Jii 16.07.2005 19:40:12 | |
---|
80-luvulla tv:stä tuli Robin Hood tv-sarja kesäisin. Pidin tuosta pikkupoikana ja olen myöhemmin miettinyt, oliko se niin hieno sarja kuitenkaan. Näin kuitenkin halusin uskoa. Törmäsin tänään kaupassa tuon sarjan dvd-paketteihin, enkä kyennyt vastustamaan ostopäätöstä. Eka jakso katsottu ja näköjään pidän sarjasta todella paljon edelleen. Nostalgiapisteitä jaan varmasti, mutta kuvaus ja tunnelma tuntuvat edelleen hienoilta. Näköjään pitää ajan kuluessa hakea muitakin kasarisarjoja, kun ne dvd:lle ilmestyvät. Tämän kanssa en pettynyt. Birth, copulation and death.
Is this your life? |
Chrissie 16.07.2005 19:56:23 | |
---|
Robin Hoodia en muista, mutta muistaakseni Wilhelm Tellistä tykkäsin nuorempana... Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
"Another day, another wish: don't want my life to be like this..." Client - Radio "They won't love you like I do." Apollo 440 - Pain in Any Language |
Swan 16.07.2005 20:05:14 | |
---|
Tuollaisesta en itse tiedä mitään, mutta 90-luvulla tuli joku toinen Robin Hood -sarja, jota katselin itse penskana. Samaa sarjaa se oli Herculeksen ja Xenan kanssa, tosin huomattavasti huonompi. Pääosassa oli ensin Robin Hood - Miehet sukkahousuissa -elokuvassa Will Scarlett O'Haraa näytellyt Matthew Porretta, ja sittemmin muita hanttirooleja tehnyt John Bradley. Kummallista kyllä, sarjaan eksyi välillä myös Christopher Lee. |
Jii 16.07.2005 20:24:07 | |
---|
Birth, copulation and death.
Is this your life? |
samwyse 17.07.2005 00:52:12 | |
---|
Samanlaiset tunnelmat sarjasta kuin tredin aloittajalla, mutta boksia en ole uskaltanut ostaa. Muistan myös Wilhelm Tell -sarjan joka tuli joskus tämän Robin Of Sherwood -sarjan jälkeen. |