Aksu89 17.05.2004 17:10:47 | |
---|
En tiiä oliko ees oikein kirjoitettu.. Mutta asiaan! Kattooko kukaan tuota avaruus-sarjaa? Iten oon katsonu pari jaksoa ja on ihan hyvä. Ei oo pahemmin tämmöiset Star Trek, Warsit ym. miljoonat muut avaruus-scifi-sarjat tärpänny mutta tämä on ihan hyvä. Mielipiteitä? No comments. |
NHR 17.05.2004 17:46:12 | |
---|
On tuota tullut melko usein seurattua. Ihan OK sarjahan se on, joskaan ei mitenkään loistava. Parempi kuin esim. hiukan samantyylinen LEXX oli, mutta ei mitään jonkun Babylon 5:n rinnalla. Alkupuolella sarja oli minusta mielenkiintoisempi, tosin mm. nuo välähdykset Scorpyn lapsuudesta ja nuoruudesta kiinnostivat kyllä. Jossain vaiheessa minulta on ilmeisesti jäänyt useita peräkkäisiä jaksoja näkemättä, sillä se porukka näyttää huomaamatta vähän vaihtuneen. Kaikki käyvät kakalla, paitsi meidän auto. -J |
tbw 17.05.2004 17:55:00 | |
---|
Fascape on tiukka sarja, joka pitää katsoa aina kun vaan muistaa. Yhtälailla viihdyttävä ohjelma kuis Stargate. "Polttohautaus ei sytytä suomalaisia." |
lapio 17.05.2004 20:25:13 | |
---|
Fascape on tiukka sarja, joka pitää katsoa aina kun vaan muistaa. Yhtälailla viihdyttävä ohjelma kuis Stargate. Farscapea olen seurannut alusta asti. Parhaimmillaan aivan pirun hyvä. Juoni on hyvä kuin myös tarinat. Hahmot ovat erinomaisia ja persoonallisia. Scorpius on paras pahis pitkään aikaan missään sarjassa. Itse asiassa viimeaikoina on ruvennut tuntumaan, ettei se Scorpy edes ole oikein pahis. Ei tosiaankaan B5 eikä Star Trek TNG tasoa, mutta mainio sarja. Ja tämä on kuitenkin ihan kunnolla scifiä verrattuna esimerkiksi tuohon tähtipårttiin. Joka on scifihtävä toiminta sarja, joskin ihan viihdyttävä. |
Hakki 18.05.2004 10:52:09 | |
---|
Whee! Farscape! Parasta scifiä mitä töllöstä tulee. Menee jopa B5:sen ohitse, niukasti tosin. Missä vaiheessa tällä hetkellä mennään suomen töllössä? Itse en ole seurannut kun ei näy subi ja oon muutenkin jo nähnyt kaikki neljä tuotantokautta. Farscapeen ollaan muuten tekemässä jatkoa... |
Mr. Wolf 18.05.2004 11:51:23 (muokattu 18.05.2004 11:53:26) | |
---|
Farscapeen ollaan muuten tekemässä jatkoa... Niinhän siihen ollaan, kun tuo sarjan tekeminen jätettiin 4:ään tuotantokauteen, ja se jäi siten kesken. Tuo jatkohan on jonkinlainen 4-osainen televisioelokuva (muistaakseni). http://www.imdb.com/title/tt0387736/ Albert King: "..What´s that fast thing you´ve done, that rap thing...."
SRV: "Pride and Joy.."
|Albert King - In session| |
Aksu89 18.05.2004 20:54:09 (muokattu 18.05.2004 20:54:55) | |
---|
Mitä meinasivat kun sanoivat subilla jotain että tämän tuotantokauden jälkeen tulee joku extra juttu? Sanottiin että pyörii tällä hetkellä Ameriikassa, mutta ei tiedety ostetaanko se edes subille. Mitä meinasivat? Seuraavaa tuotantokautta vai???? Edit:Onko se toi Peacekeaper's war leffa mitä haeskelen? No comments. |
Mr. Wolf 19.05.2004 10:59:51 | |
---|
Mitä meinasivat kun sanoivat subilla jotain että tämän tuotantokauden jälkeen tulee joku extra juttu? Sanottiin että pyörii tällä hetkellä Ameriikassa, mutta ei tiedety ostetaanko se edes subille. Mitä meinasivat? Seuraavaa tuotantokautta vai???? Edit:Onko se toi Peacekeaper's war leffa mitä haeskelen? Subteevellä on ostetut oikeudet kaikkiin tehtyyn 4:ään tuotantokauteen, joten extra juttu ei ole varmaankaan tämä. Lisäksi minulla on sellainen käsitys, että tuo Peacekeeper´s war "elokuva" ei ole vielä edes valmis ja se esitetään Amerikassa vasta ensi syksynä. Olisikohan extra joku making-of-dokumentti... Albert King: "..What´s that fast thing you´ve done, that rap thing...."
SRV: "Pride and Joy.."
|Albert King - In session| |
Aksu89 19.05.2004 17:43:56 | |
---|
Eiköhän se toi Peacekeaper näköjään ole, sitä odotetaan No comments. |