Aihe: klassikkopeli haussa
1 2
mow skwoz
31.05.2004 23:53:28
Aika hakuammuntaa mutta kokeillaan kuitenkin: eli olisi haussa sellainen klassikkotietokonepeli kuin cat (?). Luulisi, että tuo jostain päin nettiä löytyisi. Pelin pointtina oli hypätä kissalla pyykkinarujen kautta ikkunoista sisään, jonka jälkeen pääsi aina tietylle alatasolle, joissa oli erilaisia puzzleja eli tavaran keräämistä ym. Koko pelissä ei ollut muistaakseni kuin kaksi väriä (oranssi ja musta) ja toteutus tosiaan aika antiikkista. Jos kellään olisi mitään tietoa, arvostaisin sitä.
Zed
01.06.2004 00:01:10

Alley Cat on peli. Löytyi ensimmäisen linkin takaa googlettaessa: http://www.acid-play.com/download.php?name=Alley_Cat
Kirkkonummi ei ole turvallinen paikka elää.
Hotakainen
01.06.2004 02:04:58
Jumalauta tätä muuten tuli kersana pelattua paljon.
gheisari
01.06.2004 02:12:13
eleeton
01.06.2004 17:30:25
Mutta ei ole Monkey Islandin voittanutta.
mow skwoz
01.06.2004 17:41:34
jep, kiitoksia. Googlettaessa huomasin, että kaikki linkit johtavat tohon samaan paikkaan kun toi antamasi, eikä se toiminut ainakaan äsken. Löyty sitten joltain venäläiseltä saitilta se zippi. Mutta tosiaan, kiitos kuitenkin.
Nimismies
02.06.2004 21:08:51

Äläpä muuta virka. Olin pari vuotta vanhempaa kaveriani suvereenisti parempi. Hiton vaikea peli.
Kaikista eniten ottaa kuitenkin pannuun, että mua ja Turboa sanotaan häiriköiksi. Mielestäni häirikkö on sellanen floodaaja, jolla ei ole mitään asiaa ja ainut missio on häiritä muiden keskustelua. - Mahe
kingdom
02.06.2004 23:22:40
Aiheeseen liittyen. Löytyisköhän NHL ysivitosta mistään?
You say you want a revolution, well you know, we all want to change the world...
depe
02.06.2004 23:33:14
Aiheeseen liittyen. Löytyisköhän NHL ysivitosta mistään?

Hyvä idea. Pitääkin etsiä tuo. Viimeinen todella hyvä lätkäpeli. Lähes yhtä yksinkertainen kuin pöytälätkä.
Ilman hauskaakin voi olla alkoholia.
kingdom
02.06.2004 23:39:20
Myydäänköhän sitä enää kaupoissa?
You say you want a revolution, well you know, we all want to change the world...
vexu
03.06.2004 00:47:13 (muokattu 03.06.2004 00:50:54)

Myydäänköhän sitä enää kaupoissa?

Itse kyllä sanoisin että NHL 94 on legendaarisin ja paras noista vanhemmista. 95 oli vain kalpea kopio pienine päivityksineen siitä ;) EA Sports on tainnut lopettaa noiden myynnin jo ajat sitten, sillä heidän sivuiltaan saa jo ilmaisiksi uudemman NHL 97.
On a long enough timeline, the survival rate for everyone drops to zero.
aust
03.06.2004 00:51:05
Itse kyllä sanoisin että NHL 94 on legendaarisin ja paras noista vahnemmista. 95 oli vain kalpea kopio pienine päivityksineen siitä ;) EA Sports on lopettanut noiden myynnin jo ajat sitten. Heidän sivuiltaan saa jo ilmaisiksi uudemman NHL 97, mutta eri asia onkin mistä noita vanhempia enää löytää PC:lle.

Meikän hyllystä löytyy 95! Jehsn!
An Elk. Kyy.
aust
03.06.2004 00:53:45
Itse kyllä sanoisin että NHL 94 on legendaarisin ja paras noista vanhemmista. 95 oli vain kalpea kopio pienine päivityksineen siitä ;) EA Sports on tainnut lopettaa noiden myynnin jo ajat sitten, sillä heidän sivuiltaan saa jo ilmaisiksi uudemman NHL 97.

Niin ja -95 oli muistaakseni peli jota olen himoinnut eniten elämäni aikana. Taisi olla kevät -96 kun mulla oli ääretön tarve hommata tuo. Kappas, löysin tieltä 100markkaa ja hommasin pelin, maksoi 99,-

p.s. -93 oli jo samanlainen ku -95 ja -94.
An Elk. Kyy.
vexu
03.06.2004 01:20:43

p.s. -93 oli jo samanlainen ku -95 ja -94.

ES:n yleinen toimintastrategia onkin noin viiden vuoden välein uudistaa oikeasti peliä ja sen jälkeen toimittaa vain päivitettyjä versioita samoista peleistä. Jos aiemmasta on jo maksanut niin aika rahastukseltahan nuo aina tuntunut. Jostain nurkasta pitäisi muistaakseni löytyä tuo 94. Voiskin jossain vaiheessa verestää hieman muistoja ja asentaa.
On a long enough timeline, the survival rate for everyone drops to zero.
Sgandalf
03.06.2004 07:51:40
Sanonpa minäkin, että Sega Mega Driven NHL '95 on noista vanhan liiton lätkäpeleistä ehdottomasti paras.
Bewahret einander vor der Zweisamkeit
depe
03.06.2004 10:04:16
ES:n yleinen toimintastrategia onkin noin viiden vuoden välein uudistaa oikeasti peliä ja sen jälkeen toimittaa vain päivitettyjä versioita samoista peleistä. Jos aiemmasta on jo maksanut niin aika rahastukseltahan nuo aina tuntunut. Jostain nurkasta pitäisi muistaakseni löytyä tuo 94. Voiskin jossain vaiheessa verestää hieman muistoja ja asentaa.

Olihan nuo pelit samanlaisia, mutta mutta... NHL95:n veskarit oli jotenkin parempia, eivät sylkeneet ihan joka vetoa. Tai ainakin näin muistelisin, kun joskus kokeilin 94:sta pitkän 95-kokemuksen jälkeen.

Mutta tuo 94 vai onko se nyt 93 oli kyllä kaikkien aikojen peli, kun se aikoinaan ilmestyi. Sitä tuli tahkottua "muutama" peli.

Hitto kun jostain joskus löytäisi tuon 95:n, niin voisi pitää vaikka turnauksen.
Ilman hauskaakin voi olla alkoholia.
Nimismies
03.06.2004 14:01:22
Hitto kun jostain joskus löytäisi tuon 95:n, niin voisi pitää vaikka turnauksen.

Mulla on romppu, paljolla ostat? :)
Kaikista eniten ottaa kuitenkin pannuun, että mua ja Turboa sanotaan häiriköiksi. Mielestäni häirikkö on sellanen floodaaja, jolla ei ole mitään asiaa ja ainut missio on häiritä muiden keskustelua. - Mahe
Sävis
03.06.2004 14:08:42
Olen aikaisemminkin kysynyt tätä, mutta kysyn uudelleen:
Muistaako kukaan sellaista peliä, jossa koottiin aluksi auto niin, että sai valita kivan etu- , keski- ja takaosan. Sitten sillä autolla ajeltiin ja välillä sammutettiin jotain tulipaloja. Se oli C64:n tai Amiga500:n peli, muistaakseni C64:n.
Mitäs jos tohon laittaisi been?
aust
03.06.2004 14:09:53
Olen aikaisemminkin kysynyt tätä, mutta kysyn uudelleen:
Muistaako kukaan sellaista peliä, jossa koottiin aluksi auto niin, että sai valita kivan etu- , keski- ja takaosan. Sitten sillä autolla ajeltiin ja välillä sammutettiin jotain tulipaloja. Se oli C64:n tai Amiga500:n peli, muistaakseni C64:n.

Street rod?
An Elk. Kyy.
Sävis
03.06.2004 14:10:43
Street rod?

Ei oo Street rod.
Mitäs jos tohon laittaisi been?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)