Aihe: Videon kuva ja musiikki editointi ohj.?
1
Richard72
26.03.2004 15:50:42
Tausta:
Video materiaalia löytyy, joka pitäisi pätkiä ja leikata kasaan ja sitten lisätä musiikki pälle, oikeaan kohtaan.

Millähän ohjelmalla kannattaisi lähteä urakkaan.

ps. yritin hakua ja selailua,mutta en mielestäni löytänyt vastausta.
zernobyl
26.03.2004 15:53:47

Tausta:
Video materiaalia löytyy, joka pitäisi pätkiä ja leikata kasaan ja sitten lisätä musiikki pälle, oikeaan kohtaan.

Millähän ohjelmalla kannattaisi lähteä urakkaan.

ps. yritin hakua ja selailua,mutta en mielestäni löytänyt vastausta.

Ainakin tolta kaupalliselta puolelta Adobe Premier on kuulemma kelpo ohjelma. Mutta se toki maksaa aika mansikoita.
Fat cats Get even Fatter.
kede
26.03.2004 16:07:16
Mutta se toki maksaa aika mansikoita.

Kuka sano että se ostaa pitäisit. Ootko windowsisi ostanu?
Richard72
26.03.2004 16:53:02 (muokattu 26.03.2004 16:53:22)
Kuka sano että se ostaa pitäisit. Ootko windowsisi ostanu?
Toivottavasti Kede tekee joskus levyn(tjs) ja suurin osa hankkii sen piraattina, koska eihän sitä tarvitse ostaa :evil:

Täytyykin vähän tutkia tuota Adobe Premier ohjelmaa.
depe
26.03.2004 17:17:26

Ai itekö meinasit tuon ostaa??? ;)
"To survive a war, you gotta become war" - John Rambo
superfly
26.03.2004 17:38:15
XP Windowsin mukana tuleva Movie Maker riittää noihin toimiin mitä mainitsit. Se on jopa aika loistava ohjelma pieneen editointiin. Premiere on ihan peevelin kallis.
Harppu on alaston piano
kede
27.03.2004 19:37:42 (muokattu 27.03.2004 19:38:22)
Toivottavasti Kede tekee joskus levyn(tjs) ja suurin osa hankkii sen piraattina, koska eihän sitä tarvitse ostaa :evil:

Jos sä teet kavereittes kanssa demon, tai levyn, ja seon hyvä, niin mä ostan sen. Jos *aseta erittäin hyvin myyvä MTV-artisti tähän* tekee ihmeellisesti hyvän levyn, niin en osta sitä. Jos Microsoft tms. tekee jonkun hyvän ohjelman, niin en osta sitä.

Oon Robin Hood, tuen köyhiä mutten rikkaita :P
Fortune
28.03.2004 11:46:14
Jos sä teet kavereittes kanssa demon, tai levyn, ja seon hyvä, niin mä ostan sen. Jos *aseta erittäin hyvin myyvä MTV-artisti tähän* tekee ihmeellisesti hyvän levyn, niin en osta sitä. Jos Microsoft tms. tekee jonkun hyvän ohjelman, niin en osta sitä.

Oon Robin Hood, tuen köyhiä mutten rikkaita :P

Joo joo, ja levy-yhtiöillä, joilla isot artistit ovat, ei ole sitten uusia, pieniä, nousevia kykyjä, jotka myös hyötyvät noiden tähtien levymyyntituloista?

Ja hyvällä omallatunnolla käytät Microsoftin uusia ohjelmia, vaikket ole penniäkään antanut ohjelmistokehitykseen?

Ota selvää asioista, ennenkuin perustelet rikollista toimintaa mutulla.

Tai ei siinä mitään väärää ole, jos oikeasti jätät ostamatta nuo levyt ja ohjelmat, mutta älä varasta, se on raukkamaista.

Ilmaisia vaihtoehtojakin on, kuten Linux.
"Look behind you, a three-necked guitar!"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)