Veco 13.08.2012 23:32:47 | |
---|
Jäätävän kova sarja. Oikein mieltä lämmittää kun nykyään tehdään hyviä sarjoja kaiken tositv-roskan seuraksi. ? |
Juugeli 13.08.2012 23:57:41 | |
---|
Informaatiokameli: Nelosjakson laimeuden jälkeen tämä uusin jakso päräytti melkoisen kovaa. Koko sarjan parhaimmistoa. En oo samaa mieltä edellisen laimeudesta, mutta tämä vitosjakso oli kyllä erittäin hyvä. Operaatiota sai jännätä ihan täpinöissään ja loppu jätti sanattomaksi. A good song should make you wanna tap your feet and get with your girl. A great song should destroy copcars and set fire to the suburbs. I'm only interested in writing great songs. Tom Morello |
Van Hannes 14.08.2012 09:08:37 | |
---|
Oli kyllä tyly lopetus. Harvoin sykähdyttää tv-sarjat näin. |
Ygäby 14.08.2012 14:15:36 | |
---|
Van Hannes: Oli kyllä tyly lopetus. No nyt kyllä, huh |
AZa 15.08.2012 00:17:43 | |
---|
Harvinaisen tyly lopetus. Feels bad man. "Come on let's scratch the heavens one last time" |
DM 16.08.2012 13:14:05 | |
---|
Oli kyllä käsittämättömän karu jakso. Kauden ehdottomasti parasta, joka saralla. If you find yourself lost in the woods, fuck it, build a house. "Well, I was lost, but now I live here!" -Mitch Hedberg |
reverend 17.08.2012 07:36:02 | |
---|
Breaking Bad on tällä hetkellä kyllä paras sarja, ainakin kun Dexter on vielä hetken tauolla. Harmi vain, että tämä viimeinen kausi on pätkitty kahteen lyhyeen osaan ja jälkimmäiset kahdeksan jaksoa tulee vasta ensi kesänä. |
elbowski 17.08.2012 16:58:21 (muokattu 17.08.2012 17:06:20) | |
---|
reverend: Breaking Bad on maailmanhistorian paras sarja FTFY, enkä edes liioitellut. Tämän taidokkaampaa käsikirjoitusta ei ole olemassa. The police? The streets are flooded with the ejaculate of the homeless and you people are counting on the police?!
|
Thet 17.08.2012 19:01:53 | |
---|
En mä lähtis tätä sarjaa ihan noin kovasti ylistämään. Paljon tässä on ollut sellasta tylsääkin paskaa seassa ja mulla on jo totaalisesti menny hermo tohon Walterin perhedraamaan. Toisaalta toi Walterin luonteen muuttuminen kausien myötä on kyllä ollu erittäin onnistunutta. Tää kausi on silti alkanut hyvin, mutta vähän ärsyttää tää vuoden mittainen tauko ennen kuin saadaan lopetus. That guy wasn't gay, he had a moustache. -Pierce Hawthorne |
elbowski 17.08.2012 19:05:43 | |
---|
Meinasin jo alkaa haistattamaan paskat koska olen juuri sen verran epäkypsä, mutta huomattuani Community-allekirjoitukseni tajusin että olet ehkä sittenkin hieno mies. Toki, oli kolmoskaudella pieni laskusuhdanne, mutta missäpä tv-sarjassa ei sellaista olisi? The Wire ja Sopranos pitävät kynttilää, juuri ja juuri, mutta väittäisin ettei kumpikaan ole lähelläkään samaa intensiteetin tasoa kuin mitä tämä sarja tykittäessään käy läpi. Twin Peaksista on ihan turha kenenkään alkaa sönköttämään mitään. The police? The streets are flooded with the ejaculate of the homeless and you people are counting on the police?!
|
juuso a 17.08.2012 19:10:33 | |
---|
Thet: En mä lähtis tätä sarjaa ihan noin kovasti ylistämään. Paljon tässä on ollut sellasta tylsääkin paskaa seassa ja mulla on jo totaalisesti menny hermo tohon Walterin perhedraamaan. Toisaalta toi Walterin luonteen muuttuminen kausien myötä on kyllä ollu erittäin onnistunutta. Tää kausi on silti alkanut hyvin, mutta vähän ärsyttää tää vuoden mittainen tauko ennen kuin saadaan lopetus. Mä oon tässä asiassa ihan täysin samoilla linjoilla. Kaikki noi rikollisjutut sun muut koukerot toimii kyllä helvetin hyvin. "Elämä on lyhyt ja surkea. Kannattaa iloita kun voi." |
Thet 17.08.2012 19:12:15 | |
---|
elbowski: Meinasin jo alkaa haistattamaan paskat koska olen juuri sen verran epäkypsä, mutta huomattuani Community-allekirjoitukseni tajusin että olet ehkä sittenkin hieno mies. Toki, oli kolmoskaudella pieni laskusuhdanne, mutta missäpä tv-sarjassa ei sellaista olisi? The Wire ja Sopranos pitävät kynttilää, juuri ja juuri, mutta väittäisin ettei kumpikaan ole lähelläkään samaa intensiteetin tasoa kuin mitä tämä sarja tykittäessään käy läpi. Twin Peaksista on ihan turha kenenkään alkaa sönköttämään mitään. Enhän mä missään tapauksessa tätä sarjaa lytännyt, onhan tää tällä hetkellä kärkijoukoissa. Ei vaan itelle oo potkassu ehkä niin kovaa munille mitä sulle. Ja tottahan se, että laskusuhdanne on nähty monen hyvän sarjan kohdalla, Dexterissäkin on semmonen ollut meneillään, mutta silti mun kirjoissa se menee tän edelle. Mut mulla on varmaan paska makukin kun toi The Wire ei iskenyt lainkaan, tosin katoin vaan ekan kauden. Sopranoskin on tullut katottua vain sivusilmällä. That guy wasn't gay, he had a moustache. -Pierce Hawthorne |
Hipelius 17.08.2012 19:19:15 | |
---|
Oon kattonut tästä vaan ekan kauden silloin joskus ja muistan tykänneeni. Täytyy kyllä aloittaa alusta ja vetää loppuun asti. Dexterin kaksi ensimmäistä kautta olivat suorastaan loistavia, mutta sen jälkeen lässähti. John Lithgow pelasti neloskauden, mutta tämä viimeisin jäi kesken puolessa välissä, ei jaksa. Kai se täytyy kattoa loppuun jo periaatteesta, annetaan tälle alkavalle kaudelle vielä mahdollisuus. |
Juugeli 17.08.2012 19:51:36 | |
---|
Hipelius: Oon kattonut tästä vaan ekan kauden silloin joskus ja muistan tykänneeni. Täytyy kyllä aloittaa alusta ja vetää loppuun asti. Dexterin kaksi ensimmäistä kautta olivat suorastaan loistavia, mutta sen jälkeen lässähti. John Lithgow pelasti neloskauden, mutta tämä viimeisin jäi kesken puolessa välissä, ei jaksa. Kai se täytyy kattoa loppuun jo periaatteesta, annetaan tälle alkavalle kaudelle vielä mahdollisuus. Samaa mieltä kolmesta ekasta Dexter-kaudesta. Telkkaritahtiin oon nyt kattonut tuota nelosta ja onhan se melko hyvää taas, mutta kahdeksatta jaksoa katsoessa rupesi jo toivomaan, että kausi loppuis nopeasti. Kun on tuoreessa aistimuistissa Breaking Bad, niin kyllä niinkin hyvä sarja kuin Dexter tuntuu valitettavan kaavamaiselta. Saas nähdä, kuinka pitkälle tulee tätä tsempattua. Mun lempidraamat muuten: Oz (pieni laskusuhdanne 3. kaudella ja aika nolostuttavan iso lasku 6. kaudella, muuten aivan loistava) The Wire (vähän laskua 2. kaudella, muuten loistava) Breaking Bad (pienehkö lasku 3. kaudella, pienempi kuin ylläolevissa sarjoissa) A good song should make you wanna tap your feet and get with your girl. A great song should destroy copcars and set fire to the suburbs. I'm only interested in writing great songs. Tom Morello |
Ali 17.08.2012 21:36:26 (muokattu 17.08.2012 21:41:10) | |
---|
Thet: ...The Wire ei iskenyt lainkaan, tosin katoin vaan ekan kauden. Vähän sama, kun jättäisi leffan kesken ekan 20 minuutin jälkeen. Ihmetyttää, että ihmiset haukku draamakuvioita Breaking Badissa tylsäksi: itse alkujaan sarjassa ihastuin juurikin tähän draamaan ja mustaan huumoriin. Jotenkin se tyyli sitten vaihtui siinä josku 2. ja 3. kauden aikana enemmän toiminnalliseksi ja jopa paikoitellen humoristiseksi, joka oli vähän shokki, mutta kyllä se uusi tyylikin siitä sitte jalostui mainioksi. Dexter on ollut tasaista laskua alusta saakka, vaikkakin kaudet 1-4 ovat kaikki keskiarvoltaan oikein kelpoja. P.S. Kyllähän tää uusin BB oli tykitystäm vailla vertaa. "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista |
Thet 17.08.2012 21:49:01 | |
---|
Ali: Vähän sama, kun jättäisi leffan kesken ekan 20 minuutin jälkeen.
Jep. Kyllähän sen voisi varmaan joskus vielä katsoakkin jos sattuis vaikka iskemään paremmin. Aloitinhan mä tän Breaking Badinkin joskus sillon kun se telkkarista ekaa kertaa tuli ja sitten oli taukoa tähän vuoteen asti kunnes aloitin uudestaan. That guy wasn't gay, he had a moustache. -Pierce Hawthorne |
elbowski 18.08.2012 00:04:25 (muokattu 18.08.2012 01:11:24) | |
---|
Itse koen että Breaking Bad on vain niin paljon kauaskantoisempi sarja kuin Dexter. Siinä missä BB on valmiiksi kirjoitettu tarina joka on jaettu kausiin (toki näin ei todellisuudessa ole) on Dexter kausi kerrallaan kirjoitettu monster of the season-hupielma (onko tuo edes sana?) joka yksinkertaisesti vain jättää aivan snadisti halvemman maun suuhun. Laatu ei myöskään ole yhtä tasainen. E. Olin myös hieman jurrissa tätä viestiä kirjoittaessani. The police? The streets are flooded with the ejaculate of the homeless and you people are counting on the police?!
|
DM 18.08.2012 17:03:52 | |
---|
Kyllä mä edelleen uudemmista sarjoista ykköseksi nostaisin Shieldin. BB pääsee lähelle. Dexteristä en ikinä jaksanut innostua, ehkä jos katsoisi alusta asti kunnolla voisi mieli muuttua. If you find yourself lost in the woods, fuck it, build a house. "Well, I was lost, but now I live here!" -Mitch Hedberg |
elbowski 21.08.2012 03:44:43 | |
---|
The police? The streets are flooded with the ejaculate of the homeless and you people are counting on the police?!
|
Ali 21.08.2012 23:37:24 | |
---|
Perkele. Turhauttavaa tämä reaaliajassa sarjojen seuraaminen. "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista |