Aihe: Musiikkivideodokumentti Hiekkaa kamerassa 4.1.
1
Tuomas
29.12.2003 05:40:14

Ylen TV1 kunnostautuu sunnuntaina 4.1. klo 13:55 ja näyttää uusintana viime talvelta dokumentin Apulanna Jumala-musiikkivideon tekemisestä. Hela hoidon päätteeksi näytetään tietysti myös musiikkivideo itse.

Videon syntyperä juontuu seuraavasti: Apulanta järjesti kilpailun videon käsikirjoittamisesta. Ryhmämme voitti ko. kisan ja palkinnoksi(?) pääsi tekemään musiikkivideon väsäämästään käsikirjoituksesta.

Enemmän juttua, kuvia, kaavioita ja vähän videotakin Jumalan tekemisestä löytyy videon kotisivuilta http://www.mystinenportaali.com/iat/

Jos ja kun satunnainen lukija sattuu videon vilkaisemaan, palaute olisi enemmän kuin mukavaa. Sivuillamme on vieraskirja jonne voi raapustaa palautteensa mieltymystensä mukaan. Jos siis intoa piisaa, palautetta peliin - me arvostamme kyllä.

terveisin,

Tuomas Peurakoski
videon käsikirjoittaja
sitä toivoo että piuhojen päällä ihmiset eivät tänään tanssisi - absoluuttinen nollapiste
Dumb
29.12.2003 12:02:38

Pakko viilata vähän pilkkua, mutta biisin nimi kirjoitetaan pienellä, eli "jumala". 8-)

Tuo dokkari sinällään on ihan mielenkiintoinen ja otin sen (yllätys, yllätys) nauhallekin silloin, kun se ensimmäisen kerran TV:stä tuli.

Henkilökohtainen mielipiteeni on, ettei tuo video kuitenkaan Tuukan ohjaamien videoiden tasolle yllä, mutta ei tuo mitenkään huonokaan ole. Ehkä asiaan vaikuttaa myös biisivalinta, sillä tuossa kyseisessä biisissä ei ole minulle läheskään yhtä paljon tunnelatausta mukana, kuin esim. Odotuksessa tai 0010:ssä. Hiekka-levyltä video olisi mielestäni pitänyt tehdä joko nimibiisistä tai Kolmiolääke-biisistä.
sunless
29.12.2003 23:13:33
Pakko viilata vähän pilkkua, mutta biisin nimi kirjoitetaan pienellä, eli "jumala". 8-)

Ja mä viilaan vielä lisää. Jumalat kirjotetaan aina isolla.

No joo, kiitos tiedosta. Pitää katsoo, kivoja noi tollaset dokkarit.
Miksi toinen täällä valon lapsi on ja toinen yötä rakastaa?
Dumb
30.12.2003 00:55:56

Ja mä viilaan vielä lisää. Jumalat kirjotetaan aina isolla.

Paitsi kun tuon biisin nimi ihan oikeasti kirjoitetaan pienellä! Lähinnä kai sen takia kun biisissä ei viitata mihinkään varsinaiseen Jumalaan.
Mimi
01.01.2004 14:35:04 (muokattu 01.01.2004 14:37:26)
Paitsi kun tuon biisin nimi ihan oikeasti kirjoitetaan pienellä! Lähinnä kai sen takia kun biisissä ei viitata mihinkään varsinaiseen Jumalaan.

omistan ko. levyn ja se todellakin kirjoitetaan pienellä, muistaakseni laulussa itsessäänkin sana on kokoajan pienellä kirjoitettu...

edit: äh...ettei menis ihan offtopikkiin niin se video, en ole kokonaisuudessaan koskaan nähny, mutta näin jostain pienen pätkän sitä kuvausjutskaa ja itse videota ja eihän se huonolle näyttäny, katselen vielä sen uusinnan (jos muistan) ja kommentoin sit lisää (jos on jotain sanottavaa ja jos muistan)
"Jos oikeutta enemmän vain nähdä saan, voin verhoutua vaikka lumenvalkeaan. Mutta jos maailma jatkaa pimeän matkan taivallusta, ylläni on surupuku, ja surupuku on musta..." NOMEN EST OMEN
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)