Aihe: Watchmen
1
Henko
09.08.2006 23:25:34

Kai niiden nyt sitten pitää buumin mukaan tehdä Alan Mooren Wathcmenistäkin leffa. En ollut tuostakaan kuullut, mutta jonkun Egmontin sarjakuvan mukana tulleessa tilauslomakkeessa pystyi ruksimaan yllättäen Watchmenin, muiden sarjakuvakirjojen lisäksi. Muuta tietoa ei ollut. Ymmärsin, että olisi kyse sarjakuvasta, mutta Egmontin sivuilta löytyi haulla vain tämä:
http://www.egmont-kustannus.fi/sarjakuvat/haku.phtml

Saa nähdä. Olisihan tuo hyvä saada suomennettuna hyllyyn. En ole kyseistä teosta siis lukenut, ei vain ole tullut vastaan, mutta odotukset on kovat. Aikoinaan missasin tuon täysin.
M.net onkin ämmien net.
katsonautiotahiekkarantaa
10.08.2006 04:27:26 (muokattu 10.08.2006 04:27:44)
Watchmen on varmaan paras sarjakuva mitä olen lukenut. Ihan mahtava. En usko että tuosta saadaan toimiva elokuva.
Charles Bronson
10.08.2006 14:57:21
Watchmenin suomentaminen olisi kyllä kulttuuriteko. Onhan siitä liikkunut huhuja pidemmänkin aikaa, ehkä nyt sitten V:n suosion vanavedessä...
We express ourselves in loud & fashionable ways.
Valokaari
10.08.2006 15:36:45

Rok rok.
Valokaari
19.11.2006 15:39:45

Nyt sitä saa, nyt sitä saa, eli uunituore Watchmen-albumi on ilmestynyt kauppoihin!
Tässä onkin mennyt viikonloppu rattoisasti sitä järkälettä lukiessa. Enpä olisi ikinä alkusivuilla uskonut että murhaaja on.. no, lukekaa itse.
Mielestäni ehdottomasti tämän vuoden paras suomennettu sarjakuva-albumi.

http://www.kvaak.fi/naytajuttu.php?articleID=709
Rok rok.
Chemo
19.11.2006 18:35:10

Tää on tilauksessa täälläkin. Onkin jo liikaa aikaa siitä kun olen Watchmenin lukenut. Alan Mooren sarjiksista oon kyllä tykännyt ihan järjestään.

Mielestäni ehdottomasti tämän vuoden paras suomennettu sarjakuva-albumi.

Varmastikin, mutta Egmontille täytyy antaa tunnustusta muistakin viimeaikaisista julkaisuista. Esim. V Niinkuin Verikosto ja Sandman - Ikuiset yöt olivat todella hienoa työtä!
Päätän raporttini ulkoavaruudesta tähän.
Valokaari
19.11.2006 20:06:55

Varmastikin, mutta Egmontille täytyy antaa tunnustusta muistakin viimeaikaisista julkaisuista. Esim. V Niinkuin Verikosto ja Sandman - Ikuiset yöt olivat todella hienoa työtä!

Aika kova jätkä tuo Moore, Verikostohan on myös hänen kirjoittamansa. Tällä hetkellä kyllä tuo Watchmen tuntuu kyllä parhaimmalta hänen kirjoittamaltaan teokselta, asiaan vaikuttanee että olen halunnut lukea tuon opuksen jo noin viidentoista vuoden ajan. Aina siitä asti, kun MikroBitissä oli joskus puolen sivun artikkeli sarjakuvista "joita ei varmasti tulla koskaan Suomessa näkemään".

Harmi kun jäi tuo uusi Sandman ostamatta samalla reissulla. Pitkään sai odottaa, että sitä taas suomeksi tulee. Mitähän jännää Egmont keksii ensi vuoden julkaisuohjelmaansa?
Rok rok.
Chemo
20.11.2006 09:45:37

Aika kova jätkä tuo Moore

Kyllä, näin on! Helvetistä on ihan loistava (sitä on saatavilla edelleen suomeksi, paitsi ykkösosaa - joka ei välttämäti ole ihan iisi divarikohdekaan) , Halo Jones on helmi 2000AD-sarjakuvissa, jne jne.

Harmi kun jäi tuo uusi Sandman ostamatta samalla reissulla. Pitkään sai odottaa, että sitä taas suomeksi tulee.

Näin on, ja on muuten julkaisutyön taso noussut valtavasti niistä edellisistä... Nukketalon toinen osa päästi mulla ikävän rusauksen ja hajosi käsiin saman tien, ja Usvien Aika jäi kylmästi kesken.

Mitähän jännää Egmont keksii ensi vuoden julkaisuohjelmaansa?

Saapa nähdä! En panisi pahakseni, jos vaikka julkaisisivat kovakantisen ihanuuden Alan Mooren Swamp Thingeistä =)
Päätän raporttini ulkoavaruudesta tähän.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)