Dunga 16.04.2004 12:58:29 | |
---|
Tänään kaupoissa! Ainakin ilmoitusten mukaan..tämä on kyllä ehdoton pakkohankinta. Kyllä se Tarantino osaa. "Jaska osti levyn, kun siinä oli pääkallot kannessa." IMIK #4 [Kyllä lähtee] |
T.S. S L A Y E R 16.04.2004 13:59:11 (muokattu 16.04.2004 14:00:04) | |
---|
mitä???!!!!! Siis mä meen viivana kauppaan hakemaan sen!! Perkele en päässyt leffoihin katsomaan sitä mut dvd on pakko hankkia. Jos kuningas Mr. Tarantino tekee leffoja ni se varmaa huippulaatua. Pulp Fictionin ei nouse mikään elokuva maailmassa, eikä tule ikinä nousemaan. edit: jostai kattelin että julkaisu päivä olis jotain 20 päivä mut ei muistanu että yleensä kaikki julkaistaan jo edellisen viikon loppupuoliskolla. |
Guderian 16.04.2004 14:04:47 | |
---|
Liekö tulossa tulevaisuudessa boksi jossa on molemmat osat? Tai peräti director's cut, koko leffa yhtenä pätkänä? Että ei välttämättä kannata tätä ostaa ;-) "Klotzen, nicht Kleckern!" |
Anarkiapurilainen 16.04.2004 14:23:15 | |
---|
Eniten kiinnostaisi aasialainen import-versio tosta leffasta, jossa on kuulemma se lopun pitkä taistelu kokonaan väreissä (eli mustavalkoisuus olisi ollut sensuuria eikä taiteellinen ratkaisu..) . |
depe 16.04.2004 14:23:33 | |
---|
Liekö tulossa tulevaisuudessa boksi jossa on molemmat osat? Tai peräti director's cut, koko leffa yhtenä pätkänä? Että ei välttämättä kannata tätä ostaa ;-) Eikös jo tästä pelkästä ykkösosasta ole tulossa jonkunlainen special edition. Malttamattomilta rahat pois. Sitähän se on. Jenkeissähän tämä myi muistaakseni jo muutamassa päivässä pari miljoonaa kappaletta. Ilman hauskaakin voi olla alkoholia. |
lapio 16.04.2004 15:59:53 | |
---|
Liekö tulossa tulevaisuudessa boksi jossa on molemmat osat? Tai peräti director's cut, koko leffa yhtenä pätkänä? Että ei välttämättä kannata tätä ostaa ;-) Niin itse tuumailin aivan samaa. Tosin ensiapua saa, kun Vol 2 tulee leffaan. Tuleekos se jo ensi viikkolla? "BANZAI!"
-Juha Mieto |
Dunga 16.04.2004 16:32:22 | |
---|
Jos tulee spesiaalit niin kyllä nekin on pakko hankkia, sen verran vakuuttavaa jälkeä Tarantino on työstänyt. "Jaska osti levyn, kun siinä oli pääkallot kannessa." IMIK #4 [Kyllä lähtee] |
mathias 16.04.2004 17:09:24 | |
---|
Sellaisen käsityksen olen saanut, että ykkösosan spesiaaliversio ilmestyy kun kakkososa pääsee videolevitykseen. Kitara on lyömäsoitin, ja siinä on oltava vitusti säröä. -J. Hynynen- |
Prowler 16.04.2004 18:24:44 | |
---|
Just kävin ostamassa... Pitää ruveta kohta kattoo. Walkin`trough the city,Feelin`oh so pretty,I`ve just got to find my way....... |
aleksi 16.04.2004 18:46:46 | |
---|
Tuleekos se jo ensi viikkolla? Olisikohan ollut 23. päivä. En ole aivan varma. Kill Bill Vol 1 täytynee hommata pikimmiten. "open hands to the wind" |
Nimismies 16.04.2004 19:00:42 | |
---|
Eniten kiinnostaisi aasialainen import-versio tosta leffasta, jossa on kuulemma se lopun pitkä taistelu kokonaan väreissä (eli mustavalkoisuus olisi ollut sensuuria eikä taiteellinen ratkaisu..) . Olen nähnyt. Netistä löydettynä, tosin. "Nimismies saa ajaa pihaan"(koska hän kuuluu sisäpiiriin) -Absoluuttinen Nollapiste: Suvannossa Ylpeä Ilme |
FlatOutFucked 17.04.2004 02:33:38 (muokattu 17.04.2004 02:34:09) | |
---|
Tänään sen sain ja katsoin ensimmäistä kertaa ikinä. Minun arvioni: Yliarvostettu kuin mikä. Kaiken hypetyksen ja huippuarvosteluiden jälkeen tietenkin odotuksetkin olivat korkealla, mutta ei tuo kyllä mikään mestariteos ollut. Tarantino osaa audiovisuaalisuuden ja se onkin tässä vahvin puoli, etenkin se animejakso oli mahtava. Kuvan ja äänen tanssia koko leffa. Kuitenkin muuta ei tässä sitten ei ollutkaan. Juonihan oli kostotarina. Ei siinä mitään, mutta nyt koko elokuva tuntui olevan tappelukohtausta toisen perään. Päähenkilö menee ja tappaa, päähenkilö tulee ja tappaa. Edes taistelukohtaukset eivät olleet mitenkään erityisen säväyttäviä (vrt. Crouching Tiger, Hidden Dragon/Hero/Matrix). Perkele, goreakaan ei sitten ollut niin paljon kuin kaverit olivat kehuneet. Näkemissäni Tarantinon elokuvissa dialogi on ollut oikein mainiota, mutta tässä ei ollut kunnon verbaalista tykitystä ollenkaan. Henkilöhahmot jäivät aika mitäänsanomattomiksi päähenkilöä lukuunottamatta, sillä ne kuolivat niin nopsaan. Itse olisin halunnut nähdä enemmän sitä nuorta ja umpihullua henkivartijaa. Toivottavasti Quentin yllättää vol.2:ssa. "You´re not just a duck, You´re human...YOU´RE HUMAN! Go forth! Go forth and thrash..." -Thurston Moore |
Chemo 17.04.2004 10:26:44 | |
---|
Näköjään ostin tuon sitten julkaisupäivänä. Onkohan kellään tarkempaa tietoa siitä, mikä tuo spesiaaliversio tulee olemaan? Onko kyseessä LotRien tapaan pidennetty versio, vaiko hulppeammalla lisämateriaalilla tarjoiltu paketti? Oikeastaan se ja sama mulle tämän ykkösosan omistamisen kannalta - lisämateriaaleista en niin jaksa innostua. Jos itse leffaa on pidennelty ja/tai paranneltu, niin sittenhän sen version voi hankkia tuohon rinnalle. Ramalamadingdong. |
Peoplez 17.04.2004 14:31:48 | |
---|
Juonihan oli kostotarina. Ei siinä mitään, mutta nyt koko elokuva tuntui olevan tappelukohtausta toisen perään. Päähenkilö menee ja tappaa, päähenkilö tulee ja tappaa. Mitä sitten odotit? :) Mutta älä huoli, Volume 2. kertoo enemmän henkilöiden taustasta ja sisältää enemmän dialogia, ainakin näin olen kuullut. "With your bitch slap rappin' and your cocaine tongue you get nothing done" |
FlatOutFucked 17.04.2004 16:46:19 | |
---|
Mitä sitten odotit? :) En odottanut mitään. Mutta olisi siellä tappokohtausten välissä voinut olla muutakin kuin matkustamista paikasta toiseen. Koska koko elokuva oli ikäänkuin japsianimaatiota oikeilla näyttelijöillä, olisi sellaisia animejaksoja voinut olla enemmänkin. Esim. juuri hahmojen taustoista kerrottaessa. "You´re not just a duck, You´re human...YOU´RE HUMAN! Go forth! Go forth and thrash..." -Thurston Moore |
lapio 17.04.2004 20:37:17 | |
---|
Täytyy katsoa joskus tulevaisuudessa ne molemmat osat pötköön yhtenä kokonaisuutena niin ehkä se sitten paljastuu mestari teokseksi. Nyt oli Tarantinon heikon leffa tuo. Vaikka silti aika hyvä. "BANZAI!"
-Juha Mieto |
Bonham 18.04.2004 09:54:21 | |
---|
Selkeästi heikoin Tarantino tähän asti... Poissa oli Quentinin erityisen suuri vahvuus, eli loistava dialogi. Samaten henkilöhahmot kovin litteitä aiempiin leffoihin verrattuna. Ajassa, paikassa ja tapahtumissa seilailu edelleen läsnä. Kuten tuossa ylhäällä todettiin, taistelukohtauksissa ei mitään, mitä ei olisi jo tehty paremmin. Väkivallan verhoaminen sarjakuvamaiseen muotoon oli kyllä nerokas ratkaisu (muuten olisi varmaan sakset heiluneet). Mutta, kovin turha tarina ja sitä kautta koko elokuva... Jonkun muun tekeleeksi olisi ollut ehkä hyvä leffa... Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
mongoloidi 18.04.2004 14:54:55 | |
---|
Ihan hauskaa kateltavaa. Jotenki vaan ehkä vähän liikaa verta käytetty. Ehkä kuitenkin Tarantinon tähän mennessä "heikoin",niin kuin aikasemmin mainittiin. "Saksa on paska maa" - Seppo Räty |
Chemo 18.04.2004 15:49:35 (muokattu 18.04.2004 15:50:04) | |
---|
henkilöhahmot kovin litteitä aiempiin leffoihin verrattuna. Jotenkin mulla on tunne, että toi on ihan tarkoituksellista: sellaisissa toimintaleffoissa, joista tuo ammentaa, hahmot ovat aika ohkaisia. Dialogi on toki erilaista kuin aikaisemmissa, tässä se on myös alisteinen noille esikuvina toimineille tyylilajeille. Mun mielestäni ne b-luokan "syvällisyydet" ovat kuitenkin kutkuttavia! Mä en oikein osaa arvostella tätä, kun en oo kuin tämän ekan puolikkaan nähnyt. Vaikka meheviä juttuja tässäkin on, ei tämä silti kuitenkaan sytyttänyt samalla tavalla kuin vaikka Pulp Fiction aikoinaan. Vielä. Ramalamadingdong. |
Raipe 18.04.2004 19:52:29 | |
---|
Ei tuo mielestäni missään vaiheessa Pulp Fictionia päihitä, mutta kameratyöskentely oli mielestäni fantastista, vaikka Sergio Leone -vaikutteet näkyivät ehkäpä liiankin selvästi. "Ei muuta kuin lisää paskaa housuun!"
-Klunssila |