KantriKatri 03.02.2004 11:54:50 | |
---|
Olitiin kattomassa kyseinen leffa ja täytyy sanoa , että Tomppa oli ihan jees(kerrankin).Tykkäsin! paitsi että eihän Kurosawan leffoja mikään voita!! Olen Assanvessankassa,enkä edes humalassa" |
zernobyl 03.02.2004 12:41:18 | |
---|
Elokuva todellakin oli kerrassaan viihdyttävä. Onneksi vältyttiin siinä niiltä suurimmilta Hollywood-kliseiltä. Tomppakaan ei ärsyttänyt lainkaan. Se oli yllättävää. Tarina eteni jouhevasti, maisemat ja lavasteet hienoja, tappelut näyttäviä ja jokseenkin todentuntuisia. Helvetin hieno leffa kaikenkaikkiaan. Tässä eolkuvassa harjoittelu aamu/ilta-auringossa ei haitannut pätkääkään (toisin kuin Karate kidissä :), vaan oli tunnelmaltaan erinomainen. Fat cats Get even Fatter. |
HC-Audio 03.02.2004 16:03:20 | |
---|
kattokaa ensin Seitsemän samuraita, Shogun assassin ja Rashumon niin osaatte arvostaa hyviä samuraileffoja. Tietenkin Kurosawalta. "It's My duty to please that booty" |
vanttera 04.02.2004 10:06:52 | |
---|
kattokaa ensin Seitsemän samuraita, Shogun assassin ja Rashumon niin osaatte arvostaa hyviä samuraileffoja. Tietenkin Kurosawalta. Joo. Katsonut olen. Samoin Viimeisen Samurain. Sekin oli hyvä. Silence. Lennu teki omakuvan. Tänks. |
krushing 04.02.2004 10:10:51 | |
---|
kattokaa ensin Seitsemän samuraita, Shogun assassin ja Rashumon niin osaatte arvostaa hyviä samuraileffoja. Tietenkin Kurosawalta. Seitsemän samuraita ja Rashomon ovat siis Kurosawaa. Shogun Assasinilla ja Kurosawalla ei ole mitään tekemistä keskenään, SA on muutenkin vähän epämääräinen jenkkikollaasi Lone Wolf and Cub -mangan pohjalta tehdyistä kuudesta leffasta, jotka kannattaa hankkia jos jostain löytää (mutta siis Shogun Assasininkin katselee mukisematta). |
KantriKatri 04.02.2004 16:14:10 | |
---|
kattokaa ensin Seitsemän samuraita, Shogun assassin ja Rashumon niin osaatte arvostaa hyviä samuraileffoja. Tietenkin Kurosawalta. Siteeraan itseäni" Eihän Kurosawoja tietenkään mikään voita":-) Olen Assanvessankassa,enkä edes humalassa" |
zernobyl 05.02.2004 08:53:10 | |
---|
Äh. Ärsyttää tommonen, että tullaan tänne sitten sanomaan niitä tosi oikeita samurai-leffoja. Last Samurai oli viihdyttävä ja hyvin tehty. Hyvä elokuva. Fat cats Get even Fatter. |