Aihe: Voi HEMMETTi ku oli hyvät Simpsonit! Eikö?
1 2 3
Skebaholikko
08.02.2004 15:29:46

Sanokaapa mielipiteenne, oli nimittäin miusta niin perkeleen hyvä jakso Simpsoneissa ettei paljon rajaa! Onhan se aina hyvä mutta tämä oli kerrassaan loistava. verilöylyä pukkaavat jokajenkit suurtappelussa kunnes rauhoittuvat alkaen laulaa Oh Canadaa ja muodostivat vaahteranlehden kentälle! Siis aivan mieletöntä!! Nauroin räkäisesti ja taputin samalla kertaa euforisesti. Miten Matt Groening, James L. Brooks ja kumppanit voivat olla näin nerokkaita ja mestari-ironisia perkeleitä?!?

"Milhouse: Well bart, I guess we learned that war doesn´t solve anything." "Bart: Nothing but Americas problems." MATT GROENING JA KUMPPANIT OVAT NEROJA!
"AND NOW, comes the part, where I relieve you, the little people from the burden of your miserable and useless lives. But as my plastic surgeon always said.....if you gotta go.......GO WITH A SMILE!" -Jack Napier aka The Joker-
dictatorsh*t
08.02.2004 15:46:05
No olihan se hyvä , mutta on niitä parempiakin nähty.

"You smell like dead bunnies."
"You smell like dead bunnies." - Ralph Wiggum
Hotakainen
08.02.2004 15:46:30
Olihan siinä kait jotain sanomaa. Jakso ei mielestäni kuitenkaan ollut mitenkään erityisen hauska/hyvä.
Alaxää mun kaa?
Juugeli
08.02.2004 15:53:51
Äh, ei se niin hyvä ollut. Ei ole oikein semmosia aivan hervottomia ollut viime aikoina, ellei lasketa sitä kun Simpsonit meni jollekin farmille ja Moe kidnappasi jonkun. Se oli helvetin hauska jakso. Kyllä ne vanhat on rautaa. Vähän alkaa jo kyllästyttämään.
I don't give a damn if you don't like me, coz I don't like you, coz you're not like me (Jimmy Pop)
leka
08.02.2004 15:53:56
Se Beatles-juttu oli hauska
yleistäminen on aina väärin
ipuka
08.02.2004 18:30:35

Ehkä paras pitkään aikaan.
Aikaa on jos sitä ei käytä.
Vanalkar
08.02.2004 20:39:32
Olen tiili.
Oppi Fjellet
Bilharzia
08.02.2004 20:45:46
Simpsoneihin vaan on niin pelottavasti tottunut.. sen tietää että se on hyvä sarja ja siinä on paljon hyviä vitsejä ja pointteja per jakso. Se rytmiikka ja alleviivaaminen vaan tullu liian tutuks.
www.LifeofDebauchery.Com
kingdom
08.02.2004 23:01:16

Mikä Beatles-juttu? Tais jäädä välistä.
leka
08.02.2004 23:06:35
Mikä Beatles-juttu? Tais jäädä välistä.

Flandersilla oli kellari täynnä Beatle-roinaa
yleistäminen on aina väärin
obiwan
09.02.2004 10:17:17
Joo mut ei paljo hymyilyttäny ku samalla jynssäilin permanent-tussia pois olohuoneen parketista...Thanks guys,fuckin great party.
J.Ahonen
09.02.2004 12:15:29
Noissa uusissa jaksoissa ei ole samaa tykitystä kuin joskus 95-98. Ok jakso tuo em.
Lähikauppias
09.02.2004 12:27:18

Olen missannut uusimmat Simpsonit lähes järjestään. Pitäisi keksiä joku systeemi, että muistaisi aina katsoa. Eipä ne silti enää niin huippuja ole vähään aikaan olleet.
vincent
09.02.2004 19:49:58
olenko yksin vammani kanssa vai onko kukaan muu innostunut nauhoittelemaan simpsoneita? mulla taitaa olla menossa kolmaskymmenes kasetti, yhteensä jaksoja nauhalla suunnilleen 260 kpl...
hevi määrää... ...mutta ketä?
Ed The Ead
09.02.2004 21:26:18
Joo tämä neljästoista tuotantokausi on kevyesti huonoin ensimäisen ohessa. Homerista on tehty täysi idiootti joka ei tajua mistään mitään ja melkein joka kohtaukseen on ängetty joku "tyylikäs" musiikki. Onneksi 15 (jota ei siis ole vielä Suomen TV:ssä nähty) tuo ainakin jossain määrin parannusta. Vaikka kyllähän niitäkin katsoessa tulee ikävä loisteliaita tuotantokausia 3-9.
You can't play heavy metal with synthetisizer -Bruce Dickinson-
Jani The Rock
09.02.2004 21:31:14

olenko yksin vammani kanssa vai onko kukaan muu innostunut nauhoittelemaan simpsoneita? mulla taitaa olla menossa kolmaskymmenes kasetti, yhteensä jaksoja nauhalla suunnilleen 260 kpl...

Et ole, et... Likimain kaikki jaksot on nauhalla. Eräänä ikimuistoisena kertana katsoin Simpsoneita 15 tuntia putkeen. Tuntui helvetin omituiselta, kun sen jälkeen meni ulos eikä ihmiset olleetkaan nelisormisia ja keltaisia.
Rough and tough and plenty mean.
Lähikauppias
09.02.2004 21:35:44 (muokattu 09.02.2004 21:36:07)

En ihan noin paljoa, mutta jotain 8 puolinopeudella nauhoitettua kasettia omistan.
Skebaholikko
09.02.2004 21:39:08 (muokattu 09.02.2004 21:39:36)

Et ole yksin, my yellow comrad, mutta onnekas paskiainen kyllä olet, mie olen vasta siinä yheksännen nauhan paikkeilla hommassa.
"Milhouse: Well Bart, we learned that war is not the answer to anything." "Bart: Except to Americas problems. Milhouse: Amen." MATT GROENING JA KUMPPANIT OVAT NEROJA!
Juugeli
09.02.2004 21:42:17
Mulla ei ole Simpsoneita varmaankaan 15 jaksoa enempää, mutta Frendejä on 6 täyttä nauhaa, yksi keskeneräinen sekä koneella taitaa olla 40 jaksoa.
I don't give a damn if you don't like me, coz I don't like you, coz you're not like me (Jimmy Pop)
Diseased
09.02.2004 22:49:14

Joo, kasetteja löytyy. Oiskohan niitä jotain 12-14...? En oo täysin varma. Osa niistä on aina lainassa! Prkl.. Jos joskus sais (säästettyä) paljon rahaa, ni vois ostaa kaikki simpsoneiden tuotantokaudet DVD:lle.. Ja futuramat. Tai no, lähinnä ne vanhimmat simps. jaksot kiinnostais.. Kai niitä vanhimpia on tehty DVD:lle?
ääh
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)