Aihe: Jääkiekon World Cup 2016
1 2 3 4 5 6 7 816 17 18 19 20
evo
10.09.2016 14:20:58
Janizio: Erikoinen ratkaisu Marjamäeltä, että Aho ei pelaa tänään

Se on varmasti realismia.
I drink and I know things.
Janizio
10.09.2016 14:34:52 (muokattu 10.09.2016 14:35:24)
Voi ollakin realisimia, että Aho on se ylinmääräinen hyökkääjä, mutta nää on harjoituspelejä niin olisi voinut olla viisasta antaa Ahollekin tuntumaan World Cup-tason peleihin

Minä olisin peluuttanut Ahoa tänään Teräväisen paikalla
tuomittu
10.09.2016 14:39:52
Janizio: Voi ollakin realisimia, että Aho on se ylinmääräinen hyökkääjä, mutta nää on harjoituspelejä niin olisi voinut olla viisasta antaa Ahollekin tuntumaan World Cup-tason peleihin

Minä olisin peluuttanut Ahoa tänään Teräväisen paikalla

Jos se on päätetty jo valmiiksi, että Aho on jonkunlainen varamies (en tiedä onko näin tehty), niin ehkä ajatuksena on ollut saada näiden olemassaolevien ketjujen peli hitsaantumaan yhteen paremmin. Sellasta on vaikea tehdä, jos vieressä vaihtuu ukot koko ajan.
Janizio
10.09.2016 14:54:59
tuomittu: Jos se on päätetty jo valmiiksi, että Aho on jonkunlainen varamies (en tiedä onko näin tehty), niin ehkä ajatuksena on ollut saada näiden olemassaolevien ketjujen peli hitsaantumaan yhteen paremmin. Sellasta on vaikea tehdä, jos vieressä vaihtuu ukot koko ajan.

Näinhän se Marjamäki varmaankin asian ajattelee, mutta entäs sitten kun jotain sattuu ja Aholla ei oo pelejä alla, että vaikka kuin on fiksu pelaaja niin aina olis helpompaa kun olis jotain tuntumaa.
tuomittu
10.09.2016 15:48:01
Janizio: Näinhän se Marjamäki varmaankin asian ajattelee, mutta entäs sitten kun jotain sattuu ja Aholla ei oo pelejä alla, että vaikka kuin on fiksu pelaaja niin aina olis helpompaa kun olis jotain tuntumaa.

Niin, tämä on se asian toinen puoli. Ei oo helppoo.
santakasa
10.09.2016 18:49:37
Westerlundhan teki juuri tätä alku peleissä jokainen pääsee tosi toimeen, jotta ei tarvitse sitten jäisenä tulla pelaamaan tosi pelejä mikäli kutsu käy. Toimi ainakin V-Venäjällä ja olympialaisissa hyvin. Itse olisin tässä Westerlundin linjoilla. Ehkä Aho pääsee USAn kimppuun? Kenties.
Koska sormeni ovat lyhyet, olen keksinyt omia twistejä omalle motoriikalleni. - mace2691
Janizio
10.09.2016 18:56:39
santakasa: Westerlundhan teki juuri tätä alku peleissä jokainen pääsee tosi toimeen, jotta ei tarvitse sitten jäisenä tulla pelaamaan tosi pelejä mikäli kutsu käy. Toimi ainakin V-Venäjällä ja olympialaisissa hyvin. Itse olisin tässä Westerlundin linjoilla. Ehkä Aho pääsee USAn kimppuun? Kenties.

Olisi toivottavaa, että Marjamäki tekisi näin, että USA-pelissä Aho sitten pelaisin. Tosin näen siinä vähemmän järkeä, koska se on viimeinen harkka peli niin siinä pitäisi sitten olla se kokoonpano jolla lähdetään pelaamaan ekaa peliä ja minusta siksi olis pitänyt Ahon antaa pelata tässä toisessa Ruotsi pelissä
santakasa
10.09.2016 18:58:52
Kisastudio pystyssä sitten https://muusikoiden.net/extra/chat/
Koska sormeni ovat lyhyet, olen keksinyt omia twistejä omalle motoriikalleni. - mace2691
Vaihtovirta
10.09.2016 19:16:47
Nyt on selostus sen verran synkassa taas että selostaako nää ees saatana samaa peliä..?:)
Kovimmat rölöttäjät antavat varoituksia itselleen!
Jag
10.09.2016 19:19:24

Vaihtovirta: Nyt on selostus sen verran synkassa taas että selostaako nää ees saatana samaa peliä..?:)

Onhan tuossa varmaan 5 sekunttia selostus kuvaa edellä.
janezki_
10.09.2016 19:19:58
Vaihtovirta: Nyt on selostus sen verran synkassa taas että selostaako nää ees saatana samaa peliä..?:)

Näinpä :D noh, ei muuta kuin äänet pois.
santakasa
10.09.2016 21:42:49
Aika rikkonainen 60 minuuttinen.
Antti1997
10.09.2016 21:43:26
Niinimaalta hyvä peli tänään.
Pasi on nähny Frederikin Linnatuulessa.
HaloOfFlies
10.09.2016 21:44:18

Nyt sitten tuli se Suomen todellinen taso esiin. Eiköhän Leijonat ole World Cupissa pelkkä heittopussi.
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb.
Funkånaut
10.09.2016 21:45:21

HaloOfFlies: Nyt sitten tuli se Suomen todellinen taso esiin. Eiköhän Leijonat ole World Cupissa pelkkä heittopussi.

Mikäs järvi siellä Torontoa lähinnä onkaan? Voisi suoraan sinne kävellä.
"Ei riitä pelkkä netissä mouhoominen, pitää olla myös kova kullimies ja otollinen Saatanalle." - Vessajono
Vaihtovirta
10.09.2016 21:46:17
Ei kyllä kannata lähteä koko kisoihin itteään nolaamaan. Järviä löytyy suomestakin.
Kovimmat rölöttäjät antavat varoituksia itselleen!
Hetfield
10.09.2016 21:48:37

Funkånaut: Mikäs järvi siellä Torontoa lähinnä onkaan? Voisi suoraan sinne kävellä.

Sikäli otollinen paikka että jos ei Ontario-järvi riitä niin neljä muutakin suurta järveä on ihan lähiympäristössä. Mutta enpä nyt tosiaan vielä tän pelin perusteella sanoisi itse mithän.
Alright, alright, alright!
Topa-
10.09.2016 21:49:15
Funkånaut: Mikäs järvi siellä Torontoa lähinnä onkaan? Voisi suoraan sinne kävellä.

https://www.google.com/maps/@43.5736316,-78.29116,8.14z

suomi on tosiaan tuhansien järvien maa, turhaa lähteä ulko_maille.
aivokuolio
10.09.2016 21:51:45
HaloOfFlies: Nyt sitten tuli se Suomen todellinen taso esiin. Eiköhän Leijonat ole World Cupissa pelkkä heittopussi.

Todellista tasoa nähnykään. Eka erä meni täysin munille sen jäähyilyn takia ja Ruotsi pääsi kuin vaivihkaa keulimaan, unohtamatta Vatasen omaa maalia. Ne harvat hetket kun Suomi sai sen pelinsä rullaamaan viis vastaan vitosella homma näytti hyvältä mutta eivät saaneet sitä jauhaa tarpeeks tollasessa vuoristoratarallissa. Lopussa homma lävähti kummallakin ja tuskin kummankaan koutsi on hirvittävän tyytyväinen peliin.
eino mutku
10.09.2016 21:56:02
Olisihan se pitänyt arvata että Ruotsi antoi tahallaan Suomen voittaa se eka harkkamatsi (esiottelu my ass).

Siellä ehtii turnauksen aikana vierailla useammallakin rannalla sillä välin kun ammatti maiset jää kiekkoiliat pelaa.

http://www.toronto.com/things-to-do/best-toronto-beaches/
Mitä opimme tästä? Emme yhtään mitään!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)