Nimismies 04.11.2003 08:08:56 | |
---|
Miten hitossa tämä elokuva voi olla niin suosittu? Kauniita kuvia, ylinäyttelemistä, kohellusta, silkinohut juoni ja kaikki. Ei missään nimessä yli kahden tähden leffa. Ja kerää miljoonittain katsojia. Minkä takia? Muut M.netin jäsenet ovat vakioita, mutta Mahe ja Turbo ovat muuttujia. - Lähde: MAOL - taulukot. |
IceChylos 04.11.2003 09:22:02 | |
---|
Onkos siinä hyvät musiikit, edes ? |
helmihillo 04.11.2003 09:38:23 | |
---|
...sitä ei ole ohjannut Renny Harlin. |
Rokkikana 04.11.2003 09:46:21 | |
---|
Jaa minkä takia? No Johnny Depp. "Jokainen tsäänssi on mahdollisuus!" Matti Nykänen |
FBI 04.11.2003 10:23:45 | |
---|
Hyvää huumoriseikkailua. Isojen poikien lastenelokuva. Viihdyttävää, eikä pistä turhaan miettimään, että onko maailma todella näin paska paikka. |
PJS 04.11.2003 17:43:38 | |
---|
lositava elokuva, tuli mieleen monkey islandit. Vanha sananlasku sanoo: "mikään missä on merirosvoja ei voi olla pahasta" Arrr...Shiver me timbers! Elämme enigmaattisia aikoja... |
k1mm0 04.11.2003 18:25:30 | |
---|
Jaa. Mun mielestä oli ihan hyvä elokuva. En oikeastaan ikinä katso näyttelijäkaartiin, kun arvioin elokuvaa. Ihan yksi ja sama, kuka siellä häärää, kunhan häärää hyvin. Jos paska ei haise niin se on pilaantunutta. |
Xebeche 04.11.2003 19:19:51 | |
---|
Itse pidän kyseisestä elokuvasta. Tärkein tekijä on kuitenkin se, ettei elokuvaa pidä ottaa niin vakavasti - poikien seikkailuleffahan tuo on. Omalla kohdallani kliseinen juoni, karikatyyrimäiset roolihahmot (jotka ovat mielestäni todella hyvin esitetty) ja paisuteltu meno oikeastaan vain luovat tiettyä satumaisuuden tuntua. Se on aika harvinaista, kun niin suuri osa toimintaelokuvista on puisevaa ja huumorintajutonta patsastelua. Ja vaikka juonen kulku ei olekaan maailman ihmeellisin, ei se tee käsikirjoituksesta yhtään huonompaa, sillä se pitää sisällään hyvää huumoria ja hienoja oivalluksia. (Samaisten tekstinikkareiden käsikirjoittama animaatio Shrek oli sekin todella hauska elokuva.) Tärkeintä on vain antaa elokuvan viedä mennessään. Itsekin olen usein niin ylikriittinen pilkunviilaaja että tuollainen konstailematon seikkailupläjäys vain yllättää sitäkin suuremmin! Puhu vertauksin sokeille / Kivin, kepein kopeille / Sanoin suorin sioille / Pienin muodoin suurisuille. |
FatSam 04.11.2003 20:28:56 (muokattu 04.11.2003 20:29:33) | |
---|
Miten hitossa tämä elokuva voi olla niin suosittu? Ja kerää miljoonittain katsojia. Minkä takia? -> Kauniita kuvia, ylinäyttelemistä, kohellusta, silkinohut juoni ja kaikki. That's why. Fucing Metal!: i gonna kill yo (Tr00Metal89:n bändin demo) |
vexu 05.11.2003 09:39:16 | |
---|
Täytyy yhtya Xebechen mielipiteeseen. Juuri noista syistä se toimikin ja mukaan vielä Johnny Depp niin ei muuta tarvitakkaan. On a long enough timeline, the survival rate for everyone drops to zero. |
outo_O 05.11.2003 15:30:49 | |
---|
joo onhan se hyvä elokuva. haluisiko joku sitten nähdä elokuvia siitä kuinka ruma keski-ikänen mies/nainen täyttelee veroilmoitusta, käy paskalla, ja hoitaa ihottumaa pakaroissaan? toi oli tavallaa anti-piirretty elokuva, mä tykkäsin. hyvät skenaariot rauhottaa, meri ja maisemat yleensä, ahdistaa välillä kattoa jotain betoniviidakkoa ja pukumiehiä. sanokaas jotai uusia piirrettyjä mitä vois katsoa :D B L A C K E N E D ! ! ! |
larssi@webinfo.fi 08.11.2003 14:26:27 | |
---|
Mun mielestä se Rennyn Pirates leffa oli parempi kuin Pirates of Caribean |
Cutter 08.11.2003 23:33:59 | |
---|
Mun mielestä leffa oli tosi hyvä. Johnny Depp on ehkä yks parhaimmista näyttelijöistä mitä tiedän. Tossakin leffassa se varasti koko shown vaikka oli vaan sivuroolissa. Nakit ja Muusi! |
Nuuskamuikkunen 09.11.2003 20:36:37 | |
---|
Minusta kaikki Johnny Depp olekuvat ovat katsomisen arvoisia. Mies on ammattilainen, eikä kuka tahansa kykene samoihin suorituksiin. Leffa on muuten aika huttua , mutta Johnnyn rooli pelastaa aika paljon. Kahvi on hyvää. |
sunless 10.11.2003 11:22:33 | |
---|
Musta toi oli ihan hyvä, paitsi et mun lemppari piraatti leffa on edelleenki Pippi Långstrump på de sju haven mikä ikinä sitten onkaan suomeksi...? ;D Miksi toinen täällä valon lapsi on
ja toinen yötä rakastaa? |
nahkalipsi 10.11.2003 12:57:05 | |
---|
Hauska leffa, mä tykkäsin. Jos Depp ei olis ollu tos ni en varmaa olis dikannu... roses are red, violets are blue, all my base are belong to you |
Zed 10.11.2003 17:06:46 | |
---|
Tuntuu, että nykyisin kaikissa Hollywood -tuotoksissa on oltava jonkinklaisia genresilmäniskuja, ja vakuuttelua siitä, että kliseistä ollaan tietoisia. Pirates of Carribean oli teeskentelemätön, lajityypilleen uskollinen ja itseään häpeämätön seikkailuleffa. Yllätyin hyvin positiivisesti. Hevi on nopeutettua humppaa. |
micro 10.11.2003 19:07:48 | |
---|
Musta toi oli ihan hyvä, paitsi et mun lemppari piraatti leffa on edelleenki Pippi Långstrump på de sju haven mikä ikinä sitten onkaan suomeksi...? ;D hah, seitsemännellä merellä...?? oooscaarrrr =) |
sunless 11.11.2003 16:41:43 | |
---|
hah, seitsemännellä merellä...?? oooscaarrrr =) microliinooo...no ei oscaaarrr ;) ei helvetti, pitää laskeutua sieltä palmusta alas ja hankkia elämä. Miksi toinen täällä valon lapsi on
ja toinen yötä rakastaa? |
Nixzar 17.03.2004 08:53:56 | |
---|
Minulta tulee täydet 5 tähteä tälle pätkälle. Siis aivan loistavaa katseltavaa.! Näyttelijät tekee semmoisia suorituksia että huhu.! *Keep on rocking in the free world* |