MV 11.02.2004 16:03:40 | |
---|
mitä mieltä muut on?mun mielest se on paras sarja mitä on vähään aikaan pyörinyt.mä oon ihan koukus siihen.koko ajan on semmonen fiilis et mitäs seuraavaks tapahtuu. mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
hjukke 11.02.2004 16:05:50 | |
---|
Toinen kausi on mielestäni melkoisen huono. "- munakennot on huumorihommaa" |
Juugeli 11.02.2004 16:11:48 | |
---|
mitä mieltä muut on?mun mielest se on paras sarja mitä on vähään aikaan pyörinyt.mä oon ihan koukus siihen.koko ajan on semmonen fiilis et mitäs seuraavaks tapahtuu. Sama mielipide. Ei ole vielä aivan ykkösen tasolle päässyt, mutta toisaalta ykkösessähän tapahtui ekan kahdentoista jälkeen pieni notkahdus, joten jos tämä kakkonen pysyy kokoajan tällä tasolla, niin olen tyytyväinen. I don't give a damn if you don't like me, coz I don't like you, coz you're not like me (Jimmy Pop) |
Il Brutto 11.02.2004 16:26:07 | |
---|
Minä en tykkee. Hölömö on se minun mielestä. There's something in the world today/Don't know what it is but it sure smells rotten/Babylon's burning and the fire seems waterproof -Armstrong/Frederiksen |
gheisari 11.02.2004 16:26:26 | |
---|
onhan tuo jännä sarja, juu. ei hirveesti tee kuitenkaan mieli kattoo niinku niitä jaksoi uudestaan, ku tuohan perustuu vann tollasiin kliffhangereihin ja jännitysrypistyksiin. eilen taas jännitti tosi paljon mua! vammainen kaveri ameriikasta vaan spoilas täysin tuon kakkos seasonin. ommoo! |
Dr. Muff 11.02.2004 16:29:55 | |
---|
Toinen kausi on mielestäni melkoisen huono. Ehkä juu näin. Mutta kyllä sitä silti katsoo, eka taasen oli melkoisen hyvä. "How 'bout no sex-we'll just be friends" - Hey no thanks Pal, I'll just stick to lesbians |
Guderian 11.02.2004 17:58:16 | |
---|
No perhana, loistosarja! En tiedä millaista tasoa vanhat jaksot olivat (siis onko nyt näkyvä 2. tuotantokausi?), kolme jaksoa olen katsonut tätä ja tuntuu paljon paremmalta mitä muistelin. Koukussa ollaan. Idea reaaliaikaisesta tapahtumakulusta ei pelkästään jaksaisi kantaa, mutta juoni, kuvaus ja näyttelijätyö ovat varsin mainioita. Miellyttävä katsoa tällaista hidastempoisempaa (muttei tylsää) jännityssarjaa. En tosin vielä käsitä kuinka ne kolme tarinaa (pommiuhka - pahoinpidelty lapsi - terroristiepäilyt) nitoutuvat yhteen :-) "Klotzen, nicht Kleckern!" |
k1mm0 11.02.2004 18:03:08 | |
---|
Jep, loistava sarja. Ensimmäinenkin tuotantokausi tuli katsottua. Kaikki menee päin vittua paitsi muna. |
gheisari 11.02.2004 18:03:16 | |
---|
jack bauer, joka hoiteloo terrorismi juttuja, on kim "seksikäs (ja isotissinen) lastenhoitaja" bauerin isä. Reza & co:lla on sormet terroristi pelissä? |
Tympee Huttunen 11.02.2004 18:05:14 | |
---|
Toinen tuotantokausi on selkeästi parempi mitä ensimmäinen. Jack Bauer tekee melko häikäilemättömiä juttuja, mutta hyvän asian eteen. " Macro, sillä on hyvä kroppa ja se näyttää Jeesukselta." |
Juugeli 11.02.2004 18:11:08 | |
---|
Jack Bauer tekee melko häikäilemättömiä juttuja, mutta hyvän asian eteen. Taisi olla heti ekassa jaksossa, palasi töihin pakotettuna ja alkoi kuulustelemaan jotain jätkää. Kaksi kysymystä taisi kysyä ja sitten ampui kuulan syömmeen. I don't give a damn if you don't like me, coz I don't like you, coz you're not like me (Jimmy Pop) |
Guderian 11.02.2004 18:15:04 (muokattu 11.02.2004 18:15:34) | |
---|
jack bauer, joka hoiteloo terrorismi juttuja, on kim "seksikäs (ja isotissinen) lastenhoitaja" bauerin isä. Reza & co:lla on sormet terroristi pelissä? Ahaa, ok. Onko se naikkonen, joka pisti Rezan perään sen yksityisetsivän, mitenkään oleellinen henkilö koko sarjaa ajatellen (siis muitakin tuotantokausia)? "Klotzen, nicht Kleckern!" |
Juugeli 11.02.2004 18:17:24 | |
---|
Ahaa, ok. Onko se naikkonen, joka pisti Rezan perään sen yksityisetsivän, mitenkään oleellinen henkilö koko sarjaa ajatellen (siis muitakin tuotantokausia)? Ei ollut se naikkonen ykkösessä. I don't give a damn if you don't like me, coz I don't like you, coz you're not like me (Jimmy Pop) |
gheisari 11.02.2004 18:52:05 | |
---|
Ahaa, ok. Onko se naikkonen, joka pisti Rezan perään sen yksityisetsivän, mitenkään oleellinen henkilö koko sarjaa ajatellen (siis muitakin tuotantokausia)? Jos missasit parit eka jaksot, niin täältä ( http://www.mtv3.fi/24/season2/ ) löytyy melko tarkat kuvaukset 2. kauden jaksojen tapahtumista. |
dictatorsh*t 11.02.2004 19:20:15 | |
---|
(ja isotissinen) Jotka pomppii silmille, kun se vähänkin kävelee tai juoksee. En juo vettä, koska kalat kusevat siihen. |
xulu 11.02.2004 19:58:26 | |
---|
no sir, I don't like it. If a man wishes to rid himself of a feeling of unbearable oppression, he may have to take to Hashish. ~Friedrich Nietzsche |
Raipe 11.02.2004 20:15:27 | |
---|
Ihan mukavaa viihdettähän tuo on. "Ei muuta kuin lisää paskaa housuun!"
-Klunssila |
Guderian 11.02.2004 20:19:32 | |
---|
Jos missasit parit eka jaksot, niin täältä ( http://www.mtv3.fi/24/season2/ ) löytyy melko tarkat kuvaukset 2. kauden jaksojen tapahtumista. Jees lol, varokaa spoilereita tuolta! "Klotzen, nicht Kleckern!" |
Kulkunen 11.02.2004 23:25:05 | |
---|
Helvetin hyvä sarja, kakoskausi toimii imho paremmin ku eka, vaikka vähän rämistelyksi mennytkin. Ja Elisha Cuthbert (Kim) on aivan älyttömän tajuttoman sexy ihq kissanainen. The downward spiral never ends. |
Larry 12.02.2004 09:51:20 | |
---|
jack bauer, joka hoiteloo terrorismi juttuja, on kim "seksikäs (ja isotissinen) lastenhoitaja" bauerin isä. Reza & co:lla on sormet terroristi pelissä? Ei se nyt mikään NIIN isotissinen oo. Aika normaalit. (veikkaus C80 bosat) Tytski käyttää vaan sellasia vaatteita että näkyy mukavasti läpi =) Pirtsakka muikkeli kuitenkin. I'd do her anytime. Kyllä lapset mukavia on, mutta tekotapa on ihan YÄK! |