Cutter 06.03.2004 21:58:53 | |
---|
Jos joku katsoi äsken Bumtsibumia, niin varmaan arvaa jo että mistä keuhkoan.. Mut voi Erkki sentään, eikö se jo riitä että Jore Marjaranta oli vieraana, piti vielä ottaa joku ihme "mukamas muusikko/laulaja" (tarkoitan nyt siis tuota Janne Pekkalaa) joka veti ihan nuotin vierestä. Kyllä säälitti kaikkien kilpailijoiden puolesta ja erityisesti Tuomas Kesälän puolesta. Yritä siinä nyt säestää pianolla kun vieressä rääkätään kissaa. Ihmettelen et miten ihmeessä toi Pekkala on joutunu noinkin väärään ammattiin. Tarkennettakoon vielä, että tosin Makupaloissa se oli ihan hyvä. Mut joo.. "Jos sinulla on jotain sanottavaa, sano se. Jos ei, älä vaan sitä sano." |
Lennu 06.03.2004 22:04:39 (muokattu 06.03.2004 22:05:09) | |
---|
Mun avatarikin menee pumtsipumiin keväällä. En vaan muista, koska se tulee ulos. muok: aika järjetön lause, mutta olkoon. "pitää olla rehellinen, jos on, hei!" -tuntematon humalainen 28.2.04. HÄTÄTILAPALSTA |
Juugeli 06.03.2004 22:08:16 | |
---|
Mun avatarikin menee pumtsipumiin keväällä. En vaan muista, koska se tulee ulos. muok: aika järjetön lause, mutta olkoon. Pistetään korvan taakse... I don't give a damn if you don't like me, coz I don't like you, coz you're not like me (Jimmy Pop) IHKK #3 |
Nimismies 07.03.2004 13:53:08 | |
---|
Mun avatarikin menee pumtsipumiin keväällä. En vaan muista, koska se tulee ulos. muok: aika järjetön lause, mutta olkoon. Kuka toi sun avatar on? "Karkasin Nimismiehen kyydistä sivutuuliherkkyyden sillalla vallitessa." - Absoluuttinen Nollapiste: Suvannossa Ylpeä Ilme |
tuomittu 07.03.2004 14:40:58 | |
---|
Kuka toi sun avatar on? No sehän on Jope Ruonansuu. Abortti pakolliseksi! |
Härski 07.03.2004 16:02:34 | |
---|
No sehän on Jope Ruonansuu. Eipäs, sekoitat sen Sakari Kuosmaseen. Vai sekoitanko tässä Hornanturskan vanhan avatarin? |
Mimi 07.03.2004 17:56:49 | |
---|
.... Mut voi Erkki sentään, eikö se jo riitä että Jore Marjaranta oli vieraana, piti vielä ottaa joku ihme "mukamas muusikko/laulaja" (tarkoitan nyt siis tuota Janne Pekkalaa) joka veti ihan nuotin vierestä. Kyllä säälitti kaikkien kilpailijoiden puolesta ja erityisesti Tuomas Kesälän puolesta. Yritä siinä nyt säestää pianolla kun vieressä rääkätään kissaa.... Joo... Se mitä katsoin ni aika kamalalle kuulosti se makupalatyyppi......Kuosmanen veti kohtalaisesti ja siitä kolmannesta kokkiukosta en oikein saanu selvää, kun ei miltei suutaan avannu niinä viitenä minuuttina kun katsoin... Kaveri:-Hei voitsä avata tän viinipullon kun mulla ei oo sitä värkkiä millä tän saa auki!?
Toinen kaveri:*tutkii pulloa n. 5 sek.* -Okei..*vääntää kierrekorkin auki* |
Cutter 08.03.2004 14:39:59 | |
---|
Joo... Se mitä katsoin ni aika kamalalle kuulosti se makupalatyyppi......Kuosmanen veti kohtalaisesti ja siitä kolmannesta kokkiukosta en oikein saanu selvää, kun ei miltei suutaan avannu niinä viitenä minuuttina kun katsoin... Wow! Joku tarttui aiheeseen... :) Niin, no mitäpä sitä sen enempää puimaan. "Jos sinulla on jotain sanottavaa, sano se. Jos ei, älä vaan sitä sano." |