Aihe: UFO: Aftermath
1
Juho L
06.04.2004 20:12:07
www.ufo-aftermath.com

Pakko mainostaa tätä täällä. Suorastaan mainio peli. UFO: Enemy Unkown -henkeen toteutettu teos. Pikaisen demotuksen perusteella pitkästä aikaa sellainen peli, jota jaksaa pelata!
Torilla tuhottomasti rojua myynnissä. (ks. profiili)
Ihan Mukavien Ihmisten Kilta - Perustajajäsen #2.
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä!
Lähikauppias
13.04.2004 17:01:50

Tuntuu kärsivän muutamasta ääliömäisestä ongelmasta. Ainakin yksi metsä/vuorikenttä on niin täynnä puita, ettei aloituskulmasta pääse etenemään mihinkään. Muutenkin käyttöliittymä on kankea ja paikka paikoin erittäin rasittava. Ja squadeja on vain yksi, himpula sentään!

Ainakaan vielä en ole kokenut samanlaista addiktoitumista kuin alkuperäisiin UFOihin.
Dunga
13.04.2004 17:46:19
Ei UFO: Enemy Unknown jälkeen mikään muu peli ole enää mitään. Se vaan on yksinkertaisesti paras pelaamani peli, niin legendaarista räiskiä Mutoneita Blaster Launcherilla mahaan tai vetäistä ethrealia Heavy Plasmalla silmään. Ah niitä aikoja...silloin muuten vitutti kun joku huippu-colonel joutui sen ihme zombie-eaterin syömäksi. Prkl!
"Eeih...mä oon hukkunu tänään varmaan viisi kertaa, mä oon ihan puhki" IMIK #4 [Kyllä lähtee]
Incarnation
13.04.2004 17:54:25
Ei mikään hääppönen. Demo-ominaisuudetkin pistävät vituttamaan.
"Oulun Riossa THX-äänet kun paukkaavat välillä niin, että munuaiset lepattaa ja perna komppaa jazz-tanssilla." -Jaristoteles
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)