Clayrooster 02.01.2004 19:33:13 (muokattu 02.01.2004 19:33:42) | |
---|
No prkl ku unohin kattoa tuon. Ykkösen olen kyllä nähnyt, ja kakkostakin havittelisin näkeväni. Mutta ne "onnelliset" jotka näkivät kyseisen filmin, kommentoikaahan sitä, ja oliko hyvä!? Siis kun sehän tuli tässä eilen tv:stä. (Tiedän, aika turha topic, mutta eipä nyt ollut muutakaan tekemistä) "Syö sukset, jos et, aja viikset" |
Liver-Box 02.01.2004 20:28:42 | |
---|
Ihan vitun paska. Eka candyman minkä oon kahtonu enkä muita varmasti haluu nähdäkkään. Isotissinen blondi ja 1,5 leffa .. joo keksitään tällänen uus murhaaja jolla oiski karhunaamari ja se ois vihanen kaikille joilla on kissa ja blabla.. "It goes up to eleven" |
noir 02.01.2004 21:29:24 | |
---|
Olihan se ihan hauska. Viidessä kohtauksessa näytettiin tissit. Mä haluun sua - sulta ei kysytä. |
MacGyverfan 02.01.2004 21:47:00 | |
---|
Olihan se ihan hauska. Viidessä kohtauksessa näytettiin tissit. Kuka niitä viitsii laskea...näkyyhän niitä joka paikassa. Asiaan: paskempaa "kauhua" lienen harvemmin nähnytkään. Päätypy oli kyllä kympin luokkaa mutta muu olikin sitten paskaa. No jaa, pelasti kuitenkin eilisillan että oli edes jotain ohjemlaa. Vaikka tuo olikin 3.osa se tuntui aika 1.osalta. Siis en ole nähnyt aikaisempia, mutta tuo oli kuin ekaosa, kerrottiin kaikki niin selvästi. Vai liittyvätkö kaksi muuta Cnadya toisiinsa? Mitäs niissä muissa osissa on ja kannattaako ne etsiä jostain? (Kirosin itselle MTV3:sta TAAS. aloittaa nyt elokuvasarja kolmannesta osasta.) Flyygelin kun sais... |
gheisari 03.01.2004 03:55:14 | |
---|
Vittu! ootin koko elokuvan ajan ett ois näytetty sen pääpimun hinkit, mutta ei! mitä vittua!? onko järkeä ottaa elokuvaan näyttelemään tuollasta kassialmaa, jos sen kannuja ei ees meinata näyttää! nyt vituttaa! ihan paska elokuva! 0/10 |
Uruk 03.01.2004 12:55:11 | |
---|
Vittu! ootin koko elokuvan ajan ett ois näytetty sen pääpimun hinkit, mutta ei! mitä vittua!? onko järkeä ottaa elokuvaan näyttelemään tuollasta kassialmaa, jos sen kannuja ei ees meinata näyttää! nyt vituttaa! ihan paska elokuva! Niinpä... Mutta näytettiin siinä sen NÄNNIT.... Ja loppu oli ihan paska... Tuollaista Hollywood-mössöä. "Olen A ja O. Olen alku ja loppu. Olen idiootti ja profeetta. Olen Tilu ja Lilu. |
Clayrooster 03.01.2004 12:55:34 | |
---|
Olihan se ihan hauska. Viidessä kohtauksessa näytettiin tissit. Pakko hankinta siis.. =) "Syö sukset, jos et, aja viikset" |
Incarnation 03.01.2004 16:20:32 | |
---|
Olihan se ihan hauska. Viidessä kohtauksessa näytettiin tissit. Niin monessa! Mä näin vain kerran kun katselin pari minuuttia. "Oulun Riossa THX-äänet kun paukkaavat välillä niin, että munuaiset lepattaa ja perna komppaa jazz-tanssilla."
-Jaristoteles |
-memmu- 03.01.2004 19:01:55 | |
---|
Olihan se ihan hauska. Viidessä kohtauksessa näytettiin tissit. voi teitä poikia... surkea leffa se oli, mutta kun ei muutakaan tekemistä ollut, niin katsoin kuitenkin... elämä on sukupuoliteite tarttuva ja sataprosenttisesti kuolemaan johtava tauti... |
Lord of the strings 03.01.2004 22:16:33 | |
---|
Ihan paska leffa! "Who are you? How did you get in?" "Well, I'm the locksmith and... I'm the locksmith" |
Uruk 04.01.2004 11:06:03 | |
---|
Ihan paska leffa! Veit jalat suustani, veikko. "Olen A ja O. Olen alku ja loppu. Olen idiootti ja profeetta. Olen Tilu ja Lilu. |