Aihe: Kylmäverisesti sinun
1
aust
18.02.2004 07:54:10 (muokattu 18.02.2004 08:05:00)
Loistava kotimainen pyörii Nelosella jo toista kertaa. Kannattaa ehdottomasti katsoa. Parasta kotimaista rikosviihdettä sitten Komisaario Palmun! No ainakin top kolmessa.

En liene ainut, jota sarjan nimi ensin johti harhaan? Vaikuttaa joltain tusinarakkaus-hömpältä.
Ydinase.. on mulla.
depe
18.02.2004 08:56:35
Loistava kotimainen pyörii Nelosella jo toista kertaa. Kannattaa ehdottomasti katsoa. Parasta kotimaista rikosviihdettä sitten Komisaario Palmun! No ainakin top kolmessa.

En liene ainut, jota sarjan nimi ensin johti harhaan? Vaikuttaa joltain tusinarakkaus-hömpältä.

Katsoin silloin ekalla kerralla vahingossa sellaista jakso, missä oli saatananpalvojia, ja siinä jotain selviteltiin niitten rikoksia. Silloin sarja vaikutti kiinnostavalta. Mutta kun ajattelin, että pitääkin ruveta seuraamaan ja huomasin, että loppujen lopuksi se on sitä normaalia tv-jöötiä, niin en sitten jaksanut enää seurata. Kai se kuitenkin ihan hyvä sarja on, en vain juurikaan katso telkkaria.

Onkos tuo saatananpalvontajakso jo tullut uusintana? Jos ei, niin onko tietoa milloin se tulee?
"To survive a war, you gotta become war" - John Rambo
aust
18.02.2004 10:51:42
Katsoin silloin ekalla kerralla vahingossa sellaista jakso, missä oli saatananpalvojia, ja siinä jotain selviteltiin niitten rikoksia. Silloin sarja vaikutti kiinnostavalta. Mutta kun ajattelin, että pitääkin ruveta seuraamaan ja huomasin, että loppujen lopuksi se on sitä normaalia tv-jöötiä, niin en sitten jaksanut enää seurata. Kai se kuitenkin ihan hyvä sarja on, en vain juurikaan katso telkkaria.

Onkos tuo saatananpalvontajakso jo tullut uusintana? Jos ei, niin onko tietoa milloin se tulee?

No ei oo ainakaan vielä näkyny.
Ydinase.. on mulla.
Dumb
18.02.2004 11:04:05

Menee inhottavasti päällekäin 24:sen kanssa, joten olen missannut jokaisen uusinnan. Kun ei koskaan muista laittaa nauhallekaan.
BluesKossi
18.02.2004 12:35:05
mun mielestä oli aikamoista kuraa koko sarja.
ole kuningas - osta aurinkolasit
FBI
18.02.2004 12:45:51
Joko se jakso on tullu missä Ville bylsii Janina Frostellin kanssa? Että osais ottaa nauhalle
aust
18.02.2004 12:47:13
Menee inhottavasti päällekäin 24:sen kanssa, joten olen missannut jokaisen uusinnan. Kun ei koskaan muista laittaa nauhallekaan.

Itse olenkin siirtynyt katsomaan aina Subin jakson 22.00, sitä ennen tulee Kylmis.
Ydinase.. on mulla.
anttipoeka
18.02.2004 13:05:26
Harvoja sarjoja seuraan, mutta Kylmäverisesti on yksi niistä vaikka jaksot onkin tullut jo kertaalleen nähtyä.
Onko sarjaa tehty kaksi kautta ja nyt uusitaan toisen kauden jaksoja?
Ei tässä sen kummempaa.
HenkkaWH
18.02.2004 21:59:28
Onhan tuo ihan ok sarja näin suomalaiseksi, mutta usein aika naurettavaa jenkkikyttäsarjojen (esim. NYPD Blue) apinointia.
Life's a bitch and then you die.
Peoplez
18.02.2004 22:23:20 (muokattu 18.02.2004 22:23:52)
Tuo on itseasiassa yllättävän hyvä sarja Suomalaiseksi. Jees!

Oli hyvä muuten eilisessä jaksossa ku se akka löi veittellä sitä kyttää(en muista nimeä, se toinen pääosa)
Juzzu
19.02.2004 07:02:44
Kylmäverisesti sinun on tv-sarja, jonka takia voisi taas harkita television ostamista. Loistava sarja, katsoin ensimmäisellä kerralla kaikki jaksot ja nyt tekisi mieli katsoa uudelleen. Myös sarjan tunnarimusa on oikein mukava! :o)
Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts!
anttipoeka
19.02.2004 13:53:45
Oli hyvä muuten eilisessä jaksossa ku se akka löi veittellä sitä kyttää(en muista nimeä, se toinen pääosa)

Antti "renttu" Reini, rooli nimi ei tule jostain syystä mieleen. Pitää vielä toistaa kysymys: Tehtiinkö Kylmäverisesti sinua kaksi tuotantokautta?
Ei tässä sen kummempaa.
obiwan
19.02.2004 15:07:17
Myös sarjan tunnarimusa on oikein mukava! :o)

Joo-o, kunnon drum&bass mätkyttelyä, aziaa!! (teini zetalla)
HS
19.02.2004 18:20:33
Terve

Aiheet ovat ihan mielenkiintoisia, mutta kokonaisuus on melkoista kuraa. Onkohan sitä käsikirjoitettu lainkaan? Kuulostaa tosi tönköltä, vaikka ammattinäyttelijät ovat asialla.
Ruotsissa tuo homma osataan. Briteistä nyt puhumattakaan.

... ja hei! Ei nyt sotketa Komisario Palmua tähän keskusteluun :)
Seal on Velvet
19.02.2004 19:34:52
Hemmetin hyvä sarja. Paitsi että se naispomo on vähän ärsyttävä. Meinasi mennä hermot kun se sönkötti viime jaksossa ihan kännissä.
Onkos se jakso tullut jo, jossa Toni Wirtanen esitti huumediileriä?
aust
20.02.2004 08:40:06 (muokattu 20.02.2004 08:40:21)
Terve

Ruotsissa tuo homma osataan.

Martin Beckin tasolle Suomessa tuskin koskaan päästään.
Ydinase.. on mulla.
Dumb
20.02.2004 18:22:39

Onkos se jakso tullut jo, jossa Toni Wirtanen esitti huumediileriä?

Jos nuo ovat toisen tuotantokauden uusintoja (?!) niin sitä jaksoa ei tulekaan.
Tellervo
20.02.2004 19:41:53
Myös sarjan tunnarimusa on oikein mukava! :o)

Samaa mieltä. Henkilöt on mielenkiintoisempia kuin monissa suom. sarjoissa, ja onhan se replikointikin aika toimivaa. Mutta parantamisen varaa toki on. Itse en myöskään mielelläni kattelisi niitä kovinkin raakoja ja yksityiskohtaisia väkivallan kuvauksia. Joistain tuli ihan jopa fyysisesti paha olo, niin kuin siitä jossa poika paloitteli äitinsä moottorisahalla. Hyi helvetti... Isona tv-ruudun ääreen vetävänä magneettina toimii Renttu-Reinin pärstä(ja muu)kerroin :)
trx
21.02.2004 11:46:20
Julkimoiden cameot ovat sarjan ehdotonta kermaa. Muutenkin tunnelma on loistava ja sarjaan on saatu jopa klehitettyä juoni, joka on harvinaista suomalaiselle televisioviihteelle.

Olen Austin kanssa yhtä mieltä, että martin beck on rikossarjojen ehdoton fakiiri ja despootti.
-- hey slim, what if there's an explanation 4 this sh*t? What, she tripped, fell, landed on his di*k?
riimu
22.02.2004 20:29:53
Se saatananpalvaajajakso oli kyllä uskomaton.
Ei näkymätön löydä kaltaistaan.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)