Jzci 20.03.2005 16:03:26 | |
---|
The Unreal World(URW). Googleta, minä en muista kotisivuja. http://www.jmp.fi/~smaarane/urw.html Tuolta pelin saa ladattua jos jotain sattuisi kiinostamaan. Pitääpä alkaa heti testailemaan. |
Jormaz 20.03.2005 23:41:29 | |
---|
http://www.jmp.fi/~smaarane/urw.html Tuolta pelin saa ladattua jos jotain sattuisi kiinostamaan. Pitääpä alkaa heti testailemaan. Vau, näyttää komealta. Aihepiiri on oikeasti helvetin kiinnostava. In Goth We Trust! The 666 Club #4
Mactep - Love Metalia Neuvostoliitosta |
Dead Star 21.03.2005 01:48:07 (muokattu 21.03.2005 01:52:01) | |
---|
Koukussa: Football Manager 2005 Sitä ennen CM 03/04 Sitä ennen CM 01/02 Sitä ennen CM 3 Sitä ennen oli elämää. Dinsdale? IMIK #14 |
Antti1997 21.03.2005 07:59:43 | |
---|
Championship Manager 01/02 :sta tuli aikanaan pelattua melkoisen paljon. Njet parkering!!! |
Leper Messiah 21.03.2005 08:50:08 | |
---|
doom ja doomII ja diablo, varmasti myös I mutta siinä tykitin vain II versiota. ja sen lisäosaa. 'Ah, I'd love to wear a rainbow every day,
And tell the world that everything's OK,
But I'll try to carry off a little darkness on my back, 'Till things are brighter, I'm the Man In Black.' Johnny Cash - Man In Black |
Spike 26.03.2005 00:53:02 | |
---|
Nössö! kaikkein parasta on kun lvl 10000 maagisi kuolee siihen kun kivi tippuu päähään jossain turhassa luolassa... Tai kun viimeisellä levelillä kaikki balrogit on saanut niitattua ja muutkin minionit ja enää pitäis päästä sulkemaan portti. Sitten mutaatioteleport (jos oikein nyt muistan). No, nou hätä. Äkkiä vain takasin portille... mutta, kahden ruudun päässä, mutaatio pamahtaa.... *you turn to chaos jelly* (tai mikä se message olikaan)... Otti muuten hetkisen päähän. Dark elven elementalistil. Örkkibarbil menin läpi myöhemmin, oli aika älytöntä se määrä mitä teki damagea stingin ja needlen kans. Toisaalta, ei mitään verrattuna siihen miten överiks newangbandis pystyy tekee hahmon. Oma lvl 100 mage warrior tekee damagee yli 100k isku, joku 120 iskuu roundis... dungeonis vast jossain level 60 paikkeil... kehittämisen varaa on siis. Tietyst jos heittäis quadran päälle viel ni toi damage nelinkertaistuis... So you did but did nothing. Sama meni mänät. |
Moratoria 26.03.2005 17:23:17 | |
---|
NYT vitutaa. Pelasin äske diabloa mun pureroguella nightmare hellissä expaamassa ja sitten tuli vastaan balrog-pomo ja sen kätyrit. Ihan ajatuksissani pläräsin pikanäppäimillä taikoja ja koitin teleportata pois balrogien sapelien ulottuvilta. Taika vaihtui chain lightningin ja teleportin välillä useaan otteeseen mutta en saanu mitää tehtyy ja päätin painaa pikaisesti esciä ja lähteä pelistä pois mutta juuri ennen kuin sormeni saavutti enter-napin niin ne saatanan balrogit tappo mut. Eipä siinä muuten mitään ku ei mitään mahtikamoja ollu mutta zodiac helyjen menetys syö miestä. Pure-hahmolla siis pelataan niin että niitä kamoja käytetään mitä löydetään. Nyt alkaa sitten ankara tavaroiden metsästys... *tana |
Snowblind 26.03.2005 17:32:59 (muokattu 26.03.2005 17:34:01) | |
---|
NYT vitutaa. Pelasin äske diabloa mun pureroguella nightmare hellissä expaamassa ja sitten tuli vastaan balrog-pomo ja sen kätyrit. Ihan ajatuksissani pläräsin pikanäppäimillä taikoja ja koitin teleportata pois balrogien sapelien ulottuvilta. Taika vaihtui chain lightningin ja teleportin välillä useaan otteeseen mutta en saanu mitää tehtyy ja päätin painaa pikaisesti esciä ja lähteä pelistä pois mutta juuri ennen kuin sormeni saavutti enter-napin niin ne saatanan balrogit tappo mut. Eipä siinä muuten mitään ku ei mitään mahtikamoja ollu mutta zodiac helyjen menetys syö miestä. Pure-hahmolla siis pelataan niin että niitä kamoja käytetään mitä löydetään. Nyt alkaa sitten ankara tavaroiden metsästys... *tana Diablo2 antoi minulle suurta vitutusta tässä vähän aikaa sitten. Aloin taas pelailemaan battlenetissä lvl 40 hardcore (kuolet niin pysyt myös kuolleena) assassinillani että ei expiroituisi se. Olen sitten taistelemassa yksin jotain isoa laumaa vastaan siinä ja sitten yhtäkkiä kuolen. Ihmettelen suu auki järkyttyneenä että mitä oikein tapahtui. Sitten viesteihin ilmestyy: lol. Sillä hetkellä huomasin että se oli joku saatanan sorceressväpelö joka minut tappoikin. Hemmetti kun ei muuten uskalleta tapella niin pitää sitten hyökätä jo valmiiksi heikoilla, taistelun keskellä olevien kimppuun. En edes kiireissäni kerennyt huomata että se pisti hostilet päälle ja sitten olikin kaikki ohi.. Hieman otti päähän kyllä. "Many musicians have dreamed of compact technological boxes, inside which all audible sounds, including noise, would be ready to come forth at the command of the composer" - John Cage 1942 |
juuso a 26.03.2005 22:37:15 | |
---|
Civilizationit, Diablot, Baldur's Gatet, Ultima 5. Nykyään ei oikein enää tule pelailtua, ehkä tulisi jos ois nettiyhteys kämpillä. Viimeisin peli josta innostuin on Call Of Duty mut ei ole vienyt yöunia. Elämä on kivaa, jippii!!! |
Moratoria 27.03.2005 01:12:53 | |
---|
Diablo2 antoi minulle suurta vitutusta tässä vähän aikaa sitten. Aloin taas pelailemaan battlenetissä lvl 40 hardcore (kuolet niin pysyt myös kuolleena) assassinillani että ei expiroituisi se. Olen sitten taistelemassa yksin jotain isoa laumaa vastaan siinä ja sitten yhtäkkiä kuolen. Ihmettelen suu auki järkyttyneenä että mitä oikein tapahtui. Sitten viesteihin ilmestyy: lol. Sillä hetkellä huomasin että se oli joku saatanan sorceressväpelö joka minut tappoikin. Hemmetti kun ei muuten uskalleta tapella niin pitää sitten hyökätä jo valmiiksi heikoilla, taistelun keskellä olevien kimppuun. En edes kiireissäni kerennyt huomata että se pisti hostilet päälle ja sitten olikin kaikki ohi.. Hieman otti päähän kyllä. Olen battlenetissä D2:stakin pelannut. Ei vaan enää jossain vaiheesa jaksanut kun kaikki pelas sitä lord of destructionii ku mä en o sitä koskaan edes koittanut. Ja noi playerkillerit ovat olleet kyllä melkoinen vitutuksen aihe Diablossa. Onneksi D2:ssa on se hostilesysteemi ni osaa varautua että kohta sieltä tulee se level 86 sorceress frozen orbin kanssa. |
Aleksi-serkku 27.03.2005 09:44:08 | |
---|
Il2-Sturmovikit. Se nyt vaan on niin kivaa lentää Hurricanella kohti aurinkoa saksmannien luotien vinkuessa korvissa. "And we'd better not risk another frontal assault. That rabbit's dynamite!" |
pira 27.03.2005 19:03:04 (muokattu 27.03.2005 19:03:18) | |
---|
Eipä ole tullu pelailtua paljoa sitten Duke Nukem 3D:n. Paitsi pleikkarilla oon hakannu Panzer Generalin kaikki kampanjat läpi ja samoin pc:llä Panzer General 2:sen kampanjat ja skenaariot. Ykkönen oli paljon parempi kuin kakkonen. Nyt on alkanut himottamaan tuo Hearts of Iron -sarja. Se olis just se mitä kaipaisin. Sääli vaan, että koneen tehot ei riitä. Tää on pentti kolmonen tää kone. Nyt on taas innostus alkaa pelaamaan jotain strategiasysteemiä. Aattelin käydä ensi viikolla ostamassa Civilization kolmosen. Viddu ku hävitin PG kakkosen cd:n. Olisin voinu kyykyttää halukkaita mailipelillä ;). Vibrato lähtee syrämmestä. |
Jackson Dinky 27.03.2005 19:05:23 | |
---|
Warcraft III. Se on vieny mun elämästä 90% muutaman vuoden ajan. Samalla häippäs kaverit. "Ei tual takana ketää oo..? Kaksin ollaan liikentees" |
Snowblind 27.03.2005 19:22:12 | |
---|
Olen battlenetissä D2:stakin pelannut. Ei vaan enää jossain vaiheesa jaksanut kun kaikki pelas sitä lord of destructionii ku mä en o sitä koskaan edes koittanut. Ja noi playerkillerit ovat olleet kyllä melkoinen vitutuksen aihe Diablossa. Onneksi D2:ssa on se hostilesysteemi ni osaa varautua että kohta sieltä tulee se level 86 sorceress frozen orbin kanssa. Tuo lord of destruction muuten kannattaa hankkia jos diablosta pidät. Parantaa peliä aivan uskomattomasti. Saa isommat resoluutiot, aivan hiton hienon viidennen actin ja hitosti uutta kampetta sekä pari ihanaa uutta hahmoluokkaa ja kaikkea muuta hienoa. Ei tuo maksakkaan enää juuri yhtään niin kannattaa hommailla jos vastaan tulee jossain. "Many musicians have dreamed of compact technological boxes, inside which all audible sounds, including noise, would be ready to come forth at the command of the composer" - John Cage 1942 |
Moratoria 27.03.2005 21:26:41 | |
---|
Tuo lord of destruction muuten kannattaa hankkia jos diablosta pidät. Parantaa peliä aivan uskomattomasti. Saa isommat resoluutiot, aivan hiton hienon viidennen actin ja hitosti uutta kampetta sekä pari ihanaa uutta hahmoluokkaa ja kaikkea muuta hienoa. Ei tuo maksakkaan enää juuri yhtään niin kannattaa hommailla jos vastaan tulee jossain. Enpä varmaan ehdi tuota testaamaan, hyppään suoraan Diablo3:seen. Millainenkohan sekin lienee... Ei varmaan mitään virallista ole sen suhteen informoitu? |
pira 28.03.2005 11:17:03 (muokattu 28.03.2005 11:17:34) | |
---|
Osaako kukaan sanoa, että onko ATI 3D Rage Pro (atir3) 1024x768 grafiikkaan kykenevä näytönohjain? Ilmeisesti on? Nää kömpyytteriasiat on vähän hakusessa mulla. Vibrato lähtee syrämmestä. |
Leper Messiah 28.03.2005 12:11:46 | |
---|
Diablo2 antoi minulle suurta vitutusta tässä vähän aikaa sitten. Aloin taas pelailemaan battlenetissä lvl 40 hardcore (kuolet niin pysyt myös kuolleena) assassinillani että ei expiroituisi se. Olen sitten taistelemassa yksin jotain isoa laumaa vastaan siinä ja sitten yhtäkkiä kuolen. Ihmettelen suu auki järkyttyneenä että mitä oikein tapahtui. Sitten viesteihin ilmestyy: lol. Sillä hetkellä huomasin että se oli joku saatanan sorceressväpelö joka minut tappoikin. Hemmetti kun ei muuten uskalleta tapella niin pitää sitten hyökätä jo valmiiksi heikoilla, taistelun keskellä olevien kimppuun. En edes kiireissäni kerennyt huomata että se pisti hostilet päälle ja sitten olikin kaikki ohi.. Hieman otti päähän kyllä. tällästen takia melkeenpä lopetin diablon pelaamisen, ajanpuutteen lisäksi. rupes itekki ihmetteleen että mitä helvetin järkeä, tykittää monta tuntia putkeen peliä, ja sitten kun kuolee tj niin armoton vitutus päällä. maailmassa on ihan vitusti hyvää musiikkia. jos kuuntelisin kaikkea "hyvää" tulisi ylikuormitus. kuuntelen ainoastaan parasta musiikkia. - julmettu |
Eddie 04.05.2005 17:07:05 | |
---|
Kaivoin tossa viime sunnuntaina krapulaviihteeksi arkistoista esiin avaruusstrategiapelien kuninkaan Master of Orion 2:den. Oli tarkoitus pelata sitä vaan joku tunti, mutta tuli sitten pelattua jotain 8 tuntia. Kertoo jotain pelin koukuttamistehosta... Onneksi en ole sunnuntain jälkeen peliin kajonnut. Uskomaton aikasyöppö. |
Torniojaws 04.05.2005 18:05:02 | |
---|
Tässä viime aikoina on iskenyt kovasti Tiger Woods PGA Tour 2005. So sweet the hour, so calm the time,
I feel it more than half a crime,
When Nature sleeps and stars are mute,
To mar the silence ev'n with lute. |
la m quina 04.05.2005 18:11:54 | |
---|
Sunnutai-Maanantai yönä pelasin Forza Motorsportia 10 tuntia putkeen. Ihan käsittämätöntä tykitystä! |