Tausta: Video materiaalia löytyy, joka pitäisi pätkiä ja leikata kasaan ja sitten lisätä musiikki pälle, oikeaan kohtaan. Millähän ohjelmalla kannattaisi lähteä urakkaan. ps. yritin hakua ja selailua,mutta en mielestäni löytänyt vastausta. |
Tausta: Video materiaalia löytyy, joka pitäisi pätkiä ja leikata kasaan ja sitten lisätä musiikki pälle, oikeaan kohtaan. Millähän ohjelmalla kannattaisi lähteä urakkaan. ps. yritin hakua ja selailua,mutta en mielestäni löytänyt vastausta. Ainakin tolta kaupalliselta puolelta Adobe Premier on kuulemma kelpo ohjelma. Mutta se toki maksaa aika mansikoita. Fat cats Get even Fatter. |
Toivottavasti Kede tekee joskus levyn(tjs) ja suurin osa hankkii sen piraattina, koska eihän sitä tarvitse ostaa :evil: Täytyykin vähän tutkia tuota Adobe Premier ohjelmaa. Jos sä teet kavereittes kanssa demon, tai levyn, ja seon hyvä, niin mä ostan sen. Jos *aseta erittäin hyvin myyvä MTV-artisti tähän* tekee ihmeellisesti hyvän levyn, niin en osta sitä. Jos Microsoft tms. tekee jonkun hyvän ohjelman, niin en osta sitä. Oon Robin Hood, tuen köyhiä mutten rikkaita :P |
Jos sä teet kavereittes kanssa demon, tai levyn, ja seon hyvä, niin mä ostan sen. Jos *aseta erittäin hyvin myyvä MTV-artisti tähän* tekee ihmeellisesti hyvän levyn, niin en osta sitä. Jos Microsoft tms. tekee jonkun hyvän ohjelman, niin en osta sitä. Oon Robin Hood, tuen köyhiä mutten rikkaita :P Joo joo, ja levy-yhtiöillä, joilla isot artistit ovat, ei ole sitten uusia, pieniä, nousevia kykyjä, jotka myös hyötyvät noiden tähtien levymyyntituloista? Ja hyvällä omallatunnolla käytät Microsoftin uusia ohjelmia, vaikket ole penniäkään antanut ohjelmistokehitykseen? Ota selvää asioista, ennenkuin perustelet rikollista toimintaa mutulla. Tai ei siinä mitään väärää ole, jos oikeasti jätät ostamatta nuo levyt ja ohjelmat, mutta älä varasta, se on raukkamaista. Ilmaisia vaihtoehtojakin on, kuten Linux. "Look behind you, a three-necked guitar!" |