mr_b 11.05.2004 14:18:39 | |
---|
Ostin tälläisen äitienpäivälahjaksi vaimolleni ja olen siitä lähtien viettänyt monta hetkeä lattialla kippurassa nauraen. En ehtinyt katsoa kuin pari jaksoa tv-uusinnasta, mutta nyt ei enää harmita yhtään. Aivan tolkutonta meininkiä, vetää vertoja mille tahansa brittihuumorille. Ainoa asia mikä minua haittaa on ekstrojen puute. Olisi ollut hienoa jos olisi tehty vaikka jokin haastattelu/dokumentti sarjan synnystä tai vaikkapa *gasp* kommenttiraita. Ja ylijääneitä/epäonnistuneita otoksia olisi ollut myös hauska nähdä, jos niitä nyt on enää jäljelläkään. Luulisin että legendaarinen "Rusinoita korvissa"-sketsi ei suinkaan ole ainoa, jossa kuvaustilanteessa repeiltiin aika runsaasti. Itseasiassa tekijäkaarti osoittaa toisinaan ihailtavaa itsehallintaa, kun Petelius tai Heiskanen pääsee vauhtiin, minä en ainakaan olisi pystynyt pitämään pokkaa sekuntiakaan. Joskus kyllä huomaa aika pahaa suupielten nykimistä.. On sääli ettei tälläistä tv-historian klassikoa dokumentoida kunnolla, mutta tälläisenäänkin ehdottoman suositeltava ostos, vaivaiset 20e ja rapiat kahdesta dvdstä ja n. 6-7 tunnista Velipuolikuuta. "Onko tämä nyt se tunnustus?" *tauko* "Ei, ku sehän on sormi-ih, ähähähäh!" Damn right it's better than yours! |
Nimismies 11.05.2004 15:14:08 | |
---|
"Panemma neulaset pussiin." Ihan hervottomia ovat. Toimisivat paremmin ehkä elleivät olisi studiossa kuvattuja kaikki...tai ehkä eivät. Paha sanoa. "Nimismies saa ajaa pihaan"(koska hän kuuluu sisäpiiriin) -Absoluuttinen Nollapiste: Suvannossa Ylpeä Ilme |
Larry 11.05.2004 16:03:49 | |
---|
Hyvä pläjäys on. Sain DVD:n joululahjaksi ja pieninä annoksina nautittuna loistavaa viihdettä. Parin kaljan jälkeen vielä hulvattomampaa. Kyllä lapset mukavia on, mutta tekotapa on ihan YÄK! |
ozz3 11.05.2004 16:47:43 | |
---|
Loistavaa komediaa, on ollut hyllyssä jo pidemmän aikaa. "Miulle sat tullee semmonen appiukko et hää on sokia..." Mitä vittuu sä tuut mun buffet-pöytään? |
NHR 11.05.2004 17:52:57 | |
---|
Ostin tälläisen äitienpäivälahjaksi vaimolleni ja olen siitä lähtien viettänyt monta hetkeä lattialla kippurassa nauraen. Minä taas nauroin melkein kippurassa tälle. Hyvä sentään, ettet esim. partakonetta ostanut äitienpäivälahjaksi... ;) kid ego: "Olen kuullut, että kivekset voivat olla erikokoiset."
Jonte: "Vahvistan tämän tiedon. Esimerkiksi sarvikuonolla ja minulla on aivan selvästi erikokoiset." |
mr_b 11.05.2004 21:40:04 | |
---|
Minä taas nauroin melkein kippurassa tälle. Hyvä sentään, ettet esim. partakonetta ostanut äitienpäivälahjaksi... ;) Heh. No, rakas puolisoni iski kyllä DVD:n koneeseen sillä istumalla ja katsottiin 4 jaksoa putkeen, että kyllä se ihan mieleinen oli. Ja miksi ei hankkisi lahjaksi tavaraa, josta itsekin pitää... :-) Damn right it's better than yours! |
Qwarek 11.05.2004 22:13:45 (muokattu 11.05.2004 22:22:28) | |
---|
Ei oikein minua säväytä. Pirkka-Pekka Petelius on ärsyttänyt minua siitä asti kun kuulin sen "Kalakukko airways" -biisin tai jonkun tuollaisen... |
Mr. Mustard 11.05.2004 22:53:51 | |
---|
Ostin viime jouluna vaimolle (ja itsellekkin) lahjaksi. Vaimo on tykäännyt kuten minäkin. Loistavaa viihdettä. "Life is what happens to you when you´re busy making other plans" - John Lennon. |
Larry 12.05.2004 09:27:44 | |
---|
Ei oikein minua säväytä. Pirkka-Pekka Petelius on ärsyttänyt minua siitä asti kun kuulin sen "Kalakukko airways" -biisin tai jonkun tuollaisen... Lennä luokse Lellen:hän on klassikko kipale ! "lelle odotellen, leipoo herkkujaan" "Tiällä puhhuu lentokapteeni Hujanen. Jos työ olisitha niin hövelit ja köyhtänä ittenne remelillä jakkaraan kiinni lähön ajaksi" Hulvatonta Kyllä lapset mukavia on, mutta tekotapa on ihan YÄK! |
reino 12.05.2004 13:19:02 | |
---|
Eräs ystäväni omistaa kyseisen DVD:n, joskus ollaan kaljan juonnin ohessa sitä katsottu ja on ollut nauru herkässä. W00t? |
Kabanossi 12.05.2004 23:08:05 | |
---|
Sketsi: Tänä iltana suuri Suomalainen, on kyllä aivan hulvaton. Tätä jaksan nauraa joka kerta. Miten se Petelius voi vetää sen jutun siitä tahtipuikosta niin hyvin... |
VÄKIPÄÄ 13.05.2004 02:23:31 | |
---|
Ihme ettei Kari Heiskasta ole hehkutettu sen enempää koomikkona, ansaitsisi nimittäin hehkutusta! Miestä ei olekkaan aikoihin näkynyt linssin edessä, taitaa olla joku teatteriohjaaja, -johtaja? "Häh? mun poikafrendi on Vänrikki ja se aina käyttää alokkaista Käiverö nimee.. ei tosin liity tähän paikkaan mitenkään"
-Turbo |
Nimismies 13.05.2004 10:07:17 | |
---|
Ihme ettei Kari Heiskasta ole hehkutettu sen enempää koomikkona, ansaitsisi nimittäin hehkutusta! Miestä ei olekkaan aikoihin näkynyt linssin edessä, taitaa olla joku teatteriohjaaja, -johtaja? Rukajärven tiellähän tuo viimeksi oli nähtävissä. Sen jälkeen ollut kyllä hiljaista. "Nimismies saa ajaa pihaan"(koska hän kuuluu sisäpiiriin) -Absoluuttinen Nollapiste: Suvannossa Ylpeä Ilme |
mr_b 13.05.2004 11:19:47 | |
---|
Ihme ettei Kari Heiskasta ole hehkutettu sen enempää koomikkona, ansaitsisi nimittäin hehkutusta! Miestä ei olekkaan aikoihin näkynyt linssin edessä, taitaa olla joku teatteriohjaaja, -johtaja? Q-Teatterissa on pyörinyt muistaakseni jonkilaisena johtajana ja tehnyt muitakin teatterihommia siinä sivussa, näyttelijänäkin aika paljon. Mies on todella aivan Peteliuksen veroinen VPKssa, ehkä parempikin. Damn right it's better than yours! |
Mr. Mustard 16.05.2004 19:06:25 (muokattu 16.05.2004 19:07:20) | |
---|
Ihme ettei Kari Heiskasta ole hehkutettu sen enempää koomikkona, ansaitsisi nimittäin hehkutusta! Miestä ei olekkaan aikoihin näkynyt linssin edessä, taitaa olla joku teatteriohjaaja, -johtaja? Itse pidän Kari Heiskasta Suomen parhaimpana näyttelijänä. Tiedä sitten onko paras, mutta silti oma suosikkini. Harmi, ettei näyttele enää niin paljon, vaan ohjailee enemmän. Oletteko nähneet Karin pääosaroolin filmissä Lunastus? Loistava pätkä kaiken kaikkiaan... "Life is what happens to you when you´re busy making other plans" - John Lennon. |
Aerodactev 17.05.2004 01:28:41 | |
---|
vetää vertoja mille tahansa brittihuumorille.
Epäilen. Suomalaiset sketsisarjat kun perustuvat pitkälti vitsien toisteluun, hölmöihin onelinereihin (joita sitten toistetaan joka jaksossa myös) ja olemattomiin gageihin. Muitakin puutteita on.
Long = progressive = good
|