Deep Shadow 03.03.2004 23:12:46 | |
---|
...ja ne tulivat minulle yllätyksenä. Mitäs mieltä olette siitä, että Suomessa on ruvettu televisioimaan poliitikkojen oikeusistuntoja ja rakentamaan mediasirkusta niiden ympärille? Hyvä vai huono juttu? Kiinnostavaa vai EVVK-osastoa? "Että häh vaan vittu itelles" |
Incarnation 03.03.2004 23:17:40 | |
---|
No ilmeisesti se jotakuta kiinnostaa kun televisioon täytyy näitä saada. Politiikasta on kiva vängätä silloin kun ei siitä mitään tajua, mutta ei sitä sentään televisioon tarvitsisi ängetä. "Oulun Riossa THX-äänet kun paukkaavat välillä niin, että munuaiset lepattaa ja perna komppaa jazz-tanssilla."
-Jaristoteles |
maelstrom 04.03.2004 02:11:42 | |
---|
Vähän pelottaa että oikeudenkäynneistä tulee enemmän ja enemmän viihdettä. Samalla tunteisiin vetoaminen lisääntyy ja tulee näitä järjettömiä "jenkkipäätöksiä". Toivottavasti olen väärässä. Eipä tuossa hirmuisesti järkeä ole mielestäni. On ässäarpa syntyä Suomeen. |
NHR 04.03.2004 06:39:38 (muokattu 04.03.2004 06:41:11) | |
---|
Vähän pelottaa että oikeudenkäynneistä tulee enemmän ja enemmän viihdettä. Puuttuu vain, että katsojat saisivat äänestää tuomiosta tekstiviestillä. EVVK-osastoa. Jaa niin, basso pitäisi virittää, on se aika vuodesta. - Jonte |
Jani The Rock 04.03.2004 09:56:53 (muokattu 04.03.2004 09:57:24) | |
---|
No mitä mä sitä Jäätteenmäen oikeudenkäyntiä eilen kattelin, niin sen verran tylsää pölinää se oli, ettei minkään draaman toivossa ainakaan kannata katsoa. Matlockia tai Oikeutta ja kohtuutta ennemmin. Tylsää näkyi olevan tuomareillakin, vai mitä lautamiehiä siellä pömpelissä nyt istui. Yksi haukotteli ihan täysiä, ja toinen taisi kaivaa nenäänsä. Turhaa hommaa se noiden televisiointi on. Kyllä ne tuomiot sieltä selville tulee ilman kameroitakin. Ei Ameriikan mallia, kiitos. Rough and tough and plenty mean. |
Dr. Muff 04.03.2004 10:02:40 | |
---|
Kyllä oikeudenistunnot ovat Suomessa sitä verta tylsiä eipä niitä jaksa telkkarista katsoa. Aika lailla turha niitä on valtakunnallisessa verkossa näyttää. Jos jotakuta kiinnostaa niin menkööt paikanpäälle. "How 'bout no sex-we'll just be friends" - Hey no thanks Pal, I'll just stick to lesbians -- Mutta osta kitara! |
Dumb 04.03.2004 10:05:09 | |
---|
Minä katselin tuota eilen päivällä kun toivoin, että nukahdan siten paremmin... 8-) |
rockitsb 04.03.2004 10:21:18 | |
---|
Minä katselin tuota eilen päivällä kun toivoin, että nukahdan siten paremmin... 8-) No auttoiko? Miekii kattelin ohjelmaa, aika väsynyttähän se oli jos se viihdettä oli olevinaan. Miksi sillä Jäätteenmäellä pitää olla aina niin tappava ilme päällä? "Life sucks and then you die." -Ozzy Osbourne |
Guderian 04.03.2004 10:21:19 | |
---|
Turhaa hommaa se noiden televisiointi on. Kyllä ne tuomiot sieltä selville tulee ilman kameroitakin. Ei Ameriikan mallia, kiitos. Enpä usko että tässä mihinkään ameriikanmalliin ollaan menossa. Kuitenkin mielenkiintoistahan tuo on nähdä kuinka oikeusistunnon yleensä sujuvat, kun ei ole kaikilla (toivottavasti) omia kokemuksia sieltä :-) "Klotzen, nicht Kleckern!" |
Larry 04.03.2004 10:30:55 | |
---|
EVVK-osastoa on aika pitkälti. Mutta tuntuu että näin 2000 luvulla (prkl kun on kulunut sanonta) kaikki mahdollinen mikä vaan on jossain määrin "reality:a" niin se pitää saada kaiken kansan nähtäväksi. Ihme kun kukaan ei ole keksinyt kuvata 24h tunnissa pressanlinnan vartiota. Ois realitya parhaimmillaan. Aina muutaman tunnin välein olis kliimaksi kun vahtivuoro vaihtuu ja jokainen "kuli" olis telkkarijulkkis. Kyllä lapset mukavia on, mutta tekotapa on ihan YÄK! |
Jäärä 04.03.2004 10:38:33 (muokattu 04.03.2004 10:38:50) | |
---|
Ihme kun kukaan ei ole keksinyt kuvata 24h tunnissa pressanlinnan vartiota. Ois realitya parhaimmillaan. Aina muutaman tunnin välein olis kliimaksi kun vahtivuoro vaihtuu ja jokainen "kuli" olis telkkarijulkkis. Juu ja joka kerta kun vartiomies vaihtuisi, hehkuttaisi telkkariruudussa taustalta tämä Conan O'Brienin mainio kuuluttaja Joel Godard suunnilleen tähän tapaan: "Ladies an gentlemen, live from Helsinki, jääkäri Seppo Möttönen!" Ja tietty sellainen villi swing tömäkällä torvisektiolla paahtaisi täysillä. "Koneella on koneen tahti" |
Jani The Rock 04.03.2004 10:47:42 | |
---|
Kuitenkin mielenkiintoistahan tuo on nähdä kuinka oikeusistunnon yleensä sujuvat, kun ei ole kaikilla (toivottavasti) omia kokemuksia sieltä :-) Aivan oikein, ja sikälihän tässä on pointtia, että eikös juuri uutisoitu siitä että suomalaiset eivät tunne näitä oikeudenkäyntien käytäntöjä? Että jos se systeemi vähän selkiäisi vaikka tätä kautta. Sen verran paljon on tullut katsottua noita jenkkilänmaan lakisarjoja, että voisi välittömästi perustaa oman lakifirman Nyyjorkkiin ja lähteä oikeussaliin taistelemaan oikeuden puolesta, mutta nämä kotimaan meiningit on kyllä ihan hepreaa. Rough and tough and plenty mean. |
salmivaara 04.03.2004 14:47:20 | |
---|
Mitähän Nimismies tykkäsi lähetyksestä? Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
Alttoviulisti 04.03.2004 15:05:10 | |
---|
...ja ne tulivat minulle yllätyksenä. Mitäs mieltä olette siitä, että Suomessa on ruvettu televisioimaan poliitikkojen oikeusistuntoja ja rakentamaan mediasirkusta niiden ympärille? Hyvä vai huono juttu? Kiinnostavaa vai EVVK-osastoa? No, ei mua pahemmin kiinosta katella telkasta mitään oikeusistuntoo,kyllähän lehestä voi lukee jos kiinostaa. Mä oon yhen kerran oikeudessa istunu, eikä kiitos enää, edes telkasta. |
Jormaz 04.03.2004 16:00:13 | |
---|
En kannata ajatusta. Uskon oikeuslaitokseen sen verran että uskon että oikeus tapahtuu siellä seinien sisällä ilman kameroitakin. Back to the 80's |
Käyttäjätunnus 04.03.2004 16:04:32 | |
---|
Puuttuu vain, että katsojat saisivat äänestää tuomiosta tekstiviestillä. HOHOHOHO! Tuo on varmaan vielä jonain päivänä totta:D...ehhkä "Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former" -Albert Einstein |
blastoff 04.03.2004 16:21:23 | |
---|
Kyllä oikeudenistunnot ovat Suomessa sitä verta tylsiä eipä niitä jaksa telkkarista katsoa. Minä olin muutama vuosi sitten lukion oikeustiedon ryhmän kanssa seuraamassa erästä oikeudenkäyntiä ja se oli ainakin sellaista draamaa, että oksat pois. I forgot my mantra |
rockitsb 04.03.2004 17:53:30 | |
---|
Minä olin muutama vuosi sitten lukion oikeustiedon ryhmän kanssa seuraamassa erästä oikeudenkäyntiä ja se oli ainakin sellaista draamaa, että oksat pois. Sama täällä! Sattui vielä, että käsiteltiin paikallisen taparikollisen/kylähullun tekosia. Se se vasta oli hyvää viihdettä! Tommosia pitäisi oikeasti televisioida. "Life sucks and then you die." -Ozzy Osbourne |
Alttoviulisti 04.03.2004 18:31:10 | |
---|
Minä olin muutama vuosi sitten lukion oikeustiedon ryhmän kanssa seuraamassa erästä oikeudenkäyntiä ja se oli ainakin sellaista draamaa, että oksat pois. Minkäslainen tapaus oli? |
Deep Shadow 04.03.2004 19:24:25 | |
---|
Minä olin muutama vuosi sitten lukion oikeustiedon ryhmän kanssa seuraamassa erästä oikeudenkäyntiä ja se oli ainakin sellaista draamaa, että oksat pois. Minäkin olin muutama vuosi sitten oikeustiedon ryhmän kanssa seuraamassa oikeudenkäyntiä. Vaikka oikeustieto kiinnosti silloin hyvinkin paljon, niin uskomattoman tylsää oli. Yksi juttu jouduttiin peruuttamaan kun todistaja tai syytetty ei saapunut paikalle. Toinen oli joku tylsä läpihuutojuttu ja kolmas ei enää ole edes muistissa... "Että häh vaan vittu itelles" |