Aihe: Big Brother 2009
1 2 3 4 5 6 7 849 50 51 52 53
carnation
27.08.2009 11:52:34
Börje: Toi Aso on kyllä tyhmyydessään viihdyttävimmän oloisia tyyppejä talossa ikinä. Voi olla, että on heti äänestyksessä, mutta toivottavasti "täyspäinen hetero" pysyy talossa, ihan viihde-arvon kannalta.

Aso olisi hyvä pitää talossa mahdollisimman pitkään, mutta jotenkin luulen että äänestäjät käsittävät jälleen kerran koko BB:n idean ihan väärin ja pudottavat tuon hom... heteron mahdollisimman nopeasti, jolloin koko ohjelma menee pikkuhiljaa siihen, että taloon jää näitä tylsiä ihankivoja jees-tyyppejä. Itsehän en äänestyksiin laita senttiäkään, mutta en kyllä tajua lainkaan miksi kaikki konflikteja aiheuttavat ja viihdearvoltaan ylivertaiset kilpailijat täytyy heti ensimmäisten viikkojen aikana heivata pois ja sitten valitetaan kun mitään ei talossa tapahdu. Sehän nyt on selvää, että talon asukkaat nimeävät nuo idiootit, mutta ei meidän tarvitse olla samaa mieltä.

Mutta kylläpä sai taas nauraa, eiköhän koukutus ole taattu. Petollinen ohjelma.
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
Alpha
27.08.2009 11:56:20 (muokattu 27.08.2009 12:28:15)
Mutta kylläpä sai taas nauraa, eiköhän koukutus ole taattu. Petollinen ohjelma.

No niimpä. Itse maksoin jälleen tuon koko kauden 24/7 nettiin ja nyt ruudussa vilkkuu, notta "Media Playerissa tapahtui virhe. Tarkistetaan onko ohjelma käynnistynyt."

Missä vika?

E:"Ei käynnistynyt. Yritä uudelleen."

E2:"Media Player ei tue määriteltyä protokollaa." Mitvit...?

E3:Ja nyt toimii.
porcupine
27.08.2009 13:07:07
"Miehet on tarkotettu naisil, ja naiset on tarkotettu... naisil."

BB:n alkaminen on hyvä syy palata taas mnetin vakikäyttäjäksi kesän jälkeen.
Emmie tiijä, mie oon Lappeenrannasta.
Mika Torvinen
27.08.2009 13:41:51
http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1724232

"Onko Argentiina Skotlannissa?"

Siellähän se...
A lot of the older fans think that Genesis should be a brand name for progressive rock or whatever, but actually Genesis is the name for a group of songwriters who have always done whatever they felt like doing under that banner. -Phil Collins
carnation
27.08.2009 13:47:07
Mika Torvinen: http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1724232

"Onko Argentiina Skotlannissa?"

Siellähän se...

Mitä helvettiä? Tästä tämä taas lähtee :)
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
Alpha
27.08.2009 13:55:12
carnation: Mitä helvettiä? Tästä tämä taas lähtee :)

Mistä näitä löytyy joka vuosi tähän ohjelmaan? Sari ja Henna olivat jo jotain ihmeellistä, mutta että vielä tämä...

Anniinasta puhumattakaan.
Alpha
27.08.2009 14:09:02
Big Brotherin myötä olen huomannut yhden erittäin tärkeän asian. Jos kysytään jotain hölmöä tai sanotaan jotain käsittämättömän typerää, niin se oikaistaan ja kysyjää valistetaan sekä sanojaa opastetaan hyvässä ja mukavassa huumorintajuisessa hengessä.

Ylä(kipu)asteella tuli kommenttia tyyliin:

"Vitun idiootti."
"ET"
"Silimä"...asiaan vaikutti se, että olin käynyt karsastusleikkauksessa ja toinen silmä oikeasti osoitti rajusti oikealle. Nyt on molemmat simmut leikattu.

Tuolla ei puututa ihmisen omituisuuksiin vaan yritetään kääntää ne eduksi.
nappero
27.08.2009 14:35:16

Ohjelma voisi olla siedettävissä, jos sinne hommattaisiin ihan oikeasti mielenkiintoisia ja erilaisia persoonia. Mutta ei.
Terve ja heipähei!
DJKaaos
27.08.2009 19:03:24
Minä olen minä.
itsy
27.08.2009 19:11:05
djKaaos: Erityisesti nimim. Bluesmiehelle:

http://static.iltalehti.fi/bigbrother/bbaso2708MZ_bl.jpg

Heh, kuvateksti:
Luonnossa tavattuna Asossa ei ole mitään homoa.
ALALAIA minä kävelen
M4ss3 m/
27.08.2009 19:15:44 (muokattu 27.08.2009 19:21:20)
Mitä? Jo kuusi sivua kun olin juuri tulossa vasta perustamaan samanlaista ketjua, noh..säästyimpähän siltä vaivalta.

Oli muuten helvetin sekalainen ja outo joukko nuo tämän vuoden "alkuperäiset" asukkaat, ei niihin jotenkin osaa samaistua kuin esim viime vuonna, paitsi, että vasta yksi päivä takana..Joo..

Joo..

Edit: Se Lotta kaikista vittumaisin, vittuun sellaiset sieltä, lisää Esoja paikalle, siitä Asosta en taas sano mitään, ihme egoilua.
Zed
27.08.2009 20:07:43

carnation: Aso olisi hyvä pitää talossa mahdollisimman pitkään, mutta jotenkin luulen että äänestäjät käsittävät jälleen kerran koko BB:n idean ihan väärin ja pudottavat tuon hom... heteron mahdollisimman nopeasti, jolloin koko ohjelma menee pikkuhiljaa siihen, että taloon jää näitä tylsiä ihankivoja jees-tyyppejä.

Ehkä kyse on siitä, että tällaisen ohjelman katsoja saattaa tiedostamattaan peilata omaa luonnettaan seuraamiinsa ihmisiin, ja monissa tapauksessa keskittyä heidän vikoihinsa pönkittäen omaa itsevarmuuttaan paremmuudentunnon kautta. Tällöin herää rankaisuvietti, halu pudottaa kusipäänä pitämänsä kilpailija maanpinnalle julkisen nöyryytyksen kautta. Sairaalloinen itsekeskeisyys ja usko omaan ylivertaisuuteen ovat sellaisia luonteenpiirteitä, jotka ymmärrettävästi provosoivat ulkopuolisia ojentamaan egosentrikkoa avarakatseisemmille laduille.
Dirty Hero
27.08.2009 20:40:58
Tulihan tuo katsottua. Toi Turkulainen kaappihomo on kyllä aikamoinen tosimies..

Sami vaikuttaa ihan mukavalta, samoin Tuija.
Kimmo72
27.08.2009 21:09:15 (muokattu 27.08.2009 21:34:37)
Alpha: No niimpä. Itse maksoin jälleen tuon koko kauden 24/7 nettiin ja nyt ruudussa vilkkuu, notta "Media Playerissa tapahtui virhe. Tarkistetaan onko ohjelma käynnistynyt."

Missä vika?

E:"Ei käynnistynyt. Yritä uudelleen."

E2:"Media Player ei tue määriteltyä protokollaa." Mitvit...?

E3:Ja nyt toimii.

Tiesin että Alphaan voi luottaa :)

Tuu huoneesee http://muusikoiden.net/huoneet/tiedot.php?id=969
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
rockitsb
27.08.2009 23:18:39
EIS! Katoin n. 10 min...Uskomatonta.

"Pussatkaa! hihihi! 10 sekuntii! tsihihi"
Sitte siel kopissa..."oon vähä ihastunu tuoho BB-seppoo hihihi....en mie paljoo...hihi vähäse..."

Eiköhän tämä ollu tässä :)
"Talousuutiset on tehty vaa sitä varten et tekis täst salkkari odottamisesta entistä tuskasempaa ja vittumaisempaa"
M4ss3 m/
28.08.2009 07:51:20
^Joo piti tulla jo eilen sanomaan miten helvetin lapsellista touhua, kysellä nyt jostain ihastuksista ja "mee pussaa sitä ketä.." jne. Eihän tuota melkein kehdannut katsoa, mutta tänään siellä joku soittaa skebaa nii sit on pakko katsoa. :P
Kukkis 77
28.08.2009 10:06:57

"Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin." -Aki Kaurismäki
M4ss3 m/
28.08.2009 18:11:48
Kukkis 77: Uuh

http://12345.fi/2009/08/26/big-brother-suomi-suihkukuvat-2009/

Mitä helv, ketä kiinnostaa kuvat jostain metalliputkesta vai noitako se "kansa on kahvikupit tärissen odottaneet"?
Qsysi
28.08.2009 18:21:09
M4ss3 m/: Mitä helv, ketä kiinnostaa kuvat jostain metalliputkesta vai noitako se "kansa on kahvikupit tärissen odottaneet"?

Taisi mennä jutun juoni humisten yli niinku hornetti konsanaan?
I reject your reality and substitute my own!
Oksakohta
28.08.2009 18:40:23
Läppä oli itsessään aika ehe ehe, mutta kommentti sitäkin hulvattomampi :DD
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)