jussiohman 11.06.2004 18:30:57 | |
---|
Ketkä muistavat tämän maanmainion Suomi-juntti-early 90`s sarjan mtv kolmoselta? Aina uusi julkkisvieras jonka kanssa saunottiiin ja tehtiin kaikki samat asiat aina. Ja puhuttiin politiikasta. Saisivat uusintana pistää nuo tulemaan taas. Lihava sinkku hakee kontaktia |
Härski 11.06.2004 18:31:47 | |
---|
Ai kauppaneuvos Paukku? Sehän on ihan loistava sarja. |
depe 11.06.2004 18:33:37 | |
---|
Tuossahan oli myös se jenkkisarjoista tuttu "pakollinen homo". Hauska sarjahan tuo oli, tuli nuorena koltiaisena katsottua, vaikka politiikka ei kiinnostanut pätkääkään... Ilman hauskaakin voi olla alkoholia. |
Alpha 11.06.2004 19:23:01 | |
---|
Paukku, Tollo, Tyyne... Sais tulla takasin juu... |
Phobophile 11.06.2004 19:36:15 | |
---|
Kakarana tuli joka kerta katsottua. Mahtava sarja on/oli. Love Subverted, Lust Perverted |
Swan 11.06.2004 19:42:30 | |
---|
Hehheh, joka jaksossa mentiin saunaan ja juotiin kossuvissyt (paitsi Paukku, jonka kossuun ei saanut tuhlata vissyä). Joka jaksossa myös Tyyne pesi vierailevan saunojan selän. Mikähän Billy Carsonin hahmon nimi olikaan? "If I could play one note through a whole song, I would." - The Edge |
G-mies 11.06.2004 21:00:02 (muokattu 11.06.2004 21:04:04) | |
---|
Saisivat uusintana pistää nuo tulemaan taas. Tuo oli kuitenkin aika tavalla ajanhetkeen sidottu aiheiltaan. Noinkohan toimisi näin kymmenen vuoden jälkeen uusintana..? EDIT: vaikka minulla ei kaupallisia kytköksiä firmaan olekaan niin laitetaan nyt näkyville kaikille leikki-paukuille harjoittelumesta: http://www.parkhotelkapyla.fi/index-saunaosasto-fi.html Main screen turn on. |
NHR 12.06.2004 00:29:50 | |
---|
Todella hauska sarja tuo oli aikoinaan, mutta tuskinpa toimisi uusintana ihan niin hyvin. Kauppaneuvoksen jutut ja sananlaskut olivat aina mainioita: - Parempi pikkusormi pillussa kuin peukalo keskellä kämmentä! - Me Kokoomuksessa olemme henkilökohtaisesti sitä mieltä... Ja keskustelua Tollon kanssa: - Minulle pitäisi kyllä jo pystyttää dokumentti! - Monumentti? - Momentti, momentti! Niinhän mä just sanoin. Suus kii, Tollo, kun mulle puhut... Ihmeen hyvin tuntuivat saavan niitä kaikkia poliitikkojakin vieraiksi. Mikähän Billy Carsonin hahmon nimi olikaan? Nokikeppi? Eei, olihan sillä joku jumalattoman pitkä afrikkalaiselta kuulostava roolinimikin, mutta sitä harvoin käytettiin ja on päässyt jo unohtumaan. Tohtorismiehiä taisi olla. Hyvässä lykyssä olemme osa jonkun kakkaa. - jussiohman |
-Spade- 12.06.2004 13:19:21 (muokattu 12.06.2004 13:20:28) | |
---|
Loistava sarja. Henkilökunta! Tärpättiä! |
1960-1980 12.06.2004 14:58:11 | |
---|
Ei kuulunut suosikkeihini silloinkaan. Poliittiselta kannalta voisi olla mielenkiintoinen. |
Dunga 12.06.2004 15:38:26 | |
---|
Tärpättiä perkele! Hieno sarja, uusintoja saisi ulla. You can crush us, you can bruise us, but you´ll have to answer to...oh, Guns Of Brixton IMIK #4 [Kyllä lähtee] |
Chrissie 12.06.2004 17:28:26 | |
---|
Heh, Håkanin muistaa aina :) Ja sen mustan äijän myös. Kyllä Paukku ja Tollo ja Tyyne olivat verrattomia hahmoja, mutta sarjan uusimisessa ei ole enää mitään mieltä. Se kuitenkin perustui sen ajan poliittisiin tilanteisiin ja sen ajan tilanteisiin. Nykyisin sen tapittaminen olisi varmaan aika puuduttavaa, jollei yhdeksänkymmentäluvun asiat ole tuoreessa muistissa. Ei musiikkia ilman hiljaisuutta. |
Jormaz 13.06.2004 02:46:03 | |
---|
Eikös nokikeppi ollut nimeltänsä Sambo? Viimeisessä jaksossaan Håkan muistaakseni oli pöllinyt Martti Ahtisaaren vaalirahat ja vaihtanut ne makkaroihin. Mara oli makkaroihinkin ihan tyytyväinen. So the second guitar maestro turned out to be Andrey Bolshakov. |
HCW 13.06.2004 15:48:12 | |
---|
Hehheh, huippua. Oli tämäkin classikko päässyt kokonaan unohtumaan. Olen muuten viime päivät elänyt täydellisen retro-suomi-viihteen parissa katsomalla kaikki Reinikaiset. "Ei mulla teittiä mitään vastaan ole,mut mää vaan olen kylän lyöjä" |
Käyttäjätunnus 13.06.2004 16:07:25 | |
---|
Pienenä kattoin aina nauroin kovasti kuulemma. Enpä hirveesti enää muista mut hyvä oli! Uusinnat ois jees joo!! "Informaatio ei ole sama kuin tieto. Tieto ei ole sama kuin viisaus. Viisaus ei ole sama kuin totuus. Totuus ei ole sama kuin kauneus. Kauneus ei ole sama kuin rakkaus . Rakkaus ei ole sama kuin musiikki. Musiikki on kaikkein parasta!" -Frank Zappa |
Stain 13.06.2004 19:13:22 | |
---|
Miksihän tuollaisia tuli pienenä katsottua? Itsekin muistan etten tajunnut mitään niitä poliittisia juttuja, mutta sen kun ne aina menivät saunaan ja uivat sekä se nainen pesi vieraan selän. Se oli hauskaa. Lopuksihan ne menivät johonkin sviittiin ja joivat viinaa. Lopuksi vieras lähti taksilla pois. Tolloko oli se paukun kaveri? Eikös tuossa ollut ideana se että poliitikkoja kutsuttiin vieraaksi ja sitten puhuttiin, mistäs muusta kuin politiikasta? Hassua. Time is never time at all
you can never ever leave
without leaving a piece of youth |
Alpha 13.06.2004 21:10:57 | |
---|
Eikös tuossa ollut ideana se että poliitikkoja kutsuttiin vieraaksi ja sitten puhuttiin, mistäs muusta kuin politiikasta? Hassua. Ähäpäs. Yhdessä jaksossa muistan vieraana olleen Laura Voutilaisen... |