Aihe: Jalkapallon MM-kisat 2014
1 2 3 4 549 50 51 52 5368 69 70 71 72
dipshit
04.07.2014 19:51:27
barclay: Rasittava tyyppi toi Mylleri.

Oon huomannu, että sulla on kyllä toistuvasti tän ketjun eniten väärät mielipiteet :)

Eka puoliaika ei ehkä ollut maailman viihdyttävintä futista, mutta Saksan peli on alkanut taas vihdoin näyttämään melko vakuuttavalta. Tällä hetkellä vielä hyvät fiilikset pelistä.
Parasite
04.07.2014 19:52:32
dipshit: Oon huomannu, että sulla on kyllä toistuvasti tän ketjun eniten väärät mielipiteet :)

Olen samaa mieltä.

Eka puoliaika ei ehkä ollut maailman viihdyttävintä futista, mutta Saksan peli on alkanut taas vihdoin näyttämään melko vakuuttavalta. Tällä hetkellä vielä hyvät fiilikset pelistä.

Olen samaa mieltä.
20.8.2013 22:54:21 NEVÖ FOGET
LaMotta
04.07.2014 19:55:27

dipshit: Saksan peli on alkanut taas vihdoin näyttämään melko vakuuttavalta.

Jäi harmittavasti näkemättä ensimmäiset 20min. Nähdyn perusteella Ranska hyökkäsi aktiivisemmin.
(Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet."
dipshit
04.07.2014 19:57:35
LaMotta: Jäi harmittavasti näkemättä ensimmäiset 20min. Nähdyn perusteella Ranska hyökkäsi aktiivisemmin.

Puolustus näyttää kuitenkin olevan noin tuhat kertaa organisoidumpi kuin Algeria-pelin ensimmäisellä puoliajalla, ja keskikenttä nyt on tuttuun tapaan hyvässä vireessä. Kunhan eivät nyt alkaisi vaan puolustamaan tuota yhtä maalia vaan jatkaisivat hyökkäyspelin rakentelua, niin kyllä tästä hyvä tulee.
LaMotta
04.07.2014 20:00:50

dipshit: Puolustus näyttää kuitenkin olevan noin tuhat kertaa organisoidumpi kuin Algeria-pelin ensimmäisellä puoliajalla, ja keskikenttä nyt on tuttuun tapaan hyvässä vireessä. Kunhan eivät nyt alkaisi vaan puolustamaan tuota yhtä maalia vaan jatkaisivat hyökkäyspelin rakentelua, niin kyllä tästä hyvä tulee.

Minulle on ihan sama kuinka ja miten Saksa nuijii Ranskan.
(Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet."
dipshit
04.07.2014 20:01:40
LaMotta: Minulle on ihan sama kuinka ja miten Saksa nuijii Ranskan.

Tästä ollaan samaa mieltä!
barclay
04.07.2014 20:15:26 (muokattu 04.07.2014 20:18:19)

dipshit: Oon huomannu, että sulla on kyllä toistuvasti tän ketjun eniten väärät mielipiteet :)

Kiitos. Mutta kun toi Myllärin jatkuva sukeltelu ja sitten kun hän ite rikkoo niin ärsyttävä virnistys ja käsien levittely. Varmaan entinen koulukiusaaja/kiusantekijä. Heti kun valvova silmä välttää ollaan pahan teossa ja kun jäädään melkein kiinni itseteosta niin sitten ollaan heti niinkuin ei olisi mitään tapahtunut. Mun mielestä helvetin ärsyttävää. Vastaavia tapauksia ei näy muita nyt kentällä, niin erottuu joukosta.

Nyt toivoisin Ranskalle vaikka rankkaria heppoisin perusten niin pääsisimme (siis minä täältä sängyltä oluttuoppi kourassa ja nuo Ranskan pelimiehet) vihdoinkin tasoihin..
Kostiainen. Karumpi saundi, parempi mieli http://www.mikseri.net/kostiainenproj
Parasite
04.07.2014 20:54:56
barclay: Kiitos. Mutta kun toi Myllärin jatkuva sukeltelu ja sitten kun hän ite rikkoo niin ärsyttävä virnistys ja käsien levittely

Etkös sinä kannata Brasiliaa vai muistanko väärin?
dipshit
04.07.2014 20:58:14
DEUTSCHLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tympee Huttunen
04.07.2014 20:58:45
Ranska oli todella kesy. Saksa pelasi viisaasti ja hyökkäsi loppuun asti. Tulos olisi voinut olla helposti 3-0.
DM
04.07.2014 20:58:53
dipshit: Puolustus näyttää kuitenkin olevan noin tuhat kertaa organisoidumpi kuin Algeria-pelin ensimmäisellä puoliajalla, ja keskikenttä nyt on tuttuun tapaan hyvässä vireessä. Kunhan eivät nyt alkaisi vaan puolustamaan tuota yhtä maalia vaan jatkaisivat hyökkäyspelin rakentelua, niin kyllä tästä hyvä tulee.

Toi Algeria-matsin puolustus oli suurin tekijä mihin arvelin tänään tuon homman Ranskaa vastaan kaatuvan. Hyvinhän tuo alakerta piti kuitenkin.

Lisäksi Ranska ei nyt ihan kyllä ollut sillä tasolla mitä olisi odottanut. Olisin kyllä maalin suonut tossa lopussa vielä kukoille.
If you find yourself lost in the woods, fuck it, build a house. "Well, I was lost, but now I live here!" -Mitch Hedberg
Parasite
04.07.2014 20:59:22
Onkos mikään muu maa aiemmin päässyt neljä kertaa peräkkäin välieriin?
LaMotta
04.07.2014 21:09:24

5 kirjainta johon voit luottaa - S A K S A.
dipshit
04.07.2014 21:10:45
Saksa on suurin, Saksa on kaunein. Neljänsissä kisoissa peräkkäin mitalipeleihin, on tämä vaan niin upea joukkue.

Peli ei ehkä ollut maailman viihdyttävin, mutta tämä oli Saksalta kuitenkin hieno taktinen voitto vahvasta Ranskasta. Ja Neuer on MIEEEEEESSSSS, viimeisen minuutin pelastus oli aivan käsittämätön. Nyt tuntuu ihan helvetin hyvältä!
LaMotta
04.07.2014 21:14:15 (muokattu 04.07.2014 21:14:35)

Mutta aijai tuo toinen matsi tänään, BRA - COL. Siinä 2 hienoa joukkuetta. Melkein tekisi mieli kannustaa Kolumbiaa yllätysmomentin tähden.
barclay
04.07.2014 21:26:23 (muokattu 04.07.2014 21:28:26)

Parasite: Etkös sinä kannata Brasiliaa vai muistanko väärin?

No joo, mutta hieman eri homma. Brassien kaatumiset ovat ehkä näyttäviä, muttei sitä jäädä itkemään ja selittelelemään jos tuomari ei vihelläkään ja vastaava homma rikkojanakin.
Ensimmäisellä puoliajalla Klosekin sukelsi, muttei se jäänyt äyväämään kun ei rankkaria tullutkaan, nousi vain kylmän viileästi ylös niinkuin ei olisi mitään tapahtunut ja jatkoi peliä.

Mulleri kaatui näyttävästi hipaisusta, avautui ja virnisteli perään ja heti kohta seuraavassa tilanteessa liukui ranskiksen jaloille kampaten ja levitteli käsiään ja virnisteli. Tuota peliä jatkoi sitten pidemmän aikaa.

Mä en vain kertakaikkiaan ymmärrä, enkä pysty sietämään arjalaisia futiksessa. Mahdoton ajatus. Sscchhhhweinsteigrrrr sentään. 2-4 vuotta sitten oli sentään mamu-kaksikko Podolski-Klose kärjessä maaleja tekemässä. Blaah. Nyt häivyn häntä koipien välissä huonona häviäjänä takavasemmalle..
Kostiainen. Karumpi saundi, parempi mieli http://www.mikseri.net/kostiainenproj
dipshit
04.07.2014 21:27:50
Parasite: Onkos mikään muu maa aiemmin päässyt neljä kertaa peräkkäin välieriin?

Taitaa muuten olla uusi ennätys.
LaMotta
04.07.2014 21:51:13 (muokattu 04.07.2014 21:59:41)

Jonkin Afrikan maan peliä katsoessa tuli sellainen fiilis, että jätkät pyrkii pysymään pystyssä loppuun saakka. Oli kontrasti noihin tapakaatuilijoihin verrattuna aika iso. Mullerille olisi ehkä voinut vilauttaa keltaista korttia filmaamisesta.
Röntgen-Jeesus
04.07.2014 21:52:35

Kyllähän se Kuningaskin huomautti nuista jatkuvista filmauksista ja sukelteluista.
Quru: Kaikki musiikki on ihan perseestä.
Quru
04.07.2014 22:32:45
Saksa juum. Karj. Pahoittelen chatin väelle että join kaljaa elämän elämän kavereiden kanssa ja karjuin.
Veksu: "Kuinka näet rikan, joka on veljesi silmässä, mutta et huomaa Kodin Ykkösen tämän viikon plussatarjousta, jossa myydään OBH-Nordica RW5000 rikkaimuria hintaan 199e (ilman Plussa-korttia 119e)?"
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)