DJKaaos 25.08.2010 22:41:59 (muokattu 25.08.2010 22:42:50) | |
---|
En tiedä, ehkä raivostuttavin ja reikäpäisin saapumiserä milloinkaan. Paljon mitään en näistä tyypeistä tiedä, mutta Mari, Marika ja Maria vaikuttivat aika helvetin karmeilta ämmiltä. Positiivisimmat fibat aiheutti partajermu, se blondi kundi ja sitten se punapäinen tyttö, Elisa? Tämä viiksimies ja ruskettunut kundi menivät jo aika pahasti huumorin puolelle - ilmeisesti näitä on kuitenkin ihan oikeasti olemassa. Minä olen minä. |
Börje 25.08.2010 22:43:16 | |
---|
Jaa-a, kenen kahden noista sitten toivois tippuvan. Se itserusketus-homo ja getrich-maria oli kyllä ihan jäätäviä määlyjä, mutta ei niidenkän oikein toivois tippuvan. Viihdearvoa heistä taitaa löytyä kyllä. Ja mitäs touhua näillä kahdella "hetero"-puppelilla oikein oli. ;) You suck, sanoo Hra Devin ja sillon muuten imetään! |
totomiettinen 25.08.2010 22:45:51 | |
---|
djKaaos: Tämä viiksimies ja ruskettunut kundi menivät jo aika pahasti huumorin puolelle - ilmeisesti näitä on kuitenkin ihan oikeasti olemassa. Aivan parasta! "Molemmat ilmoittivat aiemmin olevansa heteroita." eisssss :D -I like my sugar with coffee and cream- |
DJKaaos 25.08.2010 22:46:49 | |
---|
Börje: Ja mitäs touhua näillä kahdella "hetero"-puppelilla oikein oli. ;) Se mitä tapahtuu talossa, sitä ei lasketa. Ihan niin kuin armeijassakin. Minä olen minä. |
Simo78 25.08.2010 22:46:55 | |
---|
wewwie: Alan seurata koko sarjaa vaan sen takia. Vuosisadan idioottipissis jonka blogikin aiheuttaa raivokasta myötähäpeää. http://glamwithm.blogspot.com/ Mä en oikeesti tajunnutkaan, että on olemassa ihmisiä joiden mielestä Paris Hilton on oikeesti cool:-D. Ei siinnä mitään jokainen tyylillään. Nyt vähän tajusin, miksi voice soittaa sitä räppipaskaa, näköjään tuollakin on liuta sen tyylin diggareita--> mun mielestä hyvinkin pinnalliset voi sellaisesta digata(kevyt aasinsilta musiikkiin, kun mnetissä ollaan) tulee oikeesti nykyään todella ikävä suomimetallibuumia... Henk.koht haukkuisin tollaiset tyypit aika nopeasti, ei saatanan saatana. Mutta yks hyvä sirkuspelle meille tavikselle, jolle saa nauraa oikein olan takaa:-D. "mä hei ostin kaupasta sixpackin ja tarjoustalosta kalsarit" fabulous life of Simo... |
Jormaz 25.08.2010 22:47:20 | |
---|
Ei saa tippua ennen kuin tissit on nähty. No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
CountX 25.08.2010 22:52:14 | |
---|
Jormaz: Ei saa tippua ennen kuin tissit on nähty. Juuri näin. Janilla on muuten aika hyvät man boobsit. ;) "You'll have to stand up to women, Paul. They all think they want to be liberated. But they all are secretly hungering after a big strong man with the pipe. To use a car metaphor: men were born to drive, women to be driven." -Swiss Toni |
aivokuolio 25.08.2010 22:54:13 | |
---|
CountX: Juuri näin. Janilla on muuten aika hyvät man boobsit. ;) Oli kyllä melekoset munkit. |
Alpha 25.08.2010 22:56:48 | |
---|
Ksenian tissothan löytyy sivulta 4...:o) Elisa(bet)in astellessa taloon alkoi soida päässä SEhvin "Elisa" ja "Älä Mee"... |
wewwie 25.08.2010 23:26:55 | |
---|
totomiettinen: Aivan parasta! "Molemmat ilmoittivat aiemmin olevansa heteroita." eisssss :D Tipahdin huolella. Pakko oli huutonauraa vähän. It is difficult to trust anyone whose instrument changes shape as he plays it! |
Moimies 25.08.2010 23:59:38 | |
---|
CountX: Miulla on Vappua ikävä. :,( En kyllä olisi uskonut näin ajattelevani mutta niin vain olen samaa mieltä. Aika jäätävää juontoa oli. |
Simo78 26.08.2010 00:05:47 | |
---|
Moimies: En kyllä olisi uskonut näin ajattelevani mutta niin vain olen samaa mieltä. Aika jäätävää juontoa oli. Älkäähän nyt onhan toi Susanna Laine aika paljon hottiksempi kuin Vappu, mitä välii mitä se puhuu... |
tillotson 26.08.2010 09:03:51 | |
---|
Tippuuko noista nyt osa pois vai mitä helv.. Toivottavasti jani ei tipu, ainut oikeasti hauska ja vilpitön tyyppi. Catch you on the flipside |
Roger 26.08.2010 09:09:19 | |
---|
tillotson: Tippuuko noista nyt osa pois vai mitä helv.. Toivottavasti jani ei tipu, ainut oikeasti hauska ja vilpitön tyyppi. ja tissit, joista moni tyttö olisi kateellinen "Life is what happens to you while you're busy making other plans." - John Lennon |
dipshit 26.08.2010 09:12:17 | |
---|
Jani on mieeeeesss, kuten myös Paul ja Petri :-------------------D Karjuin hieman eilen jakson lopussa kun talon kaks ÄJJÄÄ ja ALFAUROSTA hiplailee toisiaan yön pimeyden koittaessa.. Marika ja Mia vaikuttivat aivan vitun ärsyttäviltä, ainoat tyypit joiden kanssa itse voisin kuvitella tulevani toimeen oli Hannu ja Satu (eikös se ollut sen vanhan naisen nimi?) Ksenia vaikutti aika samanlaiselta kuin normaalisti, eli suorastaan valloittavalta.*
*=lause ei välttämättä ole täysin totuudenmukainen. "Se ei ole homoa, jos molemmat ovat heteroita." |
Flash 26.08.2010 09:41:52 | |
---|
wewwie: Alan seurata koko sarjaa vaan sen takia. Vuosisadan idioottipissis jonka blogikin aiheuttaa raivokasta myötähäpeää. http://glamwithm.blogspot.com/ Olen vielä sitä mieltä, että kyseessä on hahmo, joka on luotu tätä BB:tä varten. Jos ei ole, niin sitten on kyllä aika pelottava tapaus... Jos kyseessä todella on rooli, niin on hauska seurata milloin se alkaa murenemaan. Live Music Is Better! |
geeza 26.08.2010 09:52:16 | |
---|
mitä te vingutte? tuo maria on oikea nainen sanan varsinaisessa merkityksessä. taidatte olla homoja kaikki. |
dipshit 26.08.2010 10:01:01 | |
---|
Flash: Olen vielä sitä mieltä, että kyseessä on hahmo, joka on luotu tätä BB:tä varten. Jos ei ole, niin sitten on kyllä aika pelottava tapaus... Jos kyseessä todella on rooli, niin on hauska seurata milloin se alkaa murenemaan. Samanlaiset vibat tuli kyllä itellekin siinä sen esitysvideon pyöriessä. Ja sama meininki näytti jatkuvan talossa. Ei tuo vaikuttanut semmoselta aidolta tyhjäpääbimbolta, ainoastaan huonolta näyttelijältä. Erittäin teennäisen oloinen, ihan kuin olisi yrittänyt näytellä jotain hahmoa koko ajan. "Se ei ole homoa, jos molemmat ovat heteroita." |
aivokuolio 26.08.2010 11:50:30 | |
---|
|
tender.insanity 26.08.2010 12:37:53 | |
---|
Milloinkas nähdään näiden alfauros-heteromiesten välinen peppuseksisessio? |