Jani The Rock 17.10.2004 16:25:11 | |
---|
http://www.deppimpact.com/deadman.html Elikä tämä Kaurismäki -elokuvistakin tutun Jim Jarmuschin ohjaama leffa. Filmifriikistä sitä saa, mutta oisko joku nähnyt, että tietäisi kannattaako tilata? Pääosissa myös Lance Henriksen ja Iggy Pop, joten ei ainakaan kiinnostavuutta vähennä. The road never ends for me, kid. |
Mechanizm 17.10.2004 20:33:14 | |
---|
Olen nähnyt pariin kertaan. Itse tykkään hemmetisti mutta en kyllä yhtään ihmettele vaikka joku inhoaisi. Jos Aki Kaurismäki tekisi länkkärin niin se todennäköisesti näyttäisi aikalailla samalta. Osta ihmeessa jos Jarmuschin muista leffoista olet tykännyt. Tai jos diiggaat Neil Youngia. Niilon leffaan tekemä musiikki on yksi hienoimpia soundtrackeja mitä tiedän. And if the band you're in starts playing different tunes
I'll see you on the dark side of the moon |
Jani The Rock 17.10.2004 22:47:26 | |
---|
Kait se on sitten hankittava, jep. The road never ends for me, kid. |
Xebeche 18.10.2004 11:45:58 | |
---|
En ehdi nyt pitkällisemmin vastaamaan, mutta Dead Man on oma suosikkielokuvani. Etenkin intiaani nimeltä Xebeche - joka siteeraa William Blaken runoja - kolahti kovaa. Parasta elokuvassa on tietty rauhallisuus, joka seuraa kerronnan hidastempoisuudesta; tunnelma on upean mustavalkokuvauksen myötä samaan aikaan outo ja kaunis. Huumoriakin riittää, tosin melko mustaa sellaista, kuten Jarmuschilta saattaa odottaa... Come forth Lazarus! And he came fifth and lost the job. - JJ sez in his Ully |
jazzy 18.10.2004 15:01:10 | |
---|
Dead man on yksi harvoista Depp-leffoista, joita en ole vielä nähnyt..Pitäisi vaan nyt jostain hankkia! Pakkohan sen on hyvä olla, kun Depp siinä näyttelee ;) Joskus olet enemmän oikeassa kun olet väärässä kuin jos olisit oikeassa. |
VÄKIPÄÄ 19.10.2004 01:00:22 | |
---|
Tuo elokuva löytyy ainakin Makuunin valikoimista, jos haluat katsoa sen ennen omaksi ostamista... Pääsoittimena minulla on pää soittimena. |
Jani The Rock 19.10.2004 09:34:35 | |
---|
Tuo elokuva löytyy ainakin Makuunin valikoimista, jos haluat katsoa sen ennen omaksi ostamista... Ok, danke! The road never ends for me, kid. |