Aihe: Venlat
1
Bonham
19.01.2004 11:33:30
Tuliko tsekattua viimevuoden Venlojen jako? Niistä nyt voi olla mitä mieltä tahansa, mutta olipas maukas bändi!

Kuloniemi-Puurtinen-Kuoppamäki (+ se kiipparisti, jota en tuntenut..).

Tuolla kattauksella voisi tehdä ihan mitä tahansa.. onkohan pysyvä setti?
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Bonham
19.01.2004 11:35:22
Onnistuin tuplaamaan, linja takkuaa vastaan... ylläpito voipi poistella toisen... kiitos ja anteeksi.
Vilppu
19.01.2004 11:36:00
Pahalainen kun missasin. Tuo bändi olisi kyllä ollut mukava nähdä, ei niistä venloista niin väliä.

Voisikohan kyseessä olla Honey B. & T-bonesin joku uusi inkarnaatio, vai mitäköhän sille bändille nykyään kuuluu?
Ole jazzkitaristi - osta PM100.
Bonham
19.01.2004 11:38:55
HBTB taitaa olla ollut aika lailla jäissä... tekivät loistavaa matskua, mutta niin kovin epäkaupallista...
Vilppu
19.01.2004 11:45:45
HBTB taitaa olla ollut aika lailla jäissä... tekivät loistavaa matskua, mutta niin kovin epäkaupallista...

Juu. Mää diggaan Aija Puurtisen laulua, hän on onnistunut kaivamaan ihmisäänestä ihan uusia ulottuvuuksia esille.

Mutta nyt taas mennään aiheesta metsään ja vauhdilla.
Ole jazzkitaristi - osta PM100.
Karlsson
19.01.2004 12:45:16
Soittivat mielestäni vähän väliä Hypnomenin ekan levyn jotain biisiä. Mikä ei siis ole huono asia, mutta oli siinä välillä joku ihme pilapalisynabiisi joka oli ärsyttävyydessään megalomaaninen.

Johtunee vain jatsinasiudestani....
"Hatala, hatala, hatala hey, Play my sitar every day!" - Dr. Bombay
spp
22.01.2004 08:33:03

En minä siitä bändistä niin tiedä mutta.. Minkä helvetin takia piti palkita paras "game show"? Mitä vikaa on suomenkielisessä termissä "peliohjelma"? Jumalauta että ärsyttää. Anteeksi nyt vaan.
Peheva? Mie istun sillä!
Alpha
22.01.2004 08:35:28
En minä siitä bändistä niin tiedä mutta.. Minkä helvetin takia piti palkita paras "game show"? Mitä vikaa on suomenkielisessä termissä "peliohjelma"? Jumalauta että ärsyttää. Anteeksi nyt vaan.

Game show käsittää suuremman alueen, kuin peliohjelma...Ja Maailman ympäri on mielestäni enemmän GAME, kuin PELI...
Jättäydy ajoissa jälkeen, niin sinulle jää enemmän aikaa ottaa muut kiinni.
Lennu
22.01.2004 08:37:12

Kyllä se vaan välillä tuntuu niin vaikealta. Maailma.
"nenä pyllyyn!" HÄTÄTILAPALSTA
spp
22.01.2004 10:18:14 (muokattu 22.01.2004 10:18:49)

Kyllä se vaan välillä tuntuu niin vaikealta. Maailma.

No arvasinhan minä ettei mene kuin tovi että joku näkee vaivaa vittuillakseen. Aika yleinen ilmiö m.netissä. Valitettavasti. Hohoijaa.
Peheva? Mie istun sillä!
Lennu
22.01.2004 10:30:40

No arvasinhan minä ettei mene kuin tovi että joku näkee vaivaa vittuillakseen. Aika yleinen ilmiö m.netissä. Valitettavasti. Hohoijaa.

Arvaa miten paljon mä nään vaivaa vittuillakseni? Näin paljon... Se on mulla perusasetuksna, vähän niinkuin verissä.
"nenä pyllyyn!" HÄTÄTILAPALSTA
aivokuolio
23.01.2004 14:05:35
jotenki tuntuu että nuo suomalaiset suorat megaspektaakkeligaalalähetykset eivät onnistu koskaan herättämään mitään muita tunteita kuin myötähäpeän.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)