ekikoo 21.05.2011 23:04:30 (muokattu 21.05.2011 23:07:09) | |
---|
Bluesmies: Kannattaa jäädä katsomaan lopputekstit, niiden jälkeen tulee yksi aika merkittäväkin kohtaus. Salissa oli 300 henkilöä ja minun lisäksi sinne jäi katsomaan loppukohtauksen 5 tyyppiä. Kokeilin tuubista etsiä tuota kohtausta, onko se tässä kokonaisuudessaan http://www.youtube.com/watch?v=cL5S4xiF4-A All these pianists striving for perfection. Fools! Don't they know: PERFECT AIN'T GOOD ENOUGH! |
Lord of the strings 21.05.2011 23:16:57 (muokattu 21.05.2011 23:20:48) | |
---|
Edit. vittu väärä osa. "Itsehän arvostan niin tiede- kuin panomiehiäkin" -PomppoK |
Bluesmies 21.05.2011 23:18:02 | |
---|
|
ekikoo 21.05.2011 23:31:31 | |
---|
Aluks olin että eihän tuo nyt mitään merkittävää, nooh, jos jatko-osia vielä tulee niin kyllähän tuo 'vähän' vaikuttaa hlön Y valtaan Xää kohtaan. En oikeasti leffan aikana edes kiinnittänyt huomiota että Orlando ja Keira eivät tässä ole. Käykää toki katsoon, yhtä paskaa läppää ja päättömiä taistelukohtauksia kuin edellisissä. Samaa mieltä myös 3d:n turhuudesta, sain ehkä enemmän iloa tarkastellessani miten tekstitys käyttäytyy ilman laseja kuin itse efektistä. All these pianists striving for perfection. Fools! Don't they know: PERFECT AIN'T GOOD ENOUGH! |
Bluesmies 22.05.2011 11:57:59 | |
---|
Lord of the strings: Edit. vittu väärä osa. Kyl me täällä puhutaan siitä nelosesta. :D |
tepeh 22.05.2011 15:09:06 | |
---|
Eiks se Jack Sparrow kuollu siinä kolmosen lopussa? ? ? Musiikin takia tänne tultiin, rölöjen takia tänne jäätiin.
"hö. just tommosia olette. annatte ymmärtää ja sitten ette ymmärräkkään antaa" -Sir Härö |
Swan 22.05.2011 15:11:28 | |
---|
tepeh: Eiks se Jack Sparrow kuollu siinä kolmosen lopussa? ? ? Kakkosessa, mutta kolmosen alkupuolella haettiin pois Davy Jonesin lokerosta. Se on vähän sekava stoori. "Once Lady Yuna fixes her hair, we leave!" >-)))> #26 S.M.A.K. |
tepeh 22.05.2011 15:45:53 | |
---|
Swan: Kakkosessa, mutta kolmosen alkupuolella haettiin pois Davy Jonesin lokerosta. Se on vähän sekava stoori. Noinko se menikin. Siitä on aikaa kun oon noi leffat nähny. Musiikin takia tänne tultiin, rölöjen takia tänne jäätiin.
"hö. just tommosia olette. annatte ymmärtää ja sitten ette ymmärräkkään antaa" -Sir Härö |
Jäärä 24.05.2011 13:12:06 | |
---|
Bluesmies: EI SPOILEREITA TÄSSÄ VIESTISSÄ. Elikkäs kävin katsomassa juuri leffan. Tykkäsin kyllä. 30 kertaa parempi kuin susipaska kolmonen. Viihdyttävä leffa. Sellanen 3/5. Mutta heikkouksia oli: 1. Helvetin pimeä leffa ja vieläpä kun on 3D:nä, niin välillä ei saanut mitään selvää, että mitä tapahtuu, kun oli niin pimeetä ja puolet salista katsoikin osan kohtauksista ilman laseja. 2. 3D oli muutenkin aika turha, ei oltu osattu hyödyntää. 3. Kannattaa jäädä katsomaan lopputekstit, niiden jälkeen tulee yksi aika merkittäväkin kohtaus. Salissa oli 300 henkilöä ja minun lisäksi sinne jäi katsomaan loppukohtauksen 5 tyyppiä. Tätyy olla aivan eri mieltä noista 1) ja 2) kohdista. Kuva ei ollut missään vaiheessa liian tumma ja 3D pidettiin sopivan maltillisena. Varmaan teatterikohtaista tuo kuvan tummuus. Leffa oli muutenkin ihan mainio, itseasiassa varmaan paras tekele tästä sarjasta. Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä. |
Joees 24.05.2011 13:26:02 | |
---|
Täytyy varmaan venata että saa rainan vuokrattua jostain. Ei tarvi 3D:nä katsoa. Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja. |
Jeszse 24.05.2011 13:57:08 | |
---|
Methis: Täytyy varmaan venata että saa rainan vuokrattua jostain. Ei tarvi 3D:nä katsoa. Tä, onko se teatterissa pelkkää kolmedeetä? This fourth fellow superman position with terrifying crowbar. MIAS shouted: "Now leave me, Satan!" |
Joees 24.05.2011 14:03:10 (muokattu 24.05.2011 14:09:43) | |
---|
Jeszse: Tä, onko se teatterissa pelkkää kolmedeetä? Täällä ainakin näyttäis olevan Finnkinon sivujen mukaan. Tiedä sitten. E: Vai olisko ehkä sittenkin... Eipä näkynyt. Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja. |
Daelos 24.05.2011 17:38:01 | |
---|
Kyllä ainakin tennispalatsissa oli myös 2d-näytöksiä, tyhmänä menin katsomaan 3d-version ja ei kyllä niin iske vieläkään, todella tumma oli kuva tosiaan ja liikkeessä aivan tajuttoman epäselvä, kokoajan oli pakko ottaa laseja hetkeksi pois kun häiritsi niin paljon. Eikä leffassa edes hyödynnetty 3d:tä mitenkään, huhhuh. Ihmettelen kyllä mistä tämmöinen villitys pistää joka rainaan tuo ominaisuus on tullut.. vituttaa. http://www.last.fm/user/Daelos |
Thet 24.05.2011 17:39:39 | |
---|
Tänään kattomaan. Valitettavasti 3D. Tuun purnaa tänne jos häiritsi. "A lie is just a great story that somebody ruined with the truth " - Barney Stinson |
tuomittu 24.05.2011 19:44:07 | |
---|
Kiitoksia 3D-varoituksista, osaa sitten valita semmosen "tavallisen" näytöksen. Kyllähän tämmönen höpöhöpö pitää ehdottomasti käydä katsomassa. Popparit housuun ja limut rinnuksille, kyllähm. |
Joees 24.05.2011 21:09:24 | |
---|
Daelos: Kyllä ainakin tennispalatsissa oli myös 2d-näytöksiä, tyhmänä menin katsomaan 3d-version ja ei kyllä niin iske vieläkään, todella tumma oli kuva tosiaan ja liikkeessä aivan tajuttoman epäselvä, kokoajan oli pakko ottaa laseja hetkeksi pois kun häiritsi niin paljon. Juu siellä suunnalla näkyi olevan noita 2D-näytöksiäkin. Jkl:ssä ei ainakaan viikon sisään näkynyt olevan muuta kuin kolmedeetä. Humina on mun särö ja feedback on mun laulaja. |
Thet 25.05.2011 15:35:25 | |
---|
Ei mun mielestä kuva ollu liian tumma 3D-versiossa, paitsi ehkä jossain ihan pimeimmissä kohdissa. Taistelukohtauksissa tarkennus petti kyllä aika pahasti ja muutenkin koko 3D:n olemassaolo oli vähintäänkin turha, eipä sitä pahemmin käytetty hyödyksi. Elokuva itsessään oli sitä samaa mitä aiemmatkin. Trilogian jälkeen elokuvan jättäneiden näyttelijöiden poissaoloa ei edes ehtinyt huomata. Kaikenkaikkiaan mun mielestä aika mitäänsanomaton elokuva, tosin ihan viihdyttävä ainakin yhden katselukerran verran. "A lie is just a great story that somebody ruined with the truth " - Barney Stinson |