Helvetinpartaterä 31.10.2005 22:09:07 | |
---|
Hyi saakeli, tulee kylmät väreet kun ajatteleekin... Aina lapsena aattelin yön pimeinä hetkinä, että ennen kuin mitään kamalaa otusta sieltä sängyn alta alkaa ilmestymään, niin tuo musiikki alkaa soimaan. Manavava!
"I'm gonna rip your head off and shit up your neck!" |
Bald Anus 03.11.2005 20:07:22 | |
---|
Doomilaakson tarinoita,,,, ohjelmalla jolla harastetaan paljolti laittomuuksia (näin olen kuullut) Tarkoitin niitä salkkari-dubbauksia. THV-Klubi #12 |
Bluesmies 12.02.2012 01:02:42 | |
---|
Oon katsonut ihan helvetisti muumeja viime aikoina. Mahtava sarja. Pikku Myy on kyllä paras. |
Alpha 12.02.2012 01:13:24 | |
---|
Nyt ei oo kyllä ihan kaikki muumit laaksossa. |
hoja 12.02.2012 01:21:46 | |
---|
Vilijonkka on ihana. Pitkä komea nainen joka yksinhuoltajana joutuu kasvattamaan kolmea lasta. Pakkohan siinä on jöötä pitää ettei mene lapset pilalle. Mutta kuitenkin, lasten jo mentyä nukkumaan, haaveileekohan tuo yksinäinen kaunotar että saisi vielä pitää miestä sylissään ja puhjeta taas naiseuden kukkaan.. Käytiin perheen kanssa viime kesänä Muumimaailmassa. Pääsin samaan kuvaan Vilijonkkan kansa. Ja Haisulin perkele kävi lyömässä multa hatun päästä. On se epeli kyllä. K100 #8
Minäkö tyhmä? Nyt en ymmärrä.. |
Hipelius 12.02.2012 13:02:13 | |
---|
|
Swan 12.02.2012 13:07:24 | |
---|
Sama vanha anekdootti tännekin, eli jos taustamusiikeissa satunnaisesti kuuluvat naisvokaalit kuulostavat tutuilta, olet todennäköisesti pelannut Final Fantasy IX:ää joskus. Sekä kyseiseen peliin että Muumeihin on laulusuorituksensa tuonut Emiko Shiratori, jonka aviopuoliso Sumio on nuo tutut Muumien musiikit säveltänyt. "Once Lady Yuna fixes her hair, we leave!" >-)))> #26 S.M.A.K. |
phren 12.02.2012 19:13:59 | |
---|
|
Ritsku 13.02.2012 15:13:48 | |
---|
Itse omistan jaksot DVD:llä ja musiikit on koneella :) aivan ihana sarja, olen aina tykännyt. Varsinkin nyt aikuisena on ollut kiva katsoa jotain niin "viatonta" kaiken muun TV:stä tulevan tylytyksen vastapainona. Ja kirjathan ovat myös täyttä kultaa!! Syö hyvin niin jaksat tapella. |
Costii 13.02.2012 15:52:48 | |
---|
Ritsku: Itse omistan jaksot DVD:llä ja musiikit on koneella :) aivan ihana sarja, olen aina tykännyt. Varsinkin nyt aikuisena on ollut kiva katsoa jotain niin "viatonta" kaiken muun TV:stä tulevan tylytyksen vastapainona. Ja kirjathan ovat myös täyttä kultaa!! Muumimusiikki on todellakin aivan mahtavaa! Alkuperäiset kirjat ja vanhat sarjakuvat ovat myös mahtavia. Vanhoissa sarjakuvissa on välillä mukavan epäkorrektia menoa kun juodaan palmuviiniä ja poltellaan piipussa vähän mitä sattuu :) May all your nuclear weapons rust in peace |
Bluesmies 13.02.2012 15:59:40 | |
---|
phren: Itselleni oli yllätys, että osa noista myöhäisemmistä (ja huonommista) Muumilaakson tarinoita -jaksoista perustuu Muumi-sarjakuviin eikä siis ole pelkästään japanilaisten keksintöjä. http://fi.wikipedia.org/wiki/Luette … laakson_tarinoita_-sarjan_jaksoista 77. jaksosta eteenpäin nuo ovat täyttä paskaa. Muumipeikko ja kumppanit avaruudessa ja tulevaisuudessa - ei kiitos. |
Informaatiokameli 13.02.2012 16:09:35 | |
---|
Bluesmies: 77. jaksosta eteenpäin nuo ovat täyttä paskaa. Muumipeikko ja kumppanit avaruudessa ja tulevaisuudessa - ei kiitos. Totta. 76. jakso on aivan mahtava ja liikuttava lopetus sarjalle. Nuita sen jakson jälkeen tulleita paskajaksoja muistelen suurella vihalla, pettymyksiä olivat jo penskana katsoessa. Everybody loves somebody but nobody loves rumpali. |
Costii 13.02.2012 16:33:37 | |
---|
Informaatiokameli: Totta. 76. jakso on aivan mahtava ja liikuttava lopetus sarjalle. Nuita sen jakson jälkeen tulleita paskajaksoja muistelen suurella vihalla, pettymyksiä olivat jo penskana katsoessa. True dat. Niiskun ilma-aluksen ensilento saa mut edelleen kyyneliin. Yksi hienoimmista kohtauksista koskaan. Niin monen epäonnistumisen jälkeen kun ilma-alus sitten nousi lentoon juuri ennen metsänreunaa. "Minä lennän, minä lennän" :'))) Ja ne musiikit: http://www.youtube.com/watch?v=LQ9COlDfsI8 May all your nuclear weapons rust in peace |
apropoo 13.02.2012 16:35:28 | |
---|
Muumit kyllä kestävät uusintakatsomisia mutta jos tuttuihin hahmoihin haluaa uudenlaista, syvempää tulkintaa ja ymmärtää vieläpä "aikuisemman" huumorin päälle niin suosittelemme Doomilaakson tarinoita. Saatanavana reseptivapaasti! |
Ritsku 13.02.2012 16:38:35 (muokattu 13.02.2012 16:38:55) | |
---|
Costii: True dat. Niiskun ilma-aluksen ensilento saa mut edelleen kyyneliin. Yksi hienoimmista kohtauksista koskaan. Niin monen epäonnistumisen jälkeen kun ilma-alus sitten nousi lentoon juuri ennen metsänreunaa. "Minä lennän, minä lennän" :'))) Ja ne musiikit: http://www.youtube.com/watch?v=LQ9COlDfsI8 Musiikeista vielä; tämä on minun ehdoton lemppari kaikista muumilauluista. Tätä kuunnellessa tulee ainakin jotenkin hyvä mieli ja sellainen olo, että haluaisi käpertyä jonkun syliin ja jäädä peiton alle iäksi hymyillen. Kaunis, kaunis, kaunis. http://www.youtube.com/watch?v=_NU_0OH9xzo Syö hyvin niin jaksat tapella. |
losalvaros 13.02.2012 17:01:19 | |
---|
Muumit jos mitkä kestää aikaa. Meitsin maanantaiaamun rutiineihin kuului pitkän aikaa katsoa muumeja vähän vaille yhdeksästä puoleen kymmeneen kahden jakson verran, kun niitä muistaakseni TV2:lta tuli. Noidan pölähtäminen paikalle yhdessä syksyn tuloa enteilevässä maanantaijaksossa sai kevyessä kankkusessa karvat nousemaan pystyyn, efekti oli sama kuin päälle kymmenen vuotta aiemminkin. Puhumattakaan siitä, kun Nuuskamuikkunen menee ryömien nuuskimaan sinne noidan mökkiin ja kurttumummo laskeutuu luudallaan selän taakse... hyi hiisi. "It's not the size of the pencil, it's how big you write your name." - Ronnie James Dio |
author 13.02.2012 20:00:34 | |
---|
apropoo: Muumit kyllä kestävät uusintakatsomisia mutta jos tuttuihin hahmoihin haluaa uudenlaista, syvempää tulkintaa ja ymmärtää vieläpä "aikuisemman" huumorin päälle niin suosittelemme Doomilaakson tarinoita. Saatanavana reseptivapaasti! Hoho. Lapsellisempaa huumoria saa hakea. |
ruusteri 13.02.2012 21:23:05 | |
---|
Bluesmies: 77. jaksosta eteenpäin nuo ovat täyttä paskaa. Muumipeikko ja kumppanit avaruudessa ja tulevaisuudessa - ei kiitos. Äläs nyt, ne aikakone-jaksot on huippuja. Noita muita en oikein edes muista. "Damn good coffee, and hot!" |
author 13.02.2012 21:31:13 (muokattu 13.02.2012 21:32:17) | |
---|
ruusteri: Äläs nyt, ne aikakone-jaksot on huippuja. Noita muita en oikein edes muista. Nuo jotkut uudemmat animaatiot on kyllä hyvää THV:tä. Nipsun itsetuhoiset ajatukset, Muumipeikon ja Niiskuneidin häät jne.. Muistaakseni Muumipappakin vaikutti uusimmissa aina kovin sekavalta. |
SnowCrow 14.02.2012 09:03:41 | |
---|
author: Nuo jotkut uudemmat animaatiot on kyllä hyvää THV:tä. Nipsun itsetuhoiset ajatukset, Muumipeikon ja Niiskuneidin häät jne.. Muistaakseni Muumipappakin vaikutti uusimmissa aina kovin sekavalta. Sillähän oli kait eri ääninäyttelijä niissä uusimmissa? |