Bluesmies 23.07.2008 09:37:05 | |
---|
Eilen katsoin kultaista liigaa ja Mauri oli selostamassa. Mielestäni tuo äijä on aivan loistava selostaja. Jutut ovat parhaimmillaan niin huonoja, että jo hyviä. Repesin useaan otteeseen äijän heitoille, mm. kun ruotsalaiset pudottivat riman kahdesti peräkkäin korkeushypyssä, latasi Mauri: "Mikä nyt on? Pitäisikö soittaa vähän Abbaa?". Uskon kyllä, että tämä herra jakaa aika hyvin mielipiteitä. Mitä mieltä muut kyseisestä selostajasta? Tässä vielä jotain tietoa: http://fi.wikipedia.org/wiki/Mauri_Myllym%C3%A4ki |
Booligan 23.07.2008 10:09:28 | |
---|
Maukka on itselle yksi isoimpia syitä katsella kultaista liigaa. yhteispeli sen toisen jampan kanssa toimii mukavasti ja huuli on parhaimmillaan Kyllösen kulta-ajan tasolla :D Paul Gilbert Tavastialla 3.10! onhan sinulla jo lippu? |
Deep Shadow 23.07.2008 10:21:22 | |
---|
Mainio selostaja kyllä. Se toinen kaveri ei ihan samalle tasolle yllä, mutta Maukka on rautaa. Leuka maassa kohti uusia murheita |
leka 23.07.2008 10:27:14 | |
---|
Jamaikan Hirvi |
Deep Shadow 23.07.2008 10:44:30 | |
---|
Jamaikan Hirvi Oli muuten melkoisen lohduton ilme sillä naisten vitosen voittajalla. Leuka maassa kohti uusia murheita |
Rapido 23.07.2008 14:16:55 | |
---|
Maukalla on vähän sama syndrooma mutolan kanssa kuin juuselalla EM-kisoissa Panuccin kanssa, kuola vaan valuu :P M.netissä ei tunnetusti voi sanoa mielipidettään ilman ristiinnaulitsemista |
losalvaros 23.07.2008 14:19:28 | |
---|
Maukalla on vähän sama syndrooma mutolan kanssa kuin juuselalla EM-kisoissa Panuccin kanssa, kuola vaan valuu :P Maukalla taitaa olla kaikkien "kovien" afrikkalaisjuoksijoiden kanssa sama vika. Mikäs siinä, kyllähän hehkutusta pitää olla kun rikotaan 20 sekunnilla kenttäennätys ja jäädään puolitoista sekuntia ME:stä. "Humppaa tai kuole". |
Alpha 23.07.2008 14:48:03 | |
---|
Oli muuten melkoisen lohduton ilme sillä naisten vitosen voittajalla. Kyllähän siinä ihan itku tuli, kun kaikkensa antaneena jäi ainoastaan sekunnin ME:stä. Mauri on kyllä hieno mies kopissa ja selostamassa. Atte Pettinen ja Pepe Jurgenskin jää toiseksi... |
Hakki 23.07.2008 14:48:48 (muokattu 23.07.2008 14:50:01) | |
---|
Oli muuten melkoisen lohduton ilme sillä naisten vitosen voittajalla. Ohan se nyt varma kun uus ME jäi aika pienen pinnistyksen päähän. Loistosettiä kyllä selostajalta, kaverin kanssa repeiltiin jatkuvasti noille sen jutuille. Edit: joo moi, mulla ei oo sisälukutaitoa ja oon hidas. :) while(true) {play(metal);} | Ablaze In Hatred - www.ablazeinhatred.com | Kaikki tänään päättyy... | Searing Meadow - www.searingmeadow.com |
DJKaaos 23.07.2008 15:55:00 (muokattu 23.07.2008 15:55:17) | |
---|
Eilen katsoin kultaista liigaa ja Mauri oli selostamassa. Maukka on itselle yksi isoimpia syitä katsella kultaista liigaa. Myllymäki ei kyllä selosta kultaista liigaa. Mutta asiaan. Tykkään kyllä Maukan selostuksesta, persoonallista ja eläytyy vahvasti, eikä ole mitään tekonäppärää soopaa. Minä olen minä. |
Alpha 23.07.2008 16:06:23 (muokattu 23.07.2008 16:14:27) | |
---|
Myllymäki ei kyllä selosta kultaista liigaa. Mutta asiaan. Tykkään kyllä Maukan selostuksesta, persoonallista ja eläytyy vahvasti, eikä ole mitään tekonäppärää soopaa. IAAF Super Grand Prixistä puhutaan ja timangeja oli jaossa. Ei tosin kultainen liiga, mutta Myllymäki on rautaa. Tänään taas Maukkaa Urheilukanavalla klo 21:05... E:Kisan nimi oikein. |
phren 23.07.2008 20:57:29 | |
---|
|
Hetfield 23.07.2008 21:01:15 | |
---|
Mauri on kyllä mahtava. Wikisitaateissa on jotain juttuja maurilta: http://fi.wikiquote.org/wiki/Mauri_Myllym%C3%A4ki 1991 Tokion MM-kisojen maratonjuoksu * "Ja siellä on tullut niin kova jalkakramppi. Ei, kun siellä ollaan tarpeilla. Ei siinä mitään. Tällaista tämä maraton on. Usein käy sillä tavalla. Olen nähnyt mm. Helsingin EM-kisat vuonna 1971. Siellä oli niin kiire, että tarpeet tehtiin suoraan housuihin. Aika monta maratoonaria tuli maaliin sillä tavalla, että oli myöskin raskaimmat tavarat housuissa, oikein kunnolla. Mutta tuossa oli siisti mies, meni puskaan!" Hihhoh =P I quit the band... Now I just play with myself. |
Chrissie 26.07.2008 10:12:11 (muokattu 26.07.2008 10:12:28) | |
---|
1991 Tokion MM-kisojen maratonjuoksu * "Ja siellä on tullut niin kova jalkakramppi. Ei, kun siellä ollaan tarpeilla. Ei siinä mitään. Tällaista tämä maraton on. Usein käy sillä tavalla. Olen nähnyt mm. Helsingin EM-kisat vuonna 1971. Siellä oli niin kiire, että tarpeet tehtiin suoraan housuihin. Aika monta maratoonaria tuli maaliin sillä tavalla, että oli myöskin raskaimmat tavarat housuissa, oikein kunnolla. Mutta tuossa oli siisti mies, meni puskaan!" Nykyajan maratonarit sentään älyävät käyttää Imodiumia. EDIT: Ai niin, Mauri on parhaimmistoa :) Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
"A part of me is always close to the harbor sailing with the ghost of my grandfather." Don Johnson Big Band - Road |
Alpha 26.07.2008 16:50:14 | |
---|
"Ja siellä on tullut niin kova jalkakramppi. Ei, kun siellä ollaan tarpeilla. Ei siinä mitään. Tällaista tämä maraton on. Usein käy sillä tavalla. Olen nähnyt mm. Helsingin EM-kisat vuonna 1971. Siellä oli niin kiire, että tarpeet tehtiin suoraan housuihin. Aika monta maratoonaria tuli maaliin sillä tavalla, että oli myöskin raskaimmat tavarat housuissa, oikein kunnolla. Mutta tuossa oli siisti mies, meni puskaan!" Tätä en ole nähnyt/kuullut, mutta voin kuvitella tuon Maurin kertomana. Myllymäen tyyli selostaa on jotenkin vaikea pukea sanoiksi. |
jp_one 26.07.2008 19:09:31 | |
---|
Kuka muu voi keksiä tälläistä juttua lennosta kuin Mauri??: "Nyt tekee mieli sanoa kuten eräs edesmennyt pappa, joka keinutteli räsymatolla, kun puolen tunnin sisällä Lasse Viren ja Pekka Vasala toivat kultamitalit. Pappa keinutteli laajakaarista keinuntaa. Hän ei sanonut mitään muuta kuin: Voi hirmu, voi kauhia, ohhoh! Pappa säilyi hengissä, kun oli nitrot. Ja hän keinutteli. Voi hirmu, voi kauhia, ohhoh, täytyy sanoa tuon vanhan papan sanoin. Ja jos olisi keinutuoli niin olisin pannut sen heilumaan laajakaarista liikettä eteen ja taakse ja kokenut samoin. Tämä on niin käsittämätöntä. Uskomaton 200 metriä! " |
mobel 27.07.2008 13:03:02 | |
---|
Musta viikinki :--D :-D |