Aihe: Kuorosota Nelosella
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Freya
13.02.2009 22:24:27
Osittainen playback johtuu siitä, että laulajia on niin paljon.

Vai siitä, ettei kaikkien laulutaidot riitä puhtaaseen live-vetoon.. Yleisesti tuo vahvistus vs. laulajien määrä on mennyt vähän toisin päin.. :)
ensin kai F#-meininkiä ja sit E-meininkiä
lindo
13.02.2009 22:37:54

Jotenkin vähän kaksipiippuinen veto Kotipellolta tuo hunting high and low..

Ajattelin ekaks että Kotipelto ois tehny källin faneille ja vetänyt tuon vanhemman Hunting high and low - biisin.
http://www.youtube.com/watch?v=C1q57T2-_nE
mutta ei näköjään.

Ns. oman biisin vetäminen on musta ainakin aika halpaa. Muutenkin Kotipellon eka biisi oli Ruotsin kuorosodasta pöllitty idea.
http://www.youtube.com/watch?v=ivTlouKViV4

Mitenköhän paljon nuo biisit on muutenkin valittu vähän samanlaisia kuin Ruotsissa, tyyliin Loving in Eleavator Ruotsissa, Dude Looks like a lady Suomessa, ...
Rok rok
lindo
13.02.2009 22:40:26
Vai siitä, ettei kaikkien laulutaidot riitä puhtaaseen live-vetoon.. Yleisesti tuo vahvistus vs. laulajien määrä on mennyt vähän toisin päin.. :)

Hehee ... jossain Suomi24 palstalla oli kirjoistus että "Kuorosota huijausta". Vois vastata siihen että sittenhän 90% musaohjelmista on "huijausta".
Rok rok
Freya
13.02.2009 22:51:28
Hehee ... jossain Suomi24 palstalla oli kirjoistus että "Kuorosota huijausta". Vois vastata siihen että sittenhän 90% musaohjelmista on "huijausta".

Paitsi BumtsiBum. :D Olisi kyllä ollut hienompaa nähdä, mitä olisi saatu aikaiseksi ilman mm. bänditaustoja. Monet jo ohjelmassa lauletut biisit olisivat löytäneet varmasti hienot sovitukset ja kuoro olisi päässyt kunnolla esiin. Mua ei tämä yletön heiluminen oikein innosta. Voi kyllä johtua siitä, että olen harrastanut sitä ohjelmassakin tylsäksi tituleerattua vanhojen mummojen kuorolaulua..
ensin kai F#-meininkiä ja sit E-meininkiä
Mediamoguli
15.02.2009 20:28:14
No mitäs, loppuko Timolla usko suojatteihinsa kun piti ite päästä starailemaan. Pois tommoset.
Pimeys komerossa on laajempi psykofyysinen kokemus
insight
15.02.2009 20:35:52
Marionin kuoro tais haukata vähän turhan vaikeen biisin. Aiempi Abba toimi hienosti, mutta toi Katy Perryn biisi ei vaan toiminut kuorolla. Ihan kiva hyväntuulinen kappale se mun mielestä on, mutta näemmä vaikea vetää hyvin.
Can you feel the atmosphere
RstoU
15.02.2009 21:00:45
Wanha mutta sitäkin waikuttavampi:

http://www.youtube.com/watch?v=yfBS0Be7EFc
HungryFD
15.02.2009 21:02:32
Mikki omisti taas. Ei ollu ihan Material Girlin veroinen veto, mut hyvä silti.
"Serenity now!"
lindo
15.02.2009 21:08:32
Huijausta: Vilkkumaa veti playbackiä!!!
Rok rok
Tomtom
16.02.2009 01:18:55
Mikki omisti taas. Ei ollu ihan Material Girlin veroinen veto, mut hyvä silti.

Joo, mut oli aika stanan paljon vaikeempi.. T: nimim. kolmosrivissä oikealla...
"Jos tämä jatkuu pahasti, joudutaan menemään instanssiin." - Lasse Mårtensson
Disposable
16.02.2009 08:31:51
Huijausta: Vilkkumaa veti playbackiä!!!

Haastattelussa vaikutti muuten pelottavan paljon she-malelta.
"PS. Kirk on ihan hyvä kitaristi!" -EVH
Sävis
16.02.2009 16:09:14
Jos Mikin kuoro vetää ens jaksossa oikeesti a cappella, niin saatan jopa äänestää. Bänditaustoilla on mun mielestä edelleen aivan liian suuri osuus esityksissä.
Tomi
16.02.2009 19:35:55
No mitäs, loppuko Timolla usko suojatteihinsa kun piti ite päästä starailemaan. Pois tommoset.

Höpö Höpö ! Jokainenhan siellä saa vetää myös oman kappaleen ja Timo nyt vaan oli ensimmäinen..et sellasta.
" Life is like music,Music is like life "
Mediamoguli
17.02.2009 11:38:45
Höpö Höpö ! Jokainenhan siellä saa vetää myös oman kappaleen ja Timo nyt vaan oli ensimmäinen..et sellasta.

Kuuluuko se ihan ohjelman formaattiin siis että jokainen kuoronvetäjä voi vetää oman biisin? Jos, niin ok, mutta muuten toi oli mun mielestä äänien kalastelua eikä liittynyt mitenkään kuoro-ohjelmaan.
Pimeys komerossa on laajempi psykofyysinen kokemus
Tomtom
17.02.2009 12:29:34
Kyllä noin saa tehdä. Esim. Mikki sano että että se luki varmaan jossain ns. pikku präntillä koska ei ollut tuota itse huomannut. Mutta ei olisi vaikuttanut esim. hänen biisivalintoihinsa mitenkään. Kukin tyylillään.
"Jos tämä jatkuu pahasti, joudutaan menemään instanssiin." - Lasse Mårtensson
masterhat
17.02.2009 12:32:51
onks Wheeler viel mukan? ihan timmi kissa, silleen
''On moraalitonta antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa''
jassi
17.02.2009 16:21:28
Ostatko parit vokaalit?? Oudoksi mennyt tämä äidinkielemme...
Siis, jos sä koko ajan tytsän kanssa jutellessas mietit sitä että "tää on tytsä, mitä mä sanon, tää on tytsä, mitä mä sanon ... jne" niin reisillehän se menee.
Hannu H.
17.02.2009 17:03:47 (muokattu 17.02.2009 17:03:56)

Ostatko parit vokaalit?? Oudoksi mennyt tämä äidinkielemme...

Kyl sun ny turkulaisen tarttis sanojen pätkimise ymmärtä... :)
Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ.
jassi
17.02.2009 20:26:54
Lähtökuopat ja n.1/3 matkasta kuljettu jossain ihan muualla kuin Turussa ja ei tuohon sanojen pätkimiseen tai ketä-sanan käyttöön totu. Egotrippi miehellä ja Marion Rungilla on ollu parhaat biisivalinnat ja osaavimmat köörit. Veetin porukan soolo-osuudet meni jännittämisvibraatoksi ja se varmaan rokotti jossain määrin.
Siis, jos sä koko ajan tytsän kanssa jutellessas mietit sitä että "tää on tytsä, mitä mä sanon, tää on tytsä, mitä mä sanon ... jne" niin reisillehän se menee.
lindo
17.02.2009 21:02:42
Kuuluuko se ihan ohjelman formaattiin siis että jokainen kuoronvetäjä voi vetää oman biisin? Jos, niin ok, mutta muuten toi oli mun mielestä äänien kalastelua eikä liittynyt mitenkään kuoro-ohjelmaan.

Ruotsissa on kuulema aina yksi ohjelma jossa kaikkien kuorojen johtajat vetävät itte. ... siis samassa ohjelmassa, eli sen verran on poikettu formaatista.
Rok rok
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)