seppo69 25.09.2019 10:39:06 | |
---|
Welho-77: Noi sun tyhmä fantasiat on sairaita. |
aivokuolio 25.09.2019 10:47:27 | |
---|
|
Torniojaws 25.09.2019 17:37:53 (muokattu 25.09.2019 17:38:09) | |
---|
Tkachuk teki siltasopparin 3 x 7 miljuunaa. Kohta enää Sveitsin veljekset jäljellä :D Eiköhän niille löydy LeKistä paikka. |
santakasa 25.09.2019 20:49:41 | |
---|
aivokuolio: https://www.cbc.ca/sports/hockey/nh … tthews-disorderly-conduct-1.5295831 Auston Matthews näytti kesällä vähän perseä ja munaa päissään naisvartijalle ja siitä on tullut nyt sanomista. Muuten menisi läpi parikymppisen jullin kännihölmöilynä mutta kun kyseessä on Toronto Maple Leafsin tuleva kapteeni... Matthewsin kapteenius ollut vähän muutenkin niin ja näin. Eikö olla spekuloitu muutenkin enemmän Tavaresin ja Reillyn suuntaan. Sitten kait Marneriakin jonkin verran puhuttu. Ei kyllä jokatapauksessa ainakaan lisää Matthewsin johtajuutta tuommoiset tempaukset. Koska sormeni ovat lyhyet, olen keksinyt omia twistejä omalle motoriikalleni. - mace2691 |
HaloOfFlies 26.09.2019 12:15:22 (muokattu 26.09.2019 12:20:47) | |
---|
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |
DM 27.09.2019 07:14:05 | |
---|
Herrah: Tossa verotuksessa on tietty se että ainoastaan kotipelit menee sen löyhemmän veroprosentin mukaan, eli ei se ero loppujen lopuksi mikään ihan älytön ole. Mutta myös osavaltioiden verotukset vaihtelee + muitakin income tax free-alueita on kuin Florida. Tää linkki on hyvä ja iso juttu aiheesta: https://www.google.fi/amp/s/hockey- … ayers-really-make-part-2-taxes/amp/ If you find yourself lost in the woods, fuck it, build a house. "Well, I was lost, but now I live here!" -Mitch Hedberg |
HaloOfFlies 27.09.2019 20:29:27 | |
---|
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |
seppo69 27.09.2019 20:53:04 | |
---|
santakasa 27.09.2019 20:58:29 | |
---|
Hyvä soppari molemmille. Laine pystyy nyt kahdella kaudella osoittamaan kypsyytensä kokonaisvaltaisempana pelaajana, joka mättää maaleja. Vielä Rantaselle soppari. Koska sormeni ovat lyhyet, olen keksinyt omia twistejä omalle motoriikalleni. - mace2691 |
Torniojaws 27.09.2019 21:23:43 | |
---|
santakasa: Hyvä soppari molemmille. Laine pystyy nyt kahdella kaudella osoittamaan kypsyytensä kokonaisvaltaisempana pelaajana, joka mättää maaleja. Vielä Rantaselle soppari. Khyyl tuo Laineen soppari oli näistä se "vaikeampi". Itse uskoin jo kesällä, että Rantanen saa sopparin viimeistään päivä ennen Coloradon kauden avausta (4.10. Suomen aikaa). |
sahkuifk 27.09.2019 22:43:39 | |
---|
Kun tuossa otsikossa nyt on muutama sellainenkin sarja mitä jo pelataan niin seuraako kukaan teistä niitä? 9/10 jutuista keskittyy NHL sopimuksiin, niiden arvoon ja vertailuun. Toki on tarunhohtoinen, missä parhaat pelaa ja raha näyttelee isoa osaa mutta näin fanina mulle ainakin on itse peli tärkeintä. Ehkä tuosta otsikosta vois pudottaa muut pois tai jotain? Silloin pitää puskee kun reikä on ruskee. |
santakasa 28.09.2019 09:07:15 | |
---|
Ne on sitä varten, että niistä kiinnostuneet voivat tässä ketjussa keskustella kyseisistä liigoista. Itseäni ainakaan ei kiinnosta sen enempää. : ) Koska sormeni ovat lyhyet, olen keksinyt omia twistejä omalle motoriikalleni. - mace2691 |
seppo69 28.09.2019 10:50:05 | |
---|
sahkuifk: 9/10 jutuista keskittyy NHL sopimuksiin, niiden arvoon ja vertailuun. Toki on tarunhohtoinen, missä parhaat pelaa ja raha näyttelee isoa osaa mutta näin fanina mulle ainakin on itse peli tärkeintä. Itseä ainakin kiinnostaa tuo bisnespuoli paljonkin, vaikken siitä(kään) niin kovin paljoa ymmärrä tai tiedä. Tämmöistä aikuisten miesten telenovelaahan tämä välillä on, eikä siinä mitään. Toki enemmän kiinnostaa itse pelit tuolla änärin puolella, Liigaa tai muita liigoja ei tule niin seurattua. Welho-77: Noi sun tyhmä fantasiat on sairaita. |
DM 28.09.2019 11:07:12 | |
---|
Pakko jostain repiä jännitystä kun kausi ei vielä ole alkanut. :) If you find yourself lost in the woods, fuck it, build a house. "Well, I was lost, but now I live here!" -Mitch Hedberg |
seppo69 28.09.2019 17:35:11 | |
---|
Stradlin 28.09.2019 17:55:04 | |
---|
En nyt ymmärrä mikä tuossa Matthewsin jutussa on niin erikoista. Veti kännit ja näytti persettä vartijalle. Tyhmästi tehty, mutta sitä sattuu ja elämä jatkuu. Im speaking with myself, number one, because I have a very good brain and Ive said a lot of things. |
seppo69 28.09.2019 18:04:27 (muokattu 28.09.2019 18:04:43) | |
---|
Stradlin: En nyt ymmärrä mikä tuossa Matthewsin jutussa on niin erikoista. Veti kännit ja näytti persettä vartijalle. Tyhmästi tehty, mutta sitä sattuu ja elämä jatkuu. Käsittääkseni oli tosiaan kunnon kuoseissa ja jätkäporukalla yrittivät vartijan autoon sisälle. Ei mitään fiksuinta toimintaa, varsinkin kun muistaa jenkit ja aseet. Ei kyllä nyt mitään maailman kauheintakaan, mutta eihän tuommosta saa tehdä. Welho-77: Noi sun tyhmä fantasiat on sairaita. |
Torniojaws 28.09.2019 19:04:33 | |
---|
Stradlin: En nyt ymmärrä mikä tuossa Matthewsin jutussa on niin erikoista. Veti kännit ja näytti persettä vartijalle. Tyhmästi tehty, mutta sitä sattuu ja elämä jatkuu. Pohjois-'murikassa ovat aika konservatiivisiä känniurpoilun suhteen, joten Matthews ei todennäköisesti pääse kapteeniksi tuon keissin jälkeen. |
Stradlin 28.09.2019 19:16:03 | |
---|
Torniojaws: Pohjois-'murikassa ovat aika konservatiivisiä känniurpoilun suhteen Tämä on joku aivan uusi suuntaus sitten lätkäpiireissä. Kyllä siellä on aina kalja maistunut ja semmoinenkin urpoilu kuin autolla ajaminen pikku tuiskeessa oli normaalia ainakin siihen asti, kun Pelle Lindberghillä lähti vähän pahemmin lapasesta. Ei tuo Matthewsin tapaus olisi jossain 80-luvun Flyersissa tai Bruinsissa ollut edes uutisen arvoinen. Im speaking with myself, number one, because I have a very good brain and Ive said a lot of things. |
seppo69 28.09.2019 19:22:07 | |
---|
Stradlin: Tämä on joku aivan uusi suuntaus sitten lätkäpiireissä. Kyllä siellä on aina kalja maistunut ja semmoinenkin urpoilu kuin autolla ajaminen pikku tuiskeessa oli normaalia ainakin siihen asti, kun Pelle Lindberghillä lähti vähän pahemmin lapasesta. Ei tuo Matthewsin tapaus olisi jossain 80-luvun Flyersissa tai Bruinsissa ollut edes uutisen arvoinen. Onneksi ajat ja tavat muuttuvat joskus parempaankin päin :) Welho-77: Noi sun tyhmä fantasiat on sairaita. |