dgdg Basisti 10.11.2005 16:25:09 | |
---|
Tein tälläsen biisinetsintä aiheen, kun ei haulla löytynyt. Nyt ei sitten kaikkien tarvi tehä uutta aihetta.. Ei sitten mitään jos silti jostain kumman syystä on jo. :D Eli aiheessa etsitään kadonnutta biisiä toisten käyttäjien kautta, niinkun jo tiiätteki. Mulla on nyt yksi biisikokoelma hukassa joka tuli maanantaina radio cityltä.. Siinä oli sellasten 70-80 -luvun hittejen kokoelma.. Nimi oli jotain Rock'n'roll Medal tai vastaavaa, ei kyllä tuolla nimellä mitään tietoa löytynyt. Joko se on Radio Cityn tekemä kokoelma tai jonkun bändin. Moro, mun nimi on lassi. Lähtöpaikkani ulvilan massi. Kädessäni kassi ja sen sisällä passi, mutta määränpäätä ei ole! |
ekikoo 10.11.2005 17:42:26 | |
---|
mikä on se Tiimari-mainoksessa soiva musiikki, jossa nämä vieterit valuu portaita alas? Toiv. kyseessä ei ole vain mainosta varten tehty sävellys, mikä on epätodennäiköistä kun vertaa Tiimarin laatua sävellyksen laatuun A signature? Oh wait... |
k1mm0 10.11.2005 19:15:23 | |
---|
mikä on se Tiimari-mainoksessa soiva musiikki, jossa nämä vieterit valuu portaita alas? Toiv. kyseessä ei ole vain mainosta varten tehty sävellys, mikä on epätodennäiköistä kun vertaa Tiimarin laatua sävellyksen laatuun Olisiko se jonkinlainen muunnelma Saksikäsi Edwardin tunnarista? Ainakin minulle tuli tuo elokuva mieleen heti, kun kuulin tuon musiikin, vaikken sitä tunnaria muistakaan. |
spacemonkeyevolution 10.11.2005 19:25:52 | |
---|
Subilta tulevan Yli synkän virran - mainoksessa taustalla soiva bassovoittoinen biisi on jo jonkin aikaa vaivannut, mikäköhän mahtaa olla kyseessä? Don't worry, be heavy |
Swan 10.11.2005 19:33:51 | |
---|
Subilta tulevan Yli synkän virran - mainoksessa taustalla soiva bassovoittoinen biisi on jo jonkin aikaa vaivannut, mikäköhän mahtaa olla kyseessä? Subin sivut sanovat, jotta Entwine - Break Me. |
mantyla 10.11.2005 19:58:01 | |
---|
Mikä oli esittäjä Young Guns elokuvan tunnusbiisille? |
konehes 10.11.2005 20:55:12 (muokattu 10.11.2005 20:56:03) | |
---|
Mikä oli esittäjä Young Guns elokuvan tunnusbiisille? Ykkösen musiikeista vastasivat Anthony Marinell ja Brian Banks. Kakkosen soundtrackiltä löytyvät: 1. Bon Jovi: Billy Get Your Guns (04:48) 2. Bon Jovi: Miracle (05:08) 3. Bon Jovi: Blaze Of Glory (05:44) 4. Bon Jovi: Blood Money (02:34) 5. Bon Jovi: Santa Fe (05:40) 6. Bon Jovi: Justice In The Barrel (06:47) 7. Bon Jovi: Never Say Die (04:53) 8. Bon Jovi: You Really Got Me Now (02:23) 9. Bon Jovi: Bang A Drum (04:36) 10. Bon Jovi: Dyin' Ain't Much Of A Livin' (04:39) 11. Alan Silvestri: Guano City (01:00) |
rockrules 10.11.2005 21:08:33 | |
---|
Ykkösen musiikeista vastasivat Anthony Marinell ja Brian Banks. Tuli sellainen "mitä vittua"-fiilis, kun laitoin mielessäni yhden a:n tuon jälkimmäisen etunimeen... Tiedän, tiedän asiaankuulumatonta. |
Swan 10.11.2005 21:44:53 | |
---|
Tuli sellainen "mitä vittua"-fiilis, kun laitoin mielessäni yhden a:n tuon jälkimmäisen etunimeen... Tiedän, tiedän asiaankuulumatonta. Googletin ja repesin. |
Synnyttäjä 11.11.2005 09:39:20 | |
---|
Googletin ja repesin. Ei olisi tarvinnut edes googlettaa. Kaikki tuntee apinan, apina ei tunne ketään. |
Swan 11.11.2005 15:25:36 | |
---|
Ei olisi tarvinnut edes googlettaa. Emmää noista tiedä, oon niin siveellinen. |
dgdg Basisti 12.11.2005 20:59:39 | |
---|
niin ja tiiättekö mikä siinä kameramainoksessa oli biisinä siinä.. joka tuli tässä kesällä melkee joka neljäs mainos? se oli sellanen ranskalainen laulu, mukaansatempaava :P jäi helposti päähän mutta nyttei enää muistu mieleen. se oli se... olisko ollu sonyn kamera. Moro, mun nimi on lassi. Lähtöpaikkani ulvilan massi. Kädessäni kassi ja sen sisällä passi, mutta määränpäätä ei ole! |
Härski 12.11.2005 21:07:06 | |
---|
Tuli sellainen "mitä vittua"-fiilis, kun laitoin mielessäni yhden a:n tuon jälkimmäisen etunimeen... Tiedän, tiedän asiaankuulumatonta. Mulla alko kans vähä jöp.. eiku ihmetyttää. Kieltämättä myös repesin hiukan.. sis nauroin. Tai jotai. |
HaloOfFlies 12.11.2005 21:15:15 | |
---|
Vichy Novelle-mainoksessa on todella siistin kuuloinen bassokomppi, olen miettinyt että mikähän biisi mahtaa olla kyseessä. First they steal your mind and then they steal your soul |
gandar 12.11.2005 21:22:03 | |
---|
niin ja tiiättekö mikä siinä kameramainoksessa oli biisinä siinä.. joka tuli tässä kesällä melkee joka neljäs mainos? se oli sellanen ranskalainen laulu, mukaansatempaava :P jäi helposti päähän mutta nyttei enää muistu mieleen. se oli se... olisko ollu sonyn kamera. http://www.commercialbreaksandbeats … co.uk/results.asp?searchString=sony : Stereo Total - I Love You, Ono ? Ceci n'est pas une signature |
dgdg Basisti 12.11.2005 21:56:57 | |
---|
Moro, mun nimi on lassi. Lähtöpaikkani ulvilan massi. Kädessäni kassi ja sen sisällä passi, mutta määränpäätä ei ole! |
sammakko54 04.05.2006 17:53:59 | |
---|
mikä on se Tiimari-mainoksessa soiva musiikki, jossa nämä vieterit valuu portaita alas? Toiv. kyseessä ei ole vain mainosta varten tehty sävellys, mikä on epätodennäiköistä kun vertaa Tiimarin laatua sävellyksen laatuun On vähän vanha, mutta minua vieläkin vaivaa tuo vaikka mainos ei enää näykkään tvssä. Tulee vähän Muse mieleen mutta ainakaan heidän biisi se ei ole. |
Fin_Rocker 04.05.2006 18:37:25 | |
---|
semmosta kappaletta etin! tullut varmaankin radiosta ja ainakin voice tv kanavalta? kuulostaa aika paljon audioslavelta, mutta slave se ei ole. pääriffinä semmoista "skaalailua", ehkä vähän morellomainen. lauluääntä en muista mutta ehkä sekin vähän cornellmainen epäilys että olisi suomalainenbändi, laulavat tietty englanniksi. |
Stradlin 04.05.2006 20:57:31 (muokattu 04.05.2006 20:59:08) | |
---|
semmosta kappaletta etin! tullut varmaankin radiosta ja ainakin voice tv kanavalta? kuulostaa aika paljon audioslavelta, mutta slave se ei ole. pääriffinä semmoista "skaalailua", ehkä vähän morellomainen. lauluääntä en muista mutta ehkä sekin vähän cornellmainen epäilys että olisi suomalainenbändi, laulavat tietty englanniksi. Oisko tää se Von Hertzen Brothersin biisi? Mulle tuli siitä heti Audioslave mieleen. EDIT: Let thy will be done on biisin nimi, jos tää nyt on se mitä tarkoitat. Ain't It Fun? |
Skebameizi 04.05.2006 22:10:12 | |
---|
Ei olisi tarvinnut edes googlettaa. No ei niin, herraisä :D Miksi siirtää huomiseksi se minkä voi tehdä ylihuomenna? |