Olen ollu viikon pois radalta ja hyppään tääne innoissani kommentoimaan asiallista keskustelua maailman toiseksi hienoimmasta urheilutapahtumasta maailman hienoimmassa lajissa. Mutta mitä näenkään? TYHJYYTTÄ! Siis alle kaikki kisoihin liittyvät, olen havainnut jääkiekon tiimoilta, että muita alan erikoisfoorumeita ei tarvitse selata, täällä saa ihan riittävän kypsät ja asiantuntevat keskustelut aikaan, vaikka monologina. Ja täällä ei synny häiriköintiä lajin tiimoilta, sillä kuka idiootti tulisi varta vasten kirjoittamaan fudiksesta mnettiin? Muut palstat on täynnä suuta soittavia teinejä. Ranskaa kannatan ja eilinen peli oli unelma-alku kisoille yhdessä Portun häviön kanssa. Hope that Danskit syö Pastat. An Elk. Kyy. |
Juuh, jalkapalloa tosiaan ja olen kyllä kisoja odottanut, mutta jostain syystä tänä vuonna ei jaksa innostua odotuksesta huolimatta. Ehkäpä ajankohta on huono. Tietyt pelit aion silti tuijottaa, jos ei parempaa tekemistäkään ole. Saksaa olen reilut kymmenen vuotta kannattanut, mutta en silti usko heidän menestykseensä... Huonolta näyttää. Jos ei Saksa, niin sitten vaikka Hollanti. Ei musiikkia ilman hiljaisuutta. |