Aihe: Kaksi tuoppia, kiitos
1 2
HaloOfFlies
08.02.2006 00:08:51

Onkos täällä muita jotka katsovat tätä loistavaa brittikomediaa? Repesin kyllä totaalisesti eilistä jaksoa katsoessani. Parasta komediaa mitä tv:stä tällä hetkellä tulee. Lähetysaika saisi olla vähän aikaisempi mielestäni.
First they steal your mind and then they steal your soul
pahala
08.02.2006 01:06:13
Aivan loistava sarja. Aina tulee katsottua jos on ruudun ääressä. Mielestäni voittaa frendit sun muut jenkkitusinat mennen tullen. Huomaa taas että britit ne on joilta se komedian kirjoitus parhaiten onnistuu. Harmi vaan kun nuo jenkkilän massatuotannot aina saavat ne paremmat lähetysajat.
8)
Flow
08.02.2006 08:03:54
Harmi vaan kun nuo jenkkilän massatuotannot aina saavat ne paremmat lähetysajat.

Oikeasti tämä ärsyttää. Mieluiten tämän katsoisi päivällä, eikä silmät ristissä puolenyön jälkeen.
Sama oli Opettajat (teachers) sarjan kanssa. Suosikkisarja ole mutta minkäs teet kun oli niin käsittämättömän paskat lähetysajat.
Hyvä sarja, tällä hetkellä yksi parhaimmista.
“When you reach the end of your rope, tie a knot in it and hang on.” -Thomas Jefferson
AP
08.02.2006 08:26:28
Aivan loistava sarja. Aina tulee katsottua jos on ruudun ääressä. Mielestäni voittaa frendit sun muut jenkkitusinat mennen tullen. Huomaa taas että britit ne on joilta se komedian kirjoitus parhaiten onnistuu. Harmi vaan kun nuo jenkkilän massatuotannot aina saavat ne paremmat lähetysajat.

Ainoa ohjelma, jonka nauhoitan että saan katsoa joka kerta.

Ei tuo nyt anarkian huippu ole mutta kumminkin jotain Frendejä 8137 kertaa räyhäkkäämpi. Britit osaavat. Sitäpaitsi naispääosien esittäjät tässä on varsin sööttejä.

Ikävä kyllä subtv:lla perjantaisin tulevat uudet jaksot ei ole yhtä tasalaatuisia kuin nämä vanhemmat.
K100 #7 Ärlä #011
Kemppilä
08.02.2006 11:50:52 (muokattu 08.02.2006 11:51:58)
Ihan paras ohjelma. Telkkarista ei nykyään tulekkaan oikeestaan muuta katottavaa kun tuo ja deadwood.
Brittikomedioita sais tulla enemmänkin. Aikanaan tullu paritellen oli myös hyvä ohjelma. Sen ameerikan versio oli iha bebasta.
"Jos olet kävelyllä ja aivot putoavat päästä, niin emme löydä tietä kotiin, sillä emme enää pysty ajattelemaan selvästi."
carnation
08.02.2006 12:10:11
Mulle ei oikein iske, vaikka jostain syystä olen useammankin jakson katsonut. Olenko muka ainoa, joka mieltää ne hahmot ihan totaalisen ärsyttäviksi ja oksettaviksi?
"Jumala antoi minulle arpakuutiot elämään, niillä heitän kutoset heti ensikättelyssä."
OSTAKAA LEVYJÄ!
jigsore
08.02.2006 12:35:07

Mulle ei oikein iske, vaikka jostain syystä olen useammankin jakson katsonut. Olenko muka ainoa, joka mieltää ne hahmot ihan totaalisen ärsyttäviksi ja oksettaviksi?

Haha, et ole. Jostain syystä tuota silti joskus katsoo. Mutta mieluiten haluaisin nähdä Isänmaan toivot.
arse shnider IHKK #8
Artist
08.02.2006 12:36:27
Aina ei muista katsoa, mutta pitäisi useammin yrittää. Loistavaa viihdettä mielestäni!
"When I say I'm in love, you best believe I'm in love, l-u-v!"
aikavaikea
08.02.2006 12:43:32
Olenko muka ainoa, joka mieltää ne hahmot ihan totaalisen ärsyttäviksi ja oksettaviksi?

Ei nyt ehkä ihan noin vahvoja tunteita, mutta likimain. Tämä ohjelma aiheuttaa samanlaisen kuilun minun ja vaimoni huumorimakujen väliin kuten Frasier aikoinaan. Sitäkään minä en osaa pitää yhtään minään.
Cujo
08.02.2006 13:11:26
Ei nyt ehkä ihan noin vahvoja tunteita, mutta likimain. Tämä ohjelma aiheuttaa samanlaisen kuilun minun ja vaimoni huumorimakujen väliin kuten Frasier aikoinaan. Sitäkään minä en osaa pitää yhtään minään.

Ymmärrän kyllä, että etenkin se Louise saattaa jotakuta ärsyttää, mutta miuta vaan jaksaa naurattaa. Donna on nätti mielestäni, ja Gazin veli Munch ihan hillitön.

Asiasta toiseen, Frasier on hyvä sarja :)
"Sometimes there's so much beauty in the world I feel like I can't take it, like my heart's going to cave in." AKKK #15 Romantikkoitkijät #40
AP
08.02.2006 13:59:14
Ymmärrän kyllä, että etenkin se Louise saattaa jotakuta ärsyttää, mutta miuta vaan jaksaa naurattaa. Donna on nätti mielestäni, ja Gazin veli Munch ihan hillitön.
)

Haa. Donna-fanittajia on muitakin kuin mää. Rok.
Siitä Louisesta kyllä saa tunnistaa itsensä pelottavan usein.

Noin muuten, eihän tuo tiettykään Fawlty Towersille pärjää mutta puhutaanpa edes joskus joku ruma sana, mitä ei amerikkalaisissa sitcomeissa ole tapahtunut vissiin koskaan -- ei edes Pulmusissa alkuaikoina, ja se taisi kuitenkin olla uuden mantereen räväkintä tämän lajin tarjontaa.
K100 #7 Ärlä #011
Nightwish
08.02.2006 18:13:51
Joo onhan tuota tullu katsottua.Ihan vahingossa sarjan löysin.Naurattaa kummasti.
Seasons don't fear the reaper Nor do the wind, the sun or the rain
pahala
13.02.2006 23:37:53
Olis tulossa.
8)
Nazareth
14.02.2006 00:02:52
Kaksi tuoppia, kiitos

Yksikin riittää.

Haen mun takin.
Mulla on valokuvamuisti. Se kait vaikuttaa ehkä ku mä unohdin linssinsuojuksen päälle.IMIK #27 AKKK#6
pahala
14.02.2006 00:15:30
Yksikin riittää.

En usko. Mieluummin kolme, kuin yksi.
8)
Nazareth
14.02.2006 00:17:43

No jos totta puhutaa ni puhut totta.
Mulla on valokuvamuisti. Se kait vaikuttaa ehkä ku mä unohdin linssinsuojuksen päälle.IMIK #27 AKKK#6
anttipoeka
14.02.2006 02:43:02

Kun ottaa ensimmäisen niin rupeaa tekemään mieli jo kolmatta, toinen on jo itsestäänselvyys.
Ei tässä sen kummempaa.
Tellervo
14.02.2006 10:00:59 (muokattu 14.02.2006 10:01:57)
Yksi suosikeista, niitä ääriharvoja sarjoja joita nykyään seuraan. Ja totta ihmeessä ne tyypit on rasittavia, hei haloo! Jonny on mun ehdoton suosikki, se oli Sohvanvaltaajissakin loisto. Louise on kyllä uskomaton, tulee ihan yläasteajat mieleen...
Miettiminen on joskus tosi vaikeaa. - hanuristi
Milkop
14.02.2006 12:19:45

Aika tyhmä sarja minusta. Tekohauskat jutut, jotka ei uppoa. Tosin tuo voittaa kyllä jenkkiroskan mitäpäin vain, mutta siihen nyt ei paljon vaadita.
randy
14.02.2006 15:02:49
No eilinen jakso oli kyllä hauska.

Satuin puolivahingossa katsomaan sen. Loistavaa. Ei vedä kyllä vertoja sille sarjalle joka taannoin näky ykköseltä ennen Frasieria lauantaisin. Vikatikkikö sen nimi nyt oli. Se jos mikä oli parasta. Mutta varmaan katson kyllä jatkossakin tuon "kaks laakeria ja perunalastu" ohjelman.
Älä lue kirjoituksiani!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)