Treplev 11.04.2004 17:45:43 | |
---|
Ihan simppeleitä, freeware pitäis olla. Demotkin käy. Ja jos vois piirtää ja animoida samalla ohjelmalla niin aina parempi. Latasin Microsoft Gif-Animatorin, mutta järki lähtee kun ensin piirtää yhdellä ohjelmalla (paintilla), sitten muuntaa toisella bitmapit gifiksi ja kolmannella animoi. Ei pää kestä. Ja kertokaa saman tien jos tiedätte animaatio-ohjelman joka lukee bitmapia. Kiitos ja näkemiin. "In this day and age, the only responsible thing a man can do is to kill himself." |
gheisari 11.04.2004 19:21:06 | |
---|
|
Jackson Dinky 11.04.2004 20:36:13 | |
---|
Älkää mamikset mitään erityisiä ohjelmia käytä.. Minä oon tehny paintilla animaatiot. Francesco Fareri on tyylitajuisin. |
gheisari 11.04.2004 21:58:42 | |
---|
Älkää mamikset mitään erityisiä ohjelmia käytä.. Minä oon tehny paintilla animaatiot. mää oon tehny kynällä Leijonakuninkaan |
lapio 11.04.2004 22:35:38 | |
---|
Sellainen muinaisen vanha ohjelma kuin animation works. Käyttelin sitä jo melkein kymmenen vuotta sitten. Ja edelleen toimii hyvin. Tuolla saa melkein south park tasoista jälkeä jos viitsii vähän yrittää. Harmi vaan, että ne tallettuvat sellaiseen omaan muotoonsa jota ei voi katsella, kuin sen omalla katselu ohjelmalla. Ehkä noita voisi nauhoittaa VHS:lle TV-outin kautta. Pitääpä kokeilla joku päivä. "BANZAI!"
-Juha Mieto |
Tympee Huttunen 11.04.2004 22:58:08 | |
---|
Macromedian flashplayerilla saa kivaa aikaan. Vaikka sellaisia tosi raskaita bannereita. " Macro, sillä on huonot vitsit ja se näyttää Jeesukselta." |
jannu 12.04.2004 01:07:44 | |
---|
DeluxePaint animator. Parempi kauna- kuin kaurapuuro...
----------------
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
Nazareth 13.04.2004 00:18:49 | |
---|
DeluxePaint animator. mistän ton vois hommata "Yks kalja ja yks lapin kulta." |
Robert 13.04.2004 18:31:14 | |
---|
Höpö höpö. Itse tein ala-asteella muovailuvahadinosaurusanimaatioita. Muu on teeskentelyä. Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
jannu 14.04.2004 23:54:43 | |
---|
mistän ton vois hommata Noh noh... vähän tuli huumoripohjalta tuo. Se on WANHA dos-pohjainen, mutta edelleen pirun hyvä ohjelma jos toimii. Veikkaan, että nykyään ei löydy kuin vahingossa jos jollain P2P-kamppeella kokeilet... Parempi kauna- kuin kaurapuuro...
----------------
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
lapio 15.04.2004 08:33:50 | |
---|
Noh noh... vähän tuli huumoripohjalta tuo. Se on WANHA dos-pohjainen, mutta edelleen pirun hyvä ohjelma jos toimii. Veikkaan, että nykyään ei löydy kuin vahingossa jos jollain P2P-kamppeella kokeilet... On tuosta myös Windows 3.1 versio se tosin oli aika kökkö, olen nimittäin kokeillut sitä joskus. "BANZAI!"
-Juha Mieto |
jannu 15.04.2004 15:59:18 | |
---|
On tuosta myös Windows 3.1 versio se tosin oli aika kökkö, olen nimittäin kokeillut sitä joskus. Win3.1:ssä oli kaikki muukin kökköä. Parempi kauna- kuin kaurapuuro...
----------------
Fortune 15.04.2004 19:46:05 | |
---|
DeluxePaint animator. Deluxe Paint! Nostalgiapaukku tuli, tuolla minä ensimmäiset kuvankäsittelyni tein. Dosissa. Hyvä ohjelma. "Look behind you, a three-necked guitar!" |
jannu 15.04.2004 22:40:08 | |
---|
Deluxe Paint! Hyvä ohjelma. Paras! Parempi kauna- kuin kaurapuuro...
----------------
zernobyl 17.04.2004 17:48:23 | |
---|
Deluxe Paint! Nostalgiapaukku tuli, tuolla minä ensimmäiset kuvankäsittelyni tein. Dosissa. Hyvä ohjelma. Oli kyllä ihan symppis. Amigalla se oli sillon kanssa. Sillä piirtelin. Fat cats Get even Fatter. |
eleeton 28.04.2004 17:00:08 | |
---|
deluxe paint animatorilla minäkin tein jotain sadetta.. ja letterboxit oli jo niissä animaatioissa.. On muuten tuo vieläkin olemassa jollain cd:llä.. |
k1mm0 28.04.2004 17:16:22 | |
---|
Mutta minullapa löytyy Deluxe Paint disketiltä. Hähhää. Itse en kyllä tee sillä yhtään mitään. ... ja silloin tunsin itseni tyhmäksi. |
tbw 28.04.2004 17:19:13 | |
---|
Deluxe on täydellinen ohjelma. Sillä tuli aikanaan väsättyä kaikenlaista. Hei k1mm0 pistäppäs taas vähän levykettä kiertoon. Tuli himo 'luoda'. "Polttohautaus ei sytytä suomalaisia." |
k1mm0 28.04.2004 17:34:54 | |
---|
Deluxe on täydellinen ohjelma. Sillä tuli aikanaan väsättyä kaikenlaista. Hei k1mm0 pistäppäs taas vähän levykettä kiertoon. Tuli himo 'luoda'. Joko sinä oot sen menny poistamaan? Sullahan on se animaatiokin kesken. Perkeles. ... ja silloin tunsin itseni tyhmäksi. |