author 19.01.2009 19:57:30 | |
---|
Tere! Osaako joku kertoa hyviä tärppejä mitä kevään valikoimasta ei missään nimessä saisi jättää väliin? http://www.kava.fi/pdf/orion_vihko.pdf Ajattelin ainakin jonkun pätkän käydä katsomassa teemasta "neuvostoelokuvan salainen historia", mutta myös muiden maiden valikoima kiinnostaa. "So there you go. You're the retarded offspring of five monkeys having butt-sex with a fish-squirrel!! Congratulations!" |
Ozzyneito 19.01.2009 21:12:18 | |
---|
Jos et ole Muiden elämää (saksalainen vakoiludraama) nähnyt (sivu 31), niin tsekkaa se. Kusturican Undergroundia on kehuttu hyvin paljon, vaikken itse olekaan sitä nähnyt. Muusta tarjonnasta olisi ainakin Eternal Sunshine of the Spotless Mind näemmä, joka on allekirjoittaneen alltimefavouriteja, tosin epäilen että valtaosa elokuvien ystävistä tuon on nähnyt. Sitten ainakin mua kiinnostavat nuo Moodyssonin tuotokset. "Bach sävelsi musiikkinsa jumalalle.
Jos me sävellämme, teemme sen saadaksemme pillua."
-Erlend Loe |
author 19.01.2009 21:37:32 | |
---|
Tahraton mieli löytyy ihan omastakin takaa. Tuo True Stories vaikuttaa myös mielenkiintoiselta(s. 23). "So there you go. You're the retarded offspring of five monkeys having butt-sex with a fish-squirrel!! Congratulations!" |
Mechanizm 19.01.2009 21:55:20 | |
---|
Melvillen gansterileffoista ainakin Ajojahti ja Punainen ympyrä kannattaa katsoa. Nosferatu tietenkin, jos et ole valkokankaalla nähnyt. Maltan haukka on hieno dekkariseikkailu. Pelko muurin takana -teemassa Wajdan Katyn on sellanen jonka olen nähnyt ja voin suositella. Niin ja tosiaan Muiden elämä. Wes Andersonin Bottle Rocket pitää mennä katsomaan, Amerikkalainen Independent -teema näyttää muutenkin mielenkiintoiselta. |
Sergei Fallinen 19.01.2009 22:20:39 | |
---|
onks yksin leffassa käyminen säälittävää? |
author 19.01.2009 22:28:25 (muokattu 19.01.2009 22:29:21) | |
---|
onks yksin leffassa käyminen säälittävää? No minusta leffan katsominen muutenkin on kovin epäsosiaalinen aktiviteetti. Mulla on ainakin leffojen kohdalla vähän sama tilanne kuin musiikkikeikkojen; samanlaisen genren ystäviä on vain kourallinen. Nosferatu tietenkin Kas! En huomannutkaan. Ehdottomasti haluan nähdä. "So there you go. You're the retarded offspring of five monkeys having butt-sex with a fish-squirrel!! Congratulations!" |