darkgirls 22.04.2004 15:45:39 | |
---|
|
ozz3 22.04.2004 15:49:03 | |
---|
Että nuo sitten jaksaakin valittaa... SoiLa sanoo:
ja minä en oo mikään teini!!
TuPe sanoo:
etpä
Dog sanoo:
oot sinä |
vantage 22.04.2004 15:53:04 (muokattu 22.04.2004 15:57:13) | |
---|
Että nuo sitten jaksaakin valittaa... Sanos muuta prkl. EDIT : Mutta oli tuossa lopussa näköjään ihan asiaakin. "Kaikki on allright ainakin minulla. En tiedä, onko muilla." -M Nykänen
IHKK #5 |
bage 22.04.2004 16:34:32 | |
---|
jooo-o... Lukiossa uskonnon opettajakin selitti ihan tosissaan vähän samaan sävyyn. No saatiinpahan ainakin kunnon keskustelut aikaiseksi! |
Skinwalker 22.04.2004 16:35:38 | |
---|
Miljoonaan kertaan puitu aihe. Itse ohjelmaa en ole nähnyt. Vaikuttihan tuo kieltämättä ajoittain melkoisen yksipuoliselta ja sensaatiohakuiselta tykitykseltä, mutta kyllä siinä ihan asiaakin on. Big man, pig man, ha ha, charade you are |
gheisari 22.04.2004 17:09:40 | |
---|
Tuo Anne Pönni oli aika veikeä tapaus. Epäilen, että hän olisi edes koskaan black metallia kuunnellut. Jos joku on dokumentin nähnyt, niin varmaan on samaa mieltä? Noita hurahtaneita uudellensyntyjiä. ja sit mä rupesin myöhemmin kuunteleen sitä black metalia mun kavereitten kautta et se oli ihan veres se nainen ja takan mul luki et ´desire me like satan´ ja mul oli mustat lateksihousut ja mä olin niinku tosi syvällä siinä, et mun mieli meni ihan siihen mukaan sillattii, et mä en enää ymmärtäny mitä mun ympärillä tapahtu, et mä elin semmoses omas pimees maailmas ja se vaan veti mua enemmän mukaansa et ku mä kuulin aamulla, ku lapset tuli meidän äidin hoitoon, ku mä kuulin ku ne huusi siellä, mun tuli, et voi että, mä naulitsen noi kohta ristille ja mä revin ne palasiks ja mä palottelen ne, et miksei niit voi tappaa, et kaikki lapset sais tappaa Saako kristityt valehdella, jos valehtelu johtaa johonkin hyvään? |
Heissi 22.04.2004 17:19:02 | |
---|
Eiks tää nyt oo jo vähän vanha juttu. Se oli tosin hauskaa siinä MOT-ohjelmassa, kun Tuska-festareita kutsuttiin black metal -festivaaliksi, jonne aktivistit, saatananpalvojat, sivarit ja kasvissyöjät kokoontuvat. Kyseisenä vuonna Tuskan yksi "pää"-esiintyjistä taisi olla Eläkeläiset... Aikamoista bläkyä. "I ain't givin' you no three fitty you goddamn Loch Ness Monster! Get your own goddamn money!"
Möö. |
Raipe 22.04.2004 19:25:09 (muokattu 22.04.2004 19:27:05) | |
---|
Mikäli blackmetal -musiikki on syy pahaan, kuuntelivatko kristityt ristiretkiensä aikana "bläkkistä" samalla kun he teurastivat "vääräuskoisia"? Täyttä paskaa tuo koko teksti mielestäni on. Ei se musiikki vaikuta, vaan se mitä ihmisen pääsä liikkuu. Esim. joku jenkkilässä ryhtyi harrastamaan nekrofiliaa Slayerin innoittamana. "Ei muuta kuin lisää paskaa housuun!"
-Klunssila |
Fadead 22.04.2004 19:36:43 | |
---|
Minulla naurattaa nuo kiihkokristityt ja minua naurattaa myös saatananpalvojat. Vitun pellet. "Viina on viinaa ja pysyy viinana. Pastillin paikka on rasiassa." |
gheisari 22.04.2004 19:54:05 | |
---|
Jos naurat meille, saatananpalvojille, niin me tullaan potkimaan sun hautakiveä sitte KU kuolet! |
Liver-Box 22.04.2004 21:18:22 (muokattu 22.04.2004 21:18:37) | |
---|
Norjan saatanametallin johtohahmo, Burzum-yhtyeen solisti Varg Vikernes istuu parhaillaan vankilassa murhattuaan erään toisen metalliyhtyeen jäsenen, jota hän piti kommunistina ja homoseksuaalina WOOOOOT !!!!111 Jakso. |
Sgandalf 22.04.2004 21:44:52 | |
---|
Musiikki ei synnytä pahuutta. Korkeintaan pahuus synnytää tietynlaista musiikkia. Bewahret einander vor der Zweisamkeit |
toxic 22.04.2004 23:23:02 (muokattu 22.04.2004 23:25:31) | |
---|
Anne Pönni: "Mä piirsin mun huoneen täyteen kaikkii niinku pentagrammeja ja ristejä väärinpäin, mä aloin pitää mustia vaatteita ja meikkaamaan mustilla meikeillä ja pidin sellaista paitaa, missä oli risti alaspäin ja nainen naulittu verilleen siihen ristiin, et se oli ihan veres se nainen ja takan mul luki et ´desire me like satan´ ja mul oli mustat lateksihousut ja mä olin niinku tosi syvällä siinä, et mun mieli meni ihan siihen mukaan sillattii, et mä en enää ymmärtäny mitä mun ympärillä tapahtu, et mä elin semmoses omas pimees maailmas ja se vaan veti mua enemmän mukaansa". HOho! Ei oo kylläkään kristin uskossa mitään hyvää. Niinkuin joku sanoi niin ei saisi valehdella vaikka pelastaisi sillä jonkun hengen. ja kaikkea muuta sellaista paskaa siinä on. sivarit ja kasvissyöjät kokoontuvat. Hehehehehe! Ja vielä pläkkäristä. Sekin on vain tietty musiikki "laji" ja jos kristityt eivät pidä siitä koska siinä puhutaan tuhmia, niin vetäkööt käteen. Mitä järkeä valittaa tuollaisesta. Yhtähyvin vois valittaa jos joku omistaa mersun, volvon sijaan. |
Moratoria 22.04.2004 23:28:13 | |
---|
kyl se bläkkis on kaiken pahan alku ja juuri.. |
toxic 22.04.2004 23:36:53 | |
---|
kyl se bläkkis on kaiken pahan alku ja juuri.. Sekä kuori |
Malevolent 22.04.2004 23:43:37 (muokattu 22.04.2004 23:49:57) | |
---|
*Ei minulla olekaan mitään sanottavaa* |
vanttera 23.04.2004 00:57:18 | |
---|
_Kaikki_ ääriryhmät, oli aihe sitten mikä tahansa, ovat naurettavia. Ainut asia jonka puolesta kannattaa oikeasti kiihkoilla, on rauha. Toisaalta kun siihen sotketaan muita asioita, kuten kasvissyönti, pilvenpoltto, kitaransoitto tai vapaa seksi, ollaan taas hakoteillä. "Käyn vessassa kattomassa että vieläkö panettaa, ja jos panettaa, ni sitten tuun sun lua yäks." |
Juntunen 23.04.2004 07:54:26 | |
---|
_Kaikki_ ääriryhmät, oli aihe sitten mikä tahansa, ovat naurettavia. Siispä kaikki liittymään Pirkanmaan Passivisteihin. :) Uusi rokkidemo valmis!! Kuuntele demostudiosta tai täältä. |
ganesha 23.04.2004 16:54:21 | |
---|
black metal on lähinnä koomista musiikkia. Ihmiset jotka rupeaa teurastamaan toisiaan kuunneltuaan sitä, on EHKÄ psyykeeltään jo valmiiksi viturallaan. "if we can´t be free, let´s at least be cheap!" - Frank Zappa |
Lähikauppias 23.04.2004 17:09:25 | |
---|
No se on se vitun MOT. Oikeasti aika täydellistä paskaa koko ohjelma, tai ainakin Martti Backmanin tekemät "reportaasit" kuten esim. tämä kyseinen. Tuosta Saatanalliset sävelet -jutustahan oli kauhea kohu aikoinaan mm. Rumbassa yms. Jos haluaa lietsoa itseään vihaan , kannattaa lukea MOT:n sivuilta myös muita Backmanin ohjelmien käsikirjoituksia. ( http://194.252.88.3/motweb.nsf/sivut/arkisto) Lähes väkivaltaan oikeuttavia ovat mm. "Minulla oli nälkä, mutta ette antaneet minulle ruokaa", "Kierot banaanit" ja "Suomen kivat sivarisafarit". Viimeinen ei tosin ole Backmanin. Noissa ohjelmissa on kaikissa faktat sopivasti päin helvettiä siten, etteivät ne ole varsinaisesti väärin, mutta asioista sanotaan vain yksi puoli. Esim. täältä löytyy vastakommenttia tuolle MOT:n paskajournalismille: http://www.kepa.fi/kampanjat/ruokakampanja/mot_vastine Ja sitten ihmiset uskoo, kun "on kerran telkkarissa ollut". |