Lennu 15.10.2008 13:23:18 | |
---|
Ainakin tonni (1000) pitää pistää seuraavaan skabaan kiinni. Missä ne muuten nyt on? Isojussi on se puu, se iso puu. |
hullu_ukko 15.10.2008 15:00:23 | |
---|
Ainakin tonni (1000) pitää pistää seuraavaan skabaan kiinni. Missä ne muuten nyt on? Kiinassa? Kirjoitus. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Et varmaa ole ainoa, mutta mielestäni sinä olet aina ollut mnetin vittumaisin jätkä.-trashjones |
Dead Like Me 15.10.2008 16:53:17 | |
---|
Mieluummin Massalle soisin mestaruuden ku Hamiltonille. Kasvattais vähän luonnetta ensin se kaveri ja lopettais itkemisen. Tosin jos Kovalaisella tai Räikkösellä olisi mahdollisuuksia, niin tietysti heitä kannattaisin, Heikkiä nyt ensimmäisenä.. No eikös se Massakin just valittanut turva-auto säännöstä? Kun on sen mielestä niin epäreilua että... Ja jos tihuttaa vettä, niin Massahan on heti selittämässä kuinka ajaminen on niiiin vaarallista. Ei Kimi tai Hamilton noista asioista valita. No one cares, no one sympathizes, you just stay home and play synthesizers |
Bacchus 15.10.2008 17:03:24 | |
---|
No eikös se Massakin just valittanut turva-auto säännöstä? Kun on sen mielestä niin epäreilua että... Ja jos tihuttaa vettä, niin Massahan on heti selittämässä kuinka ajaminen on niiiin vaarallista. Ei Kimi tai Hamilton noista asioista valita. Kimi muuten harvoin syyttää mitään tai ketään. Saattaa ehkä narisevalla äänellään ohimennen mainita, että "kyllähän se Hamilton kätevästi onnistui juuri mun perääni osumaan", mutta ei kuitenkaan laita epäonnistumisia muiden kuljettajien tai tallin piikkiin. Coulthard ja Montoya on varmaankin legendaarisimpia vikisijöitä. Ai niin, ja Mika Salo totta kai. Hoho. I consider myself a road man for the lords of karma - Hunter |
Dirty Hero 15.10.2008 17:48:29 | |
---|
Ja jos tihuttaa vettä, niin Massahan on heti selittämässä kuinka ajaminen on niiiin vaarallista. Olikohan se Monacon GP, kun Massa osoitti taitonsa liukkaalla radalla. Sehän liukasteli lähestulkoon joka kierroksella :D |
sub zero 15.10.2008 17:54:10 | |
---|
alonsohan on luvannut auttaa massaa (tai ilmeisesti ketä tahansa, joka uhkaa hamiltonia). ehkäpä saamme lukea tästä vielä lisää... huile alimentaire et la nudité est la paix mondiale ....
he kutsuvat sitä myrskyiseksi maantaiksi, mutta tiistai on aivan yhtä paha. keskiviikko on huonompi ja torstai on myös surullinen. |
hullu_ukko 15.10.2008 22:09:31 (muokattu 15.10.2008 22:11:10) | |
---|
Olikohan se Monacon GP, kun Massa osoitti taitonsa liukkaalla radalla. Sehän liukasteli lähestulkoon joka kierroksella :D Silverstonessa taisi olla, kun Monacossa Massa oli kuitenkin kolmas. Tai siis enhän mä muista Monacosta kuin sen, että Räikkönen teloi etusiipensä kahteenkin(?) kertaan. Tuo Alonson lupaus Hamiltonia uhkaavien kuljettajien auttamisesta on kyllä mielenkiintoinen. Saisi kolhia nee... Hamiltonin pihalle heti ensimmäisessä mutkassa kahdessa viimeisessä kisassa. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Et varmaa ole ainoa, mutta mielestäni sinä olet aina ollut mnetin vittumaisin jätkä.-trashjones |
gasser 15.10.2008 22:18:59 | |
---|
Tuo Alonson lupaus Hamiltonia uhkaavien kuljettajien auttamisesta on kyllä mielenkiintoinen. Saisi kolhia nee... Hamiltonin pihalle heti ensimmäisessä mutkassa kahdessa viimeisessä kisassa. Sais kyllä, vaikka pikkasen alkaakin tää kuvio muistuttaa Alabaman puuvillapeltomeininkiä. KKK - Kimi, Kubica ja vaikkapa Kuulthaard, kun ei Kovalainen tohon juttuun lähde. -?- |
Dead Like Me 15.10.2008 22:28:30 | |
---|
Onhan toi Massa kyllä petrannut tälle kaudelle aika paljon tasoaan, mutta on se jotenkin "löysä". Ei oo sellasta tappamisen meininkiä. Ja Kubica taas ajanut kuin robotti, ja muutenkin on kyllä vähän harmaa tyyppi. Kyllä Hamilton ja Kimi on ollut noin kuskeina tänkin kauden parhaat. Ehkä vielä Alonson vois tohon lukea. Sen perusteella Hamilton kyllä ansaitsis mestaruuden ennemmin kuin Massa. Oli sen sanomisista tai sen persoonasta nyt mitä mieltä hyvänsä. No one cares, no one sympathizes, you just stay home and play synthesizers |
Skyfall666 17.10.2008 14:56:52 | |
---|
Proge on niiden ihmisten musiikkia jotka luulee olevansa fiksuja. Fuusio on taas niille jotka on fiksuja. |
bedlam 17.10.2008 14:59:15 | |
---|
Oisko kellään linkata toimivia striimejä, nää vanhat ei toimi; Mulla toimi kaikki vanhat streamit viime kisassa, muutama kisa oli välissä etteivät pelittäneet. |
Skyfall666 17.10.2008 17:54:10 | |
---|
Proge on niiden ihmisten musiikkia jotka luulee olevansa fiksuja. Fuusio on taas niille jotka on fiksuja. |
Tympee Huttunen 17.10.2008 17:58:59 | |
---|
Mulla toimi kaikki vanhat streamit viime kisassa, muutama kisa oli välissä etteivät pelittäneet. Miten te jaksatte katsoa tuollaiselta tulitikkuaskin kokoiselta ruudulta pätkivää kuvaa, joka toimii milloin sattuu?:D |
Jag 17.10.2008 18:14:02 | |
---|
Miten te jaksatte katsoa tuollaiselta tulitikkuaskin kokoiselta ruudulta pätkivää kuvaa, joka toimii milloin sattuu?:D saahan sen kokonäytölle. ja ihan ok laatusiakin streameja löytyy. 1.ei maksa mitään 2.formuloissa yksityiskohdat eivät ole tärkeitä "Ja jotta soppa olisi täydellinen, sulassa sovussa näiden pahuuden palvelijoiden kanssa metallimusiikista nauttii sivareita, kasvissyöjiä ja muita ekoaktivisteja".
-MOT |
Lennu 17.10.2008 20:16:31 | |
---|
saahan sen kokonäytölle. ja ihan ok laatusiakin streameja löytyy. 1.ei maksa mitään 2.formuloissa yksityiskohdat eivät ole tärkeitä Kortti maksa 19,90. Kellä muka ei oo semmosia rahoja, HOHO köyhät. Mulla on korttimaksa, Isojussi on se puu, se iso puu. |
Skyfall666 17.10.2008 20:50:34 | |
---|
Kortti maksa 19,90. Kellä muka ei oo semmosia rahoja, HOHO köyhät. Mulla on korttimaksa, Esim. mulla. Ja mulla ei oo korttimaksa (eikä rasvamaksa) höhöhösääh. Jotenkin tuntuu että Kubica voi hyvinkin viedä tän kauden, kattoo edelliskisan kolarointejakin niin en ihmettelis... Proge on niiden ihmisten musiikkia jotka luulee olevansa fiksuja. Fuusio on taas niille jotka on fiksuja. |
metalman? 18.10.2008 21:32:54 | |
---|
Sellaset aika-ajot sitten... Kubica ISO pettymys ja maailmanmestaruus haavet samalla vessanpöntöstä alas. Kimi oli hyvä, jännä nähä mikä taktiikka huomen, veikkaan jopa suhtellisen painavaa autoa. Toivottavasti ei tuu mitään kolaria hämiksen kanssa. Ihmettelen kyllä jos ferrari ajattaa massaa painavammalla autolla, luulenpa että massa oli vaan hitaampi ja on kevyemmällä autolla ku kimi. Heikistä ei voi muuta sanoa ku sen että nyt on joku laskenu rengaspaineet pois niin ku alonsolta viime kaudella :( Kyl heikin lausunnoista on rivien välistä lukenu et kuka on dennisin ykköspoju. Jeejee |
hullu_ukko 18.10.2008 22:36:20 | |
---|
Sellaset aika-ajot sitten... Kubica ISO pettymys ja maailmanmestaruus haavet samalla vessanpöntöstä alas. Aijaa... Onko se kisa jo ajettu vai? Saanen muistuttaa, että viime kaudella nee... Hamilton johti sarjaa Kiinassa 17-pisteellä, mutta kuinkas kävikään? Konerikot, muuttuvat sääolosuhteet, kuljettajien tekemät virheet ovat kaikki mahdollisia skenaarioita. Kimi oli hyvä, jännä nähä mikä taktiikka huomen, veikkaan jopa suhtellisen painavaa autoa. Toivottavasti ei tuu mitään kolaria hämiksen kanssa. Ihmettelen kyllä jos ferrari ajattaa massaa painavammalla autolla, luulenpa että massa oli vaan hitaampi ja on kevyemmällä autolla ku kimi. Massa ei kestä painetta, se on nähty jo kauan sitten. Räikkösellä on ehkä 1-3 kierrosta enemmän bensaa kuin etnopojulla sanoisin mä. Heikistä ei voi muuta sanoa ku sen että nyt on joku laskenu rengaspaineet pois niin ku alonsolta viime kaudella :( Kyl heikin lausunnoista on rivien välistä lukenu et kuka on dennisin ykköspoju. Kyllä se Kovalainen ihan ansaitsemallaan paikalla on tuolla. Vaikka mä en etnopojun naamaa voi sietää yhtään, on silti pakko myöntää, että se on helvetisti kovempi kuski kuin Heikki. Harmi sinänsä, onhan Kovalainen sympaattisen oloinen kaveri, mutta jotenkin tuntuu, että kaveri on silti kuskina enemmän tasoa Salo/Lehto kuin Häkkinen/Räikkönen. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Et varmaa ole ainoa, mutta mielestäni sinä olet aina ollut mnetin vittumaisin jätkä.-trashjones |
Lennu 18.10.2008 23:50:31 | |
---|
Kyllä se Kovalainen ihan ansaitsemallaan paikalla on tuolla. Vaikka mä en etnopojun naamaa voi sietää yhtään, on silti pakko myöntää, että se on helvetisti kovempi kuski kuin Heikki. Harmi sinänsä, onhan Kovalainen sympaattisen oloinen kaveri, mutta jotenkin tuntuu, että kaveri on silti kuskina enemmän tasoa Salo/Lehto kuin Häkkinen/Räikkönen. Se ei oo vielä mällänny yhtä lujaa ku Kubica tai Häkkinen, tai Schumi. Eka kunnon rysäytys, niin eiköhän ala kulkee. Jos nyt ei ihan Sennana vetele seinään kuitenkaaqn. Isojussi on se puu, se iso puu. |
Twinkle 19.10.2008 09:05:50 | |
---|
Heikistä ei voi muuta sanoa ku sen että nyt on joku laskenu rengaspaineet pois niin ku alonsolta viime kaudella :( Kyl heikin lausunnoista on rivien välistä lukenu et kuka on dennisin ykköspoju. No en minä tämän perusteella ihan dumaisi: sen edellä on kaksi ferraria, yksi mäkki, yksi maailmanmestari ja yksi kaksinkertainen maailmanmestari. Noin niinkuin seuraa katsoen en yhtään ihmettele miksi ne lähtöpaikat ole yhtään paremmat. |