Jani The Rock 17.03.2004 17:31:34 | |
---|
No mitäs mieltä tästä elokuvasta ollaan? Mulle jäi tuosta äärimmäisen kaksijakoinen fiilis. Alkuhan oli ihan käsittämättömän mahtava ja hyvinhän se äksöni siitä lähti käyntiin. Ja aikalailla sellasta burtonmaisuutta oli havaittavissa. Mutta sitten se homma jotenkin lässähti, kun se salajuoni selvisi (en viitti tarkemmin kertoa ettei mene keltään leffanautinto pilalle). Sarjakuvamaisuutta oli hyvinkin riittävästi, mutta lopun taistelukohtauksissa oli vauhtia jo liikaakin.Henkilögalleria oli kyllä mainio. Jotenkin jäi silti ottamaan kuppiin, kun noista aineksista olisi saanut paljon paremmankin elokuvan. Rough and tough and plenty mean. |
Raipe 17.03.2004 17:34:43 | |
---|
Luulin, että kyse oli tästä loistavasta sarjasta, mutta erehdyin. En ole elokuvaa nähnyt, mutta olen kuullut yhtä sun toista. "Ei muuta kuin lisää paskaa housuun!"
-Klunssila |
Dunga 17.03.2004 17:52:14 | |
---|
Ihan mainio leffa...lässähti tosiaan keskellä, mutta lopun taistelut olivat huikeaa katseltavaa. Tykkäsin kyllä todella paljon, ja mahtuipa tähän(kin) leffaan yksi kliseiden klisee, siis oikein emäklisee, joka eräässä trilogiassa tulee esille vahvemmin :) Hahmot olivat todella karismaattisia ja leffaa oli kiinnostavaa seurata kun todella "tunsi" henkilöitä etukäteen. Erityisesti Jekyll & Hyde ja Nemo olivat erinomaisesti kuvattu. Ja M:n roolissa Richard Roxburgh oli aivan loistava. Olen nähnyt nyt kaksi leffaa(tämä ja Baskervillen koira), jossa hän on näytellyt ja hienoa sekä varmaa jälkeä mies tekee kyllä. Saa nähdä millaisen roolin hän tekee piakkoin tulevassa Van Helsing leffassa, jossa esittää Draculaa. Van Helsingiäkin odottelen kovasti, sekin taitaa "yhdistellä" tarinoiden henkilöitä samalla tavalla kuin Herrasmieliigakin (Dracula, Ihmissusi, Frankenstein...) Yes sir, jag är boogie. |
Kanjonit 17.03.2004 18:26:48 | |
---|
Todella raskas leffa. En meinannut millään pysyä hereillä, ja tällainen ei todellakaan ole minun tapaistani. Yliköykänen juoni ja pinnalliset (vaikkakin alkuun potentiaaliset) henkilöhahmot. Yksi tähti. "Vittu, sian luonto sanelee sen että se kärsii!" -Matti Rekonius- |
Jani The Rock 17.03.2004 18:31:33 | |
---|
Erityisesti Jekyll & Hyde ja Nemo olivat erinomaisesti kuvattu.... Nemo oli aika hyvä veto. Mitenkähän Nautilus mahtoi siitä kurimuksesta selvitä, johon se Vernen kirjan lopussa joutui? Mahtaako Jules pyöriä haudassaan... Saa nähdä millaisen roolin hän tekee piakkoin tulevassa Van Helsing leffassa, jossa esittää Draculaa. Van Helsingiäkin odottelen kovasti, sekin taitaa "yhdistellä" tarinoiden henkilöitä samalla tavalla kuin Herrasmieliigakin (Dracula, Ihmissusi, Frankenstein...) No helvata, mä en ole tiennytkään että tollanen on suunnitteilla! Sitähän saa alkaa odotella henkeä pidättäen ja paita hampaissa. Rough and tough and plenty mean. |
dictatorsh*t 17.03.2004 21:21:01 | |
---|
Jännästi loppui. Siitä on hyvä tehä jatko-osa... :D |
vexu 17.03.2004 22:48:37 | |
---|
Eipä ollut kovin onnistunut tekele. Alkuun lupaava idea vesitetään ja suurin osa kestosta oli vain päätöntä kaahausta. Leffan ohjannut Stephen Norringonton (mm. Blade) sai kaoottisen tekoprosessin jälkeen kokonaan tarpeekseen Hollywoodista ja vannoi, ettei tee enää yhtään isoa tekelettä siellä. Hänen ja Conneryn välillä oli myös ilmeisesti huomattavia riitoja koko kuvausten ajan, eikä ohjaajalle annettu vapaita käsiä toteuttaa omaa näkemystään. Sarjakuvia en ole lukenut, mutta ilmeisesti sen tyyli vaihdettiin täysin leffaa varten sopimaan tuttuihin muotteihin. Ja Van Helsing näyttää ihan hauskalta viihdepläjäykseltä... ainakin tähän astiset trailerit ovat toimineet. Onhan ohjaaja kokenut Stephen Sommerts (mm, uudet Muumio leffat) ja pääosassa Hugh Jackman eli kaikkien tuntema Wolverine. On a long enough timeline, the survival rate for everyone drops to zero. |
mr_b 17.03.2004 23:44:36 | |
---|
Unohtakaa elokuva, lukekaa sarjakuvat. Damn right it's better that yours! |
Eddie 18.03.2004 12:03:54 | |
---|
Ai, täällä ei puhuttukaan siitä brittisarjasta. "If you like metal, you´re my friend." |
Juzzu 18.03.2004 14:14:19 | |
---|
Minun mielestä ihan älyttömän huono elokuva. Juonesta ei oikein voi puhuakaan, keskellä leffa laahasi tosi pahasta, dialogi oli tooodella onnetonta. Toteutuksessakin oli jotain fibaa. Mie olen liian wanha ja liian nuori samaan aikaan tuollaiselle. Tonttoroi! Ponkkolaala piu! Tiruliru löts! |
sepeli 19.03.2004 13:28:54 (muokattu 19.03.2004 13:40:21) | |
---|
Luulin, että kyse oli tästä loistavasta sarjasta, mutta erehdyin. Sama juttu. Unohtakaa elokuva, lukekaa sarjakuvat. Niin. The rover was directed to turn right, go forward, turn right, take images of "Last Chance," turn right, go forward, turn left, go forward, turn right, take images of "Big Bend," go straight, turn left and go straight! |
mongoloidi 19.03.2004 21:05:28 | |
---|
Ai, täällä ei puhuttukaan siitä brittisarjasta. Se on ihan kuningas sarja. "Saksa on paska maa" - Seppo Räty |
fireal 10.05.2004 09:39:37 | |
---|
Joo melkolailla tyhjänpäiväinen pätkä oli. En saanut kyllä mitään irti. |
aleksi 10.05.2004 19:49:04 | |
---|
Ihan toimivaa toimintaa. ;) "open hands to the wind" |
Nazareth 10.05.2004 21:15:48 | |
---|
en kyllä tykänny "Yks kalja ja yks lapin kulta." |