markkuliini 21.10.2009 20:16:30 (muokattu 21.10.2009 20:16:39) | |
---|
Jarno meinas kyllä mokata sen briiffin, kun oli pakko päästä pätemään ja selittämään Helenalle turhia yksityiskohtia suunnitelmastaan. Vartti on aika lyhyt aika muutenkin. "Ei se totuudesta kovin kauaksi heitä, jos omistaa minun kaltaisen kokemusmaailmani." |
cldron 21.10.2009 21:25:51 | |
---|
markkuliini: Jarno meinas kyllä mokata sen briiffin, kun oli pakko päästä pätemään ja selittämään Helenalle turhia yksityiskohtia suunnitelmastaan. Vartti on aika lyhyt aika muutenkin. Leikkauksestahan toi on aika pitkälle kiinni. Hyvin editoimalla (missä muutenkin huomaa että on panostettu ko. sarjassa) saadaan helposti millanen kuva tahansa. Itsehän se sanoi jälkeenpäin, että aika riitti aivan mainiosti, ja että tuntu että tytöt meni paniikkiin ku luuli ettei ehdikään. Tiedä sitten. |
markkuliini 21.10.2009 21:33:42 | |
---|
cldron: Leikkauksestahan toi on aika pitkälle kiinni. Hyvin editoimalla (missä muutenkin huomaa että on panostettu ko. sarjassa) saadaan helposti millanen kuva tahansa. Itsehän se sanoi jälkeenpäin, että aika riitti aivan mainiosti, ja että tuntu että tytöt meni paniikkiin ku luuli ettei ehdikään. Tiedä sitten. Kyllähän siitä leikattunakin riitti jo sen verran, mikä tuntui ihan liian pitkältä ajalta, huomioonottaen se, että se oli briiffin kannalta täydellisen turhaa selostamista. Kaikki kunnia kaverilla, mutta tuossa se pedanttius ja "läpi selittäminen" tuli huonossa valossa esille. Tottakai se itse voi sanoa jälkeenpäin mitä haluaa. Muut sanoivat ihan muuta. Nehän ovat vain mielipiteitä. Puolustuksia ja hyökkäyksiä. Niihin en mielipidettäni pohjaa, vaan omaan fiilikseen. "Ei se totuudesta kovin kauaksi heitä, jos omistaa minun kaltaisen kokemusmaailmani." |
anzabar 22.10.2009 15:46:31 | |
---|
markkuliini: Kyllähän siitä leikattunakin riitti jo sen verran, mikä tuntui ihan liian pitkältä ajalta, huomioonottaen se, että se oli briiffin kannalta täydellisen turhaa selostamista. Jos olikin niin että leikkauspöydältä lopulliseen versioon pääsi 95% Jarnon selityksestä niin ei se sitten lopulta olekaan niin pitkä aika jos esim. 3 minuuttia 15 minuutista kului tuohon selittämiseen. Eli yritän sanoa, että kyllä nuo sarjat leikataan siihen malliin, että katsojan on melko paha lopputuotoksen perusteella sanoa juuta tai jaata jakoiko esim. Jarno ajankäyttönsä oikein vai väärin ja että panikoivatko tytöt turhaan vai eivät. Tuo joukkue kuitenkin voitti tehtävän, joten ehkä briiffi tuli hoidettua hyvin.. tai sitten ei. Asianomaiset tietävät. |
author 22.10.2009 17:31:24 (muokattu 22.10.2009 17:42:25) | |
---|
anzabar: Jos olikin niin että leikkauspöydältä lopulliseen versioon pääsi 95% Jarnon selityksestä niin ei se sitten lopulta olekaan niin pitkä aika jos esim. 3 minuuttia 15 minuutista kului tuohon selittämiseen. Eli yritän sanoa, että kyllä nuo sarjat leikataan siihen malliin, että katsojan on melko paha lopputuotoksen perusteella sanoa juuta tai jaata jakoiko esim. Jarno ajankäyttönsä oikein vai väärin ja että panikoivatko tytöt turhaan vai eivät. Tuo joukkue kuitenkin voitti tehtävän, joten ehkä briiffi tuli hoidettua hyvin.. tai sitten ei. Asianomaiset tietävät. Juu eihän siinä ollut varsinaista briiffiä kuin ehkä minuutti. Ajallisesti enemmän oli juuri näitä jälkikäteen tehtyjä kommenteja briiffistä. Edit. Tuolta voi tarkastaa :P http://www.katsomo.fi/?treeId=343 |
markkuliini 22.10.2009 19:37:22 | |
---|
anzabar: Eli yritän sanoa, että kyllä nuo sarjat leikataan siihen malliin, että katsojan on melko paha lopputuotoksen perusteella sanoa juuta tai jaata jakoiko esim. Jarno ajankäyttönsä oikein vai väärin ja että panikoivatko tytöt turhaan vai eivät. Tuo joukkue kuitenkin voitti tehtävän, joten ehkä briiffi tuli hoidettua hyvin.. tai sitten ei. Asianomaiset tietävät. Samalla logiikalla koko tämä thread on aikamoisen turha, jos siis pitää pelkästään varmojen faktojen varassa keskustella eikä mielikuville saa antaa mitään arvoa. :) Esim. -Minna on ilkeä. -Se on vaan leikattu ilkeäksi. Lopun aikaa se on ihan kisuli ja antaa muille hartiahierontaa. Mun pointti oli se että se mitä Jarno Helenalle kertoi oli briiffin kannalta ihan yhdentekevää. Oli sitä 10 sekuntia tai 5 minuuttia, niin sitä oli liikaa. Minusta. "Ei se totuudesta kovin kauaksi heitä, jos omistaa minun kaltaisen kokemusmaailmani." |
author 26.10.2009 21:05:07 | |
---|
Nyt täytyy kyllä sanoa että kylläpä hävetti Jethron puolesta. Piti mennä ihan toiseen huoneeseen sen niiden esityksen ajaksi. Turkulaisena tuo tuntui vieläkin tuskallisemmalta. Silläkin on sellaista kokemuksen tuomaa yli-itsevarmuutta, johon helposti sortuu näissä kahinoissa. |
Jag 26.10.2009 21:15:12 | |
---|
Eih. Heidi sitten lähti. Pitänee keksiä uusi syy seurata sarjaa :).. ei vaan oikeasti tuntui noista kisailijoista ihmistyyppinä miellyttävimmältä. Mutta taisi olla ainut vaihtoehto hänet tuossa vaiheessa poistaa. "Ja jotta soppa olisi täydellinen, sulassa sovussa näiden pahuuden palvelijoiden kanssa metallimusiikista nauttii sivareita, kasvissyöjiä ja muita ekoaktivisteja".
-MOT |
mulukukka 26.10.2009 21:35:45 | |
---|
Jethro on kyllä miesssssssss Repesin "Mut tää meni jo paljon paremmin perseelleen" Ambitus: Sun pitäis soittaa enemmän nuotteja. Ei ollut tilua tämä! Meni aika mehustelun piikkiin;) Sä oot tollanen nautiskelija..."ai vittu ku on hyvä ääni ja perkele ku mulla on hyvä vibraatto..taidanpa pitää tässä vielä hetken" - juu nou? |
markkuliini 27.10.2009 00:04:33 (muokattu 27.10.2009 10:27:42) | |
---|
Huh, miten hyvä jakso. :D Turkulaisvitsien muotoutuessa esityksen rungoksi, ja lopulta läsähtäessä yleisön naamalle kosteina rätteinä, minun kokema myötähäpeän tunne oli jopa samalla tasolla kuin muinoin alkuperäisessä Office-sarjassa. Ja se ei ole vähän se. Ja kaisan "Työntekijällä menee noin kolme tuntia viikossa tietotekniikan kanssa sähläämiseen. Kuinka monta työntekijää teillä on? Ai 60. Siitähän tulee....12 tuntia hukkaan mennyttä aikaa." LOL! "Ei se totuudesta kovin kauaksi heitä, jos omistaa minun kaltaisen kokemusmaailmani." |
J.Newkid 27.10.2009 11:38:45 | |
---|
markkuliini: Huh, miten hyvä jakso. :D Turkulaisvitsien muotoutuessa esityksen rungoksi, ja lopulta läsähtäessä yleisön naamalle kosteina rätteinä, minun kokema myötähäpeän tunne oli jopa samalla tasolla kuin muinoin alkuperäisessä Office-sarjassa. Ja se ei ole vähän se. Ja kaisan "Työntekijällä menee noin kolme tuntia viikossa tietotekniikan kanssa sähläämiseen. Kuinka monta työntekijää teillä on? Ai 60. Siitähän tulee....12 tuntia hukkaan mennyttä aikaa." LOL! Mulla heräs kanssa erittäin vahvat Office -vibraatiot =D "Im an entertainer" Heidi oli aika tuhma, saas nähdä jaksaako enää katsoa ensi viikolla Imperanon influences lay strong under the style of Children of Bodom, but imo they are no COB II: just consider the difference in guitar techniques , in temperament, and above all in drumming. Great drumming by Jaakko Nylund who is a founder member of t |
MV 27.10.2009 13:21:28 | |
---|
Mua jotenkin ällöttää noi molemmat vitun "Olen kova ja itsenäinen bisnesnainen"-ämmät. Kyllähän ne ammattitaitoisimmat on naisten puolelta, mutten kyllä haluaisi tehdä sekuntiakaan tommosten kanssa yhteistyötä. |
markkuliini 27.10.2009 14:07:38 (muokattu 27.10.2009 14:12:27) | |
---|
MV: Mua jotenkin ällöttää noi molemmat vitun "Olen kova ja itsenäinen bisnesnainen"-ämmät. Kyllähän ne ammattitaitoisimmat on naisten puolelta, mutten kyllä haluaisi tehdä sekuntiakaan tommosten kanssa yhteistyötä. Se alun Heidin ja Minnan järjestämä vittuilu-sessio oli aika vastenmielistä katsottavaa. Tuntuu että kovat bisnesnaiset ei sittenkään pysty luottamaan pelkästään ammattitaitoonsa, vaan pakko on päästä vielä kiusaamaan. Sellainen yläasteen piha-tunnelma oli vahvasti läsnä. Ja kun se oli vieläpä ihan harjoiteltu kuvio. Kylmää touhua. On se kumma että miehet kuitenkin pystyvät pelaamaan "raapimatta". "Ei se totuudesta kovin kauaksi heitä, jos omistaa minun kaltaisen kokemusmaailmani." |
markkuliini 27.10.2009 14:11:03 (muokattu 27.10.2009 14:11:38) | |
---|
J.Newkid: Mulla heräs kanssa erittäin vahvat Office -vibraatiot =D "Im an entertainer" "Mie oon sellane savolaisämmä." :D Muuten, toi firma mille tiimit teki työtä haiskahti mun nokkaan aika pahasti. Erikoishahmoja ne pomot, ihmeellistä juttua niillä, ja sitten ne olis palkannut Kaisan niiden kouluttajaksi. Ei ehkä firma johon lähtisin omia rahojani sijoittelemaan.... Jokin tuossa mätti mun silmään. "Ei se totuudesta kovin kauaksi heitä, jos omistaa minun kaltaisen kokemusmaailmani." |
p130 27.10.2009 14:50:44 | |
---|
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. |
markkuliini 27.10.2009 14:51:50 | |
---|
"Ei se totuudesta kovin kauaksi heitä, jos omistaa minun kaltaisen kokemusmaailmani." |
p130 27.10.2009 15:02:20 (muokattu 27.10.2009 15:09:02) | |
---|
markkuliini: Konsultointifirmoilla ei tunnetusti ole kovin isot menot. 8 miljoonan liikevaihdolla miljoonan tulos. Tarkoitat kai että konsulttifirmoilla on yleensä kevyt tase ja sen seurauksena sipon tuotto keskimäärin suurempi kuin vaikka perinteisellä teollisuusyrityksellä? Aika jees tuo 66 % silti on. Edit: Selkeyttä. Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. |
markkuliini 27.10.2009 15:17:57 | |
---|
p130: 8 miljoonan liikevaihdolla miljoonan tulos. Tarkoitat kai että konsulttifirmoilla on yleensä kevyt tase ja sen seurauksena sipon tuotto keskimäärin suurempi kuin vaikka perinteisellä teollisuusyrityksellä? Aika jees tuo 66 % silti on. Edit: Selkeyttä. Oli miten oli, jos tuon työnäytteen perusteella palkataan Kaisa kouluttajaksi, niin ehkä ensi vuosi ei olekaan enää niin valoisa. "Ei se totuudesta kovin kauaksi heitä, jos omistaa minun kaltaisen kokemusmaailmani." |
p130 27.10.2009 15:21:28 | |
---|
markkuliini: Oli miten oli, jos tuon työnäytteen perusteella palkataan Kaisa kouluttajaksi, niin ehkä ensi vuosi ei olekaan enää niin valoisa. Tivi250-lista ilmestyy taas ensi keväänä, sieltäpä sitten näkee helposti miten on mennyt. Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. |
markkuliini 27.10.2009 15:27:34 | |
---|
p130: Tivi250-lista ilmestyy taas ensi keväänä, sieltäpä sitten näkee helposti miten on mennyt. He siis palkkasivat Kaisan? Niinkuin tämä asia oikeasti minua kiinnostaisi... :) "Ei se totuudesta kovin kauaksi heitä, jos omistaa minun kaltaisen kokemusmaailmani." |