Bluesmies 31.08.2003 14:40:02 | |
---|
Moniko on nähnyt kyseisen uuden suomileffan? Mitä piditte? Eikö tää oo siis jatko-osa pikä kuuma kesälle? Kitara on tyhmä!! |
HulluSimo 31.08.2003 14:53:49 | |
---|
Moniko on nähnyt kyseisen uuden suomileffan? Mitä piditte? Eikö tää oo siis jatko-osa pikä kuuma kesälle? En oo nähnyt, mutta eihän tällä ole Pitkä kuuma kesä-leffan kanssa muuta yhteistä kuin ohjaaja ja kolme näyttelijää. ...or still alive! Katsokaa wanted! |
sivupersoona 31.08.2003 18:45:58 (muokattu 31.08.2003 18:53:02) | |
---|
En oo nähnyt, mutta eihän tällä ole Pitkä kuuma kesä-leffan kanssa muuta yhteistä kuin ohjaaja ja kolme näyttelijää. niin, elokuvien väitetty yhteys toisiinsa on selvästi yhtä kaukaa haettu kuin Matti Vanhasen ja Tutankhamonin. Mutta tosiaan, H&S ei ole mikään jatko-osa PKK:lle, kumpaakaan en ole nähnyt mutta näin se nyt vaan on. Eilen Voimalassa muuten ohjaaja Leppä näytti välistä aika vittuuntuneelta/huvittuneelta, kun Päivi "minulla on sama liittymä kuin Jumalalla ja olen sitäpaitsi nykyisin laiha" Räsänen ei antanut mitään suunvuoroa ja keskustelu letkahti muutenkin jeesusteluksi, joka ei käsittääkseni ollut yksikään elokuvan teemoista. Notta siis jos leffassa on olutta, niin tartteeko sitä sitten puuttua pelkästään siihen että leffassa on olutta, jos leffa ei kerro oluesta. -sisäinen kriitikkoni käski referoida mitä tarkoitin jeesustelulla, vaikka tietenkään sillä ei maailmanrauhan kannalta ole mitään merkitystä "emmä mikään pahoinpitelijä o,mähän olen vaan huolissani nykynuorison tilasta. Siis eihän se nuija etes tunnistanu mua, kuka senkin on kasvattanu??" |
vaiktutus 31.08.2003 18:51:18 | |
---|
En oo nähnyt, mutta eihän tällä ole Pitkä kuuma kesä-leffan kanssa muuta yhteistä kuin ohjaaja ja kolme näyttelijää. Lootusasentoon soi pari kertaa vähän, mutta ei tuossa ole mitään juonijatkumoa. Kävin eilen katsomassa ja yllätyin positiivisesti. Leffa oli erittäin hauska ja kyllä pikkutytön laulua kuunnellessa tuli melkein(huom. _melkein_) kyyneleet silmiin. Oli myös hauskaa, että Jimi Pääkallon roolihahmon laulaessa Jimi Pääkallo ei itse laulanut, vaan tällä oli Tehosekoittimen Oton ääni. "Moninkertaiset huutomerkit ovat selvä sairaan mielen merkki" -velho Rincewind |
Deep Shadow 31.08.2003 23:57:21 (muokattu 31.08.2003 23:59:43) | |
---|
Lootusasentoon soi pari kertaa vähän, mutta ei tuossa ole mitään juonijatkumoa. Kävin eilen katsomassa ja yllätyin positiivisesti. Leffa oli erittäin hauska ja kyllä pikkutytön laulua kuunnellessa tuli melkein(huom. _melkein_) kyyneleet silmiin. Oli myös hauskaa, että Jimi Pääkallon roolihahmon laulaessa Jimi Pääkallo ei itse laulanut, vaan tällä oli Tehosekoittimen Oton ääni. Vaan eipä se laula se pikkutyttökään itse... Killerin Siiri Nordin taitaa ainakin olla yksi ääni tuossa leffassa, en tosin tiedä kenen ääni. Ohjaaja Perttu Leppä sanoi jossain haastattelussa, että hän halusi tietynlaiset näyttelijät ja jos hän olisi pitänyt yhtenä vaatimuksena hyvää lauluääntä, niin se olisi karsinut aika tavalla porukkaa... En ole leffaa vielä nähnyt, mutta aion kyllä mennä katsomaan... Polkupyörää on ohjattava niin että on kumpikin jalka polkimilla ja ainakin toinen käsi |
sivupersoona 01.09.2003 11:22:33 | |
---|
Vaan eipä se laula se pikkutyttökään itse... Joku tuntematon suuruus Elisabeth Ehnrooth (jotakuinkin noin) on tyttösen äänenä. Voisinkin tähän väliin häpäistä itseni täysin ja kertoa että luulin Rakkauden haudalla olevan Jonna Tervomaan oman kappaleen ja ajattelin tästä riippumatta että onpa paskat sanat ja paska biisi...no ei se mitään, ei se mitään, ei Ismo Alankokaan tiennyt kuka on Eddie Vedder! (If I'm going down, I'm taking everybody with me) "emmä mikään pahoinpitelijä o,mähän olen vaan huolissani nykynuorison tilasta. Siis eihän se nuija etes tunnistanu mua, kuka senkin on kasvattanu??" |
Lennu 01.09.2003 11:29:17 | |
---|
ei Ismo Alankokaan tiennyt kuka on Eddie Vedder! (If I'm going down, I'm taking everybody with me) Ei Ismo Alangon tarvitse tietää, kuka on Eddie Vedder. Tuota Juicen Rakkauden Haudalla biisiä on radioissa hehkutettu niin paljon viime aikoina, että on kyllä ihme, jos ei ole kuullut Sakari Kuosmasen esittäneen sen ja Juicen sanoittaneen. Kaikki juontajat muistavat mainita asian painokkaasti spiikeissään. |
sivupersoona 01.09.2003 14:20:38 (muokattu 01.09.2003 14:21:11) | |
---|
Jos tietäisit mitä kaikkea muuta olen vasta saanut selville, niin nauraisit itsesi kuoliaaksi, enkä viitsi nyt tappaa sinua. Mutta radiota kuuntelen hyvin hyvin harvoin joten olen sitten ihme. "emmä mikään pahoinpitelijä o,mähän olen vaan huolissani nykynuorison tilasta. Siis eihän se nuija etes tunnistanu mua, kuka senkin on kasvattanu??" |
Dumb 01.09.2003 21:04:49 | |
---|
Kävin katsomassa kyseisen leffan viime perjantaina ja kyllähän se ihan viihdyttävä oli! Meillä oli tyttöystävän kanssa diili, että hän lähtee minun kanssani katsomaan Terminator 3:sen ja minä hänen kanssaan tuon Helmiä ja sikoja. Ennakkoasenne koko leffaa kohtaan oli jonkin verran ehkä negatiivinen enkä odottanut juuri mitään ihmeellistä, mutta heti alusta asti tykkäsin ja yllätyin positiivisesti. Tuosta biisistä vielä sen verran, että vasta tuona samaisena perjantaina sain selville, että kyseinen viisu on Juicen tekemä kun satuin katsomaan elokuvan lopputekstejä juuri sillä hetkellä, kun biisien tekijöitä mainittiin. Ja tulihan siinä leffassa yhdessä kohdassa pätkä tota biisiä Kuosmasen laulamanakin! |
Deep Shadow 27.03.2004 11:56:06 | |
---|
Nytpä tuli tämäkin katsottua ja kerrassaan loistava leffahan tuo oli! Kyllä täällä kotimaassakin osataan hyviä elokuvia tehdä... "...eli annetaan kunnon aplodit ni ei sitten tuu niitä jälkipuheita..." |
Fadead 27.03.2004 12:20:37 | |
---|
Eilen kattelin. Todella hauska ja hyvää viihdettä. Alan nykyään olemaan sitä mieltä, että parhaat komediat tulevat Suomesta. "Muistakaas pojat ja tytöt pistää se tehtävänumero sitten sinne vasempaan yläkulmaan" |
trx 27.03.2004 12:21:31 | |
---|
minusta elokuvassa oli hyvää tämä kuka-se-nyt-olikaan kovanaama, joka heitteli hienoja letkautuksia. samoin laura birn oli hemaiseva. totuus tämän vanhemman neitokaisen laulamisestahan on se että jos hän olisi noin hyvä laulamaan, ei hän olisi näyttelijä, vaan laulaja. eiks' je? muuten raina oli ennalta-arvattava kokonaisuus eli siis täysi cliché mitä *ttua?
kysyi bill clinton |
ozz3 27.03.2004 12:25:00 | |
---|
Kävin syksyllä kattomassa teatterissa ja olihan se todella viihdyttävä. Vosi melkein ostaa itselleen... Ja tuosta jatko-osa hommasta, eikös Perttu Leppä sanonut (silloin kun ensimmäiset huhut jatko-osasta lähtivät liikkeelle), että elokuva olisi henkistä jatkoa Pitkälle Kuumalle Kesälle? Maailmassa on kuitenkin paljon pahempiakin asioita, kuin maanjäristys. Esimerkiksi hanuriorkesteri |
Deep Shadow 27.03.2004 12:56:35 | |
---|
Ja tuosta jatko-osa hommasta, eikös Perttu Leppä sanonut (silloin kun ensimmäiset huhut jatko-osasta lähtivät liikkeelle), että elokuva olisi jatkoa Pitkälle Kuumalle Kesälle? Onhan tuossa samaa henkeä kuin PKK:ssakin... Tyttö, jolla on kusipääpoikaystävä, joka sitten jätetään ja hypätään tämän "sankarin kelkkaan". Lisäksi tämä Ruhon rooli on hyvin pitkälti samanlainen kuin PKK:ssa, mutta eipä tuo haittaa, sen homman mies tuntuu osaavan ja nuo letkautukset ovat aivan mahtavia! "...eli annetaan kunnon aplodit ni ei sitten tuu niitä jälkipuheita..." |
Deep Shadow 27.03.2004 12:59:12 | |
---|
samoin laura birn oli hemaiseva. Tästä on pakko olla yhtä mieltä! Hemaiseva on juuri oikea sana... totuus tämän vanhemman neitokaisen laulamisestahan on se että jos hän olisi noin hyvä laulamaan, ei hän olisi näyttelijä, vaan laulaja. eiks' je? Voihan se noin olla.. Toisaalta ei kaikki välttämättä edes halua olla laulajia, vaikka laulaa osaisivatkin ja enpä ainakaan minä tiedä Laura Birnin oikeista laulutaidoista mitään... "...eli annetaan kunnon aplodit ni ei sitten tuu niitä jälkipuheita..." |
Deep Shadow 27.03.2004 13:00:27 | |
---|
Oli myös hauskaa, että Jimi Pääkallon roolihahmon laulaessa Jimi Pääkallo ei itse laulanut, vaan tällä oli Tehosekoittimen Oton ääni. Lopputeksteissä kyllä luki joku aivan muu nimi kuin Otto.. Olisiko ollut Rafael Leppä tai joku..? "...eli annetaan kunnon aplodit ni ei sitten tuu niitä jälkipuheita..." |
trx 27.03.2004 13:01:57 | |
---|
.. Toisaalta ei kaikki välttämättä edes halua olla laulajia, vaikka laulaa osaisivatkin ja enpä ainakaan minä tiedä Laura Birnin oikeista laulutaidoista mitään... tuota en kyllä ajatellut. olen niin leipiintynyt suomalaiseen tähtitehtailuun ("Hanna B Matti Nykänen vast.") että oletin automaattisesti kaikkien tähtösten tekevän vähintään sitä mitä he osaavat. ikävä kyllä suuri osa tekee myös sellaista mitä eivät osaa.
mitä *ttua?
kysyi bill clinton |
depe 27.03.2004 13:07:55 | |
---|
Lopputeksteissä kyllä luki joku aivan muu nimi kuin Otto.. Olisiko ollut Rafael Leppä tai joku..? Mutta oli se silti Tehosekoittimen Otto. Mies esiintyi "salanimellä" Raffe Leppänen. "To survive a war, you gotta become war" - John Rambo |
Deep Shadow 27.03.2004 13:19:08 | |
---|
Mutta oli se silti Tehosekoittimen Otto. Mies esiintyi "salanimellä" Raffe Leppänen. Ahaa.. Hyvä tietää.. Miksiköhän salanimellä? Siiri kuitenkin oli ihan omalla nimellään liikenteessä... "...eli annetaan kunnon aplodit ni ei sitten tuu niitä jälkipuheita..." |
Ta Wicked G 27.03.2004 15:55:27 | |
---|
Moniko on nähnyt kyseisen uuden suomileffan? Mitä piditte? Eikö tää oo siis jatko-osa pikä kuuma kesälle? Ei musta oo, tosin sukunimi on Hirvonen H&S:ssa eli sama kun pitkässä kuumassa kesässä sillä rockabillymulella. Nähny oon ja PKK on parempi. Fuck the reality! I'm going home! |