mpekkanen 29.12.2023 01:45:32 | |
---|
Laitetaanpa tällainen ketju pystyyn ja tänne voi kommentoida erilaisia viihde uutisia. Aloitetaan, Amazon Prime aloittaa ensi vuonna mainosten näyttämisen suoratoistopalvelussa ja jos haluaa katsoa ilman mainoksia, niin hinta tulee nousemaan. Tämä on tätä, kun kaikki paskennetaan. Ja muut suoratoistot on arvatenkin seuraamassa perässä. Ei hyvä. |
bedlam 29.12.2023 18:58:15 (muokattu 29.12.2023 18:58:46) | |
---|
Noh, Prime taitaa olla edelleen tosi halpa kilpailijoihinsa nähden. Taisi olla jotain 4 euroa kuussa silloin kun itse olin palvelun käyttäjä. Jos suomen Primessä näkyisi kaikki leffat mitä jenkkiversiossa näkyy, niin voisi maksaa vaikka 15 euroa kuussa ja silti pitäisin kohtuullisena. Levynkannet, logot, keikkajulisteet, nettisivut yms. http://www.petrilampela.com |
mpekkanen 29.12.2023 19:10:14 | |
---|
bedlam: Noh, Prime taitaa olla edelleen tosi halpa kilpailijoihinsa nähden. Taisi olla jotain 4 euroa kuussa silloin kun itse olin palvelun käyttäjä. Jos suomen Primessä näkyisi kaikki leffat mitä jenkkiversiossa näkyy, niin voisi maksaa vaikka 15 euroa kuussa ja silti pitäisin kohtuullisena. Mulla taisi olla Prime viime vuonna ja se maksoi muistaakseni 7,99 kuussa. Valikoima oli ihan älytön, mutta siellä oli joukossa myös tosi paljon aika huonojakin elokuvia. Sellaisia ihan harrastelija porukan tekemiä. Joitakin satoja elokuvia katsoin tuolta ja siinä joukossa oli hyvin paljon näitä pienen budjetin kotileffoja. Paras hintalaatusuhde tuolla Primellä silti on. |
Vaihtovirta 29.12.2023 19:44:56 | |
---|
Eikös kaikki streemauspalvelut ole menossa tuohon? Kilpailu markkinoista on ollut viime vuodet sen verran kovaa, että kaikki tekevät ihan vitukseen tappiota. Joten on alettava näyttää mainoksia, nostaa hintoja kaikilta, tai mentävä konkurssiin. Maailma on pilannut internetin. |
mpekkanen 29.12.2023 20:13:01 | |
---|
Muistin väärin Primen hinnan, koska se nyt maksaa vain 5,99€. Se on kyllä aika edullinen ja siellä on paljon katsottavaa. |
Bullitt 29.12.2023 20:35:20 | |
---|
Vaihtovirta: Eikös kaikki streemauspalvelut ole menossa tuohon? Kilpailu markkinoista on ollut viime vuodet sen verran kovaa, että kaikki tekevät ihan vitukseen tappiota. Joten on alettava näyttää mainoksia, nostaa hintoja kaikilta, tai mentävä konkurssiin. Siinä vaiheessa jos maksamallakaan ei pääse mainoksista eroon, lupaan aloittaa waretuksen uudelleen. On pirun rankkaa olla hyvä jätkä. |
Kummiseta 29.12.2023 20:35:24 | |
---|
bedlam: Noh, Prime taitaa olla edelleen tosi halpa kilpailijoihinsa nähden. Taisi olla jotain 4 euroa kuussa silloin kun itse olin palvelun käyttäjä. Jos suomen Primessä näkyisi kaikki leffat mitä jenkkiversiossa näkyy, niin voisi maksaa vaikka 15 euroa kuussa ja silti pitäisin kohtuullisena. Onhan se, joku $13 ja skriimauksen lisaksi primella saa kaiken sielta ostamansa ilmaiseksi kotiin tuotuna usein jo samana paivana, ja sielta loytyy mm. kaikkea, hyvaan hintaan, jopa autojen alkuperaisia varaosia. Maailman paras palvelu. Jäähyn syy: Komodo-källi -ketju. |
Vaihtovirta 29.12.2023 21:08:47 | |
---|
Bullitt: Siinä vaiheessa jos maksamallakaan ei pääse mainoksista eroon, lupaan aloittaa waretuksen uudelleen. No niin, herralla siellä takana have a good point. Maailma on pilannut internetin. |
bedlam 29.12.2023 22:29:18 (muokattu 29.12.2023 22:31:14) | |
---|
mpekkanen: Mulla taisi olla Prime viime vuonna ja se maksoi muistaakseni 7,99 kuussa. Valikoima oli ihan älytön, mutta siellä oli joukossa myös tosi paljon aika huonojakin elokuvia. Sellaisia ihan harrastelija porukan tekemiä. Joitakin satoja elokuvia katsoin tuolta ja siinä joukossa oli hyvin paljon näitä pienen budjetin kotileffoja. Paras hintalaatusuhde tuolla Primellä silti on. Jees, se oli tosiaan joko 2,99 tai 3,99 silloin kuin itse sitä tilasin. Katselin VPN:n kautta ja se jenkkipuolen tarjonta oli ihan järkyttävän laaja varsinkin tällaiselle vanhojen kauhuleffojen ystävälle. Olen 40 vuotta ollut kauhuleffafriikki ja ja silti siellä oli niin paljon tavaraa että sain pelkästään tuosta genrestä enneltänäkemättömiä leffoja n. 150 kpl katselulistalle. Tavan kotimaisissa suoratoistopalveluissa ei monesti noita 70/80-luvun kauhuja ole kuin korkeintaan pari hassua. Jopa giallo-leffoja löytyi parikymmentä. Myös kaikkia scifi/avaruuspätkiä oli aivan tolkuton määrä. Taisi itsellä tyssätä tilaus juurikin siihen että en osannut valita illan elokuvaa kun juutuin aina vain selaamaan :D Levynkannet, logot, keikkajulisteet, nettisivut yms. http://www.petrilampela.com |
mpekkanen 29.12.2023 22:30:26 | |
---|
Kakkoselta alkaa kohta Brit Awards 2023. Kun katsoin näitä illan esiintyviä artisteja, niin arvatenkin ihan täyttä paskaa. Englannin oma palkinnonjako tilaisuus jossa jaetaan julkisuushuorille joku palkinto. Oikeasti eivät tarvitsisi yhtään mitään. |
Henri Henri Olavi 29.12.2023 22:37:32 | |
---|
Bullitt: Siinä vaiheessa jos maksamallakaan ei pääse mainoksista eroon, lupaan aloittaa waretuksen uudelleen. Ehdottomasti. En maksa mitään ja otan kaiken ilmaiseksi. Onneksi olkoon kusipäät. Laughter is the most powerful banishing ritual. Lakkaus on raki! |
carnation 30.12.2023 00:38:42 | |
---|
Siis mitä helvettiä. Ei kai kukaan enää vuonna 2023 (kohta 2024) käytä mitään suoratoistopalveluita :D täysin tasapäistetty sisältö on hajautettu kymmeniin eri palveluihin, joista pitäisi maksaa erikseen. En tietenkään kannusta waretukseen jolloin mikä tahansa materiaali on kolmen klikkauksen takana, hyi hyi, ei kannata koska se on laitonta. Sentään otan omasta tuhansien fyysisten elokuvien kirjastosta haluamani! "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
Henri Henri Olavi 30.12.2023 01:02:21 (muokattu 30.12.2023 01:03:27) | |
---|
Mä en todellakaan halua elokuvia tai sarjoja fyysisinä kappaleina kotiini. Ajatuskin hirvittää. Striimi on paras. Mitä sitten kun sen leffan on katsonut? Sulla on edelleen se fyysinen julkaisu, jolla ei tee enää mitään. Ei osu mun pirtaan tuollainen. Laughter is the most powerful banishing ritual. Lakkaus on raki! |
mpekkanen 30.12.2023 01:16:04 | |
---|
Henri Henri Olavi: Mä en todellakaan halua elokuvia tai sarjoja fyysisinä kappaleina kotiini. Ajatuskin hirvittää. Striimi on paras. Mitä sitten kun sen leffan on katsonut? Sulla on edelleen se fyysinen julkaisu, jolla ei tee enää mitään. Ei osu mun pirtaan tuollainen. Minä olen hävittänyt melkein kaiken musiikinkin. Joitakin cd levyjä vielä on, mutta ei montaa. Samoin elokuvia ei ole enää kuin muutama dvd. Vievät vaan turhaa tilaa ja suurimmalla osalla ei tee edes mitään. Ainakin minulla oli paljon sellaisia cd ja dvd levyjä, joihin ei ollut vuosiin koskettu. |
Alfons Åberg 30.12.2023 08:30:06 | |
---|
Retorinen kysymys: jos kommentointiin Intter_netsissä on motiiivina vain miesvauvamainen kiukku, miksi kommentoida ollenkaan? "Oh yeah, ketchup please. Die Hard kakkone" |
Milkop 30.12.2023 08:34:33 | |
---|
Henri Henri Olavi: Mä en todellakaan halua elokuvia tai sarjoja fyysisinä kappaleina kotiini. Ajatuskin hirvittää. Striimi on paras. Mitä sitten kun sen leffan on katsonut? Sulla on edelleen se fyysinen julkaisu, jolla ei tee enää mitään. Ei osu mun pirtaan tuollainen. Minäkin kuuntelin kerran levyn minkä olin kuullut aiemmin. Ei vittu että olen tyhmä. Roskiin kaikki. "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
Prophet 30.12.2023 09:19:41 | |
---|
|
rakula 30.12.2023 11:26:33 (muokattu 30.12.2023 11:27:36) | |
---|
Hbo ainoa mistä maksanut, oli joskus tarjouksessa 4 €/kk ja tarjous kestää ikuisesti jos palvelua ei lopeta. Netflixin ylihinnoteltuun ripulisoftaan en ole enää koskemassa. Sarjoja aloitetaan ja jätetään kesken melkoisella tahdilla. Netflix original lähinnä kertoo siitä, että paskaa siellä on jälleen tuutissa. Sun skittas maalin alta paljastui todella hieno puupinta |
Henri Henri Olavi 30.12.2023 12:21:31 (muokattu 30.12.2023 12:23:47) | |
---|
Milkop: Minäkin kuuntelin kerran levyn minkä olin kuullut aiemmin. Ei vittu että olen tyhmä. Roskiin kaikki. Musiikkin tämä ei kohdallani päde, mutta hyvin harvassa ovat ne elokuvat, joita haluan katsoa useammin kuin kerran. Vaikka elokkuva olisi maailmojaj ja päitä ja sukuelimiä räjäyttävän hyvä. Musa pitää olla fyysisenä. Piste. . Kyllä multakin löytyy jostain kellarin laatikosta joitai Herzogin DVD-bokseja ja muita leffoja, mutta en mä tiedä mitä niillä tekisin. Ehkä joku haluaisi ostaa ne, tai ottaa ilmaiseksi vastaan. Laughter is the most powerful banishing ritual. Lakkaus on raki! |
Gary Enfield 30.12.2023 13:44:35 (muokattu 30.12.2023 13:48:45) | |
---|
Henri Henri Olavi: Musiikkin tämä ei kohdallani päde, mutta hyvin harvassa ovat ne elokuvat, joita haluan katsoa useammin kuin kerran. Vaikka elokkuva olisi maailmojaj ja päitä ja sukuelimiä räjäyttävän hyvä. Musa pitää olla fyysisenä. Piste. . Kyllä multakin löytyy jostain kellarin laatikosta joitai Herzogin DVD-bokseja ja muita leffoja, mutta en mä tiedä mitä niillä tekisin. Ehkä joku haluaisi ostaa ne, tai ottaa ilmaiseksi vastaan. Herzog-boksista voitaisiin neuvotella. Onko siinä dokumentit myös? Ei oo tullu tilattua suoratoistopalveluita. Hyvä etten välitä urheilusta, tulis aika kalliiksi. |