02.2025 09:34:55 | |
---|
Welho-77: Sarja ei myöskään jättänyt mitään hetkellistä tyhjiötä katsomisen jälkeen, kuten yleensä käy. Lähinnä ahdisti. Katson silti kakkoskauden, jos sellainen tulee. Ei pitänytkään jättää koska sarja ei jatku. Se oli pingviinin stoori ja loput voi katsoa manbateista. Mä tykkäsin kyllä. Roses are red, violets are blue.
All my base are belong to you. |
nahkalipsi 20.02.2025 09:38:57 | |
---|
Milkop: katselin joutessani Last Of Usin. Todella hyvä oli sekin, vaikka pelin pelanneena olinkin jo spoilannut itseni. Olihan tuossa joitain muutoksia ja uusia juttuja, mutta pääpiirteissä hiihdettiin samoja latuja. Eipä se toisaalta haitannut kun suurimman osan olin jo kerennyt unohtaa. Hauska oli bongata Joelin ääninäyttelijä Troy Baker ihan liveroolissa vaihteeksi ja se joka katsoo kolmosjakson kuivin silmin, ei ole ihminen. Vahva suositus. Last of Us oli alkupettymyksen jälkeen todella kova. Pettymys oli lähinnä täysin vääristä näyttelijävalinnoista mutta kun siitä pääsi yli niin olihan se mahtava. Stoori meni aika pitkälti pelin mukaan ja taisi olla vain yksi hahmo laitettu lisää. Joka jälkeenpäin ajateltuna oli ihan perusteltua, että se yksi kohtaus saatiin jotenkin tv-ystävällisesti hoidettua. Kakkoskautta innokkaana odotellessa -vaikka siihenkin tuntuu olevan castattu ihan vääränlaista jengiä. Ja Troy Bakerin lisäksi alkuperäinen Ellie oli vikassa jaksossa. Hienoa toimintaa. Roses are red, violets are blue.
All my base are belong to you. |
Welho-77 20.02.2025 11:13:37 | |
---|
nahkalipsi: Ei pitänytkään jättää koska sarja ei jatku. Se oli pingviinin stoori ja loput voi katsoa manbateista. Mä tykkäsin kyllä. Silloin juuri pitäisi jättää kun sarja ei jatku. Sama kun pelaat jonkun pelin, johon on voinut mennä kauankin aikaa. Kun lopputekstit tulee ruudulle, niin on vähän silleen, että mitäs nyt sitten. Ja sitähän ei kukaan tiedä jatkuuko joku sarja vai ei. Ei varmaan olekkaan tällä hetkellä suunnitelmissa, mutta ei kukaan ennustamaan pysty. Long live the King of Mercy. |
PHS666 23.02.2025 16:11:35 | |
---|
On pitkään ollut suunnitelmissa katsoa Maxilta The Righteous Gemstones, mutta nyt kun kuulin että maaliskuussa on tulossa viimeinen kausi niin ajattelin että nyt on hyvä hetki katsoa nämä edelliset. Olen nyt kakkoskauden puolivälissä. Onhan tämä helvetin hyvä, kuten kyllä Danny McBriden ohjelmat ovat aina olleet. John Goodman kyllä varastaa shown minun silmissä. :D |
Henri Henri Olavi 23.02.2025 16:14:32 | |
---|
PHS666: On pitkään ollut suunnitelmissa katsoa Maxilta The Righteous Gemstones, mutta nyt kun kuulin että maaliskuussa on tulossa viimeinen kausi niin ajattelin että nyt on hyvä hetki katsoa nämä edelliset. Olen nyt kakkoskauden puolivälissä. Onhan tämä helvetin hyvä, kuten kyllä Danny McBriden ohjelmat ovat aina olleet. John Goodman kyllä varastaa shown minun silmissä. :D Aivan hauska sarja tuo oli. "Jos tahto on vapaa, voiko se olla sinun?" -Mirkka Rekola |
PHS666 23.02.2025 21:14:05 | |
---|
Henri Henri Olavi: Aivan hauska sarja tuo oli. Tuossa jonkun jakson lopputeksteihin oli tehty sovitus Behemothin kappaleesta O Father O Satan O Sun. Melko ohjelma. Katsoin vahingossa tänään koko kakkoskauden. |
Ali Boom Boom 23.02.2025 21:25:51 | |
---|
Yle Areenasta Kafka. On hämmentävä kerrontatyyli, mutta kuvannee taiteilijan persoonaa. Hieman vielä kesken, mutta oon tykännyt. Tuskin tätä jaksaisi kuitenkaan katsoa, ellei olisi herran kirjallinen tuotanto luettu. Niin paljon teksteihin viittauksia yms. Losing all hope is freedom. |
Bongowing 24.02.2025 14:31:04 | |
---|
Kannattaako katsoa Amazonista Picard, Man in The High Castle vai Expance? Fallout tuli katsottua. Ulkoisilta puitteiltaan hyvä, mutta muuten lopulta melko hölmö ja yhdentekevä. 3/7. |