Karlsson 28.06.2004 09:28:16 | |
---|
Niin, että nyt sitten Ilta-sanomien mukaan Mr. Matti "Masa" Nykäsestä ja Mervi "Makkara" Tapolasta ollaan tekemässä tosi-TV sarjaa. Taas yksi syy enemmän maksaa se TV-lupa maksu. "if you wonna know how to play the bass get yourself a woman" -twyla |
Hotakainen 28.06.2004 10:26:55 | |
---|
Tämä on pakko nähdä. |
ozz3 28.06.2004 10:29:26 | |
---|
Tämä on jotain semmoista, jota on AIVAN pakko katsoa.. "In the words of AC/DC: We roll tonight... to the guitar bite... and for those about to rock... I salute you." |
Frequency 28.06.2004 10:30:29 | |
---|
Menin sanattomaks... tukutäkä. |
el Bastardo 28.06.2004 10:49:27 | |
---|
Olenkohan täysin väärässä jos ennustan että tästä tulee hitti? Pakko katsoa -osastoa joka tapauksessa. |
cldron 28.06.2004 11:33:23 | |
---|
Taas yksi syy enemmän maksaa se TV-lupa maksu. Jotenkin tuntuu, että jos toi on tullakseen, niin viimeisenä YLE:n kanavilta.. Parempi Matti kukkarossa kuin Jorma vetskarin välissä... |
Karlsson 28.06.2004 11:37:18 | |
---|
Jotenkin tuntuu, että jos toi on tullakseen, niin viimeisenä YLE:n kanavilta.. Äläs nyt. Ykkönen vielä repäsee ja toi alkaa tulla kulttuuritorstain huipennuksena.. "if you wonna know how to play the bass get yourself a woman" -twyla |
-Mickill- 28.06.2004 11:44:21 | |
---|
YEAH!!! Pakko nauhottaa kaikki jaksot, varmaan ihan loistavaa känniviihdettä. Veikkaan että noita jaksoja katsellessa saa nauraa ittensä ihan tärviölle kun Matti alkaa heittää ilmoille elämänviisauksiaan. Jos mä sanon et tappakaa mut ei se tarkota sitä että teidän pitää kastella miun housut -Tuntematon, Ilosaarirock 2003- |
Härski 28.06.2004 11:46:08 | |
---|
Ei saatana, eikö millään ole enää mitään väliä? |
Phobophile 28.06.2004 11:48:52 | |
---|
Now that's what I call entertainment. Love Subverted, Lust Perverted |
JCM 28.06.2004 12:14:23 | |
---|
Niin, että nyt sitten Ilta-sanomien mukaan Mr. Matti "Masa" Nykäsestä ja Mervi "Makkara" Tapolasta ollaan tekemässä tosi-TV sarjaa. Taas yksi syy enemmän maksaa se TV-lupa maksu. Yeeaah. Matti pitää käydä tsekkaamassa keskiviikkona, se on täällä meidän Pekanpäivillä!! Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan. Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin, what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its. |
-J 28.06.2004 12:56:26 | |
---|
hmm...on se Matti ollut valitettavan monessa mukana: - hypännyt mäkeä menestyksekkäästi - sortunut alkoholismiin - tehnyt muutamia levyjä - toiminut baarimikkona - vetänyt karaokea ja valitettavasti laulanut sitä samalla - toiminut stripparina - esiintynyt seksikuvissa - tullut uskoon - pahoinpidellyt ventovieraan naisen - kärähtänyt ratista useita kertoja - mennyt naimisiin vähintään neljä kertaa - kantanut nimeään siiderimerkissä - harrastanut ja ollut perheväkivallan kohteena - yrittänyt itsemurhaa - saanut sydänkohtauksen - elämänkerta kirjana - elokuva suunnitteilla - kiertänyt isoilla festareilla esiintymässä vaimonsa kanssa - saanut satoja metrejä palstatilaa erilaisissa lehdissä ...ja vielä kaiken tämän lisäksi meitä ilahdutetaan oikealla TV-sarjalla! Onko tämä nyt mediaseksikästä? Mitä sellaista me ei tiedetä Matti-parasta että siitä pitäisi tehdä TV-ohjelma? Ja kaikkein karmeintahan siinä on se, että sarjassa joutuisimme katselemaan myös hänen wurstiperijätär vaimoketta, joka ainakin minun mielestäni näyttää siltä kuin olisi tungettu rekkalastillinen maksamakkaraa punaisen kondomin sisään... Nyt minä soitan kyllä Karpolle!! http://www.hintalappu.com |
Skebaholikko 28.06.2004 13:22:39 | |
---|
There truly is no business like showbusiness..... "Satan: Remember: Lie, cheat, steal, and listen to heavy metal music!
Bart: Yes, sir!" |
Chrissie 28.06.2004 14:08:49 | |
---|
- yrittänyt itsemurhaa Muistanko minä nyt ihan väärin vai hyppäsikö Matti todella Jyväskylän Kuokkalan sillalta järveen itsemurha-aikeissa jokusia vuosia sitten??? Kuka tietää? Anyone? Tämä on askarruttanut minua ja muutamaa muuta jo pidemmän aikaa. Ei musiikkia ilman hiljaisuutta. |
kaljaah 28.06.2004 14:23:04 | |
---|
Eikä. Minä en halua että telkkaristani alkaa näkyä Mattia ja Merviä. Minulle ainakin olis jo riittänyt ihan hyvin se kaikki tieto heidän elämästään, mitä kerrotaan lehdissä. Hirveästi jaksaa enää kiinnostaa, kun joka viikko Iltalehdessä suurella otsikko: "Matti ja Mervi yhdessä jälleen!", "Matin ja Mervin kesähäät!", "Mervi hakkasi Matin!", "Matti ja Mervi - ERO!", "Matti ja Mervi kihloissa jälleen!", "Tällä kertaa liittomme säilyy ehjänä!", "Matti hakkasi Mervin!" "Heitän Matin lopullisesti pois elämästäni!" jne, jne. Mutta joo, hyvä että suomessa riittää vielä kiinnostusta tuota paria kohtaan. |
salmivaara 28.06.2004 14:42:23 | |
---|
Muistanko minä nyt ihan väärin vai hyppäsikö Matti todella Jyväskylän Kuokkalan sillalta järveen itsemurha-aikeissa jokusia vuosia sitten?? Olen sellasen version kuullut, että kyseessä olis ollut jonkinlainen veto. Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
lfc 28.06.2004 14:44:53 | |
---|
Vihdoinkin!...Tätä on jo odotettu kuin kuuta nousevaa!!!!!11 Life is a game, that's never too lame. |
Nimismies 28.06.2004 14:45:39 | |
---|
Tästä tulee totaalinen, ehdoton camp-hitti, jota siteerataan vielä vuosien jälkeenkin. Siis, jos tämä toteutetaan kunnolla. Jos tästä tulee samanlainen kuin McCoys Show'sta, niin lopputulos on todella masentava. Kaikista eniten ottaa kuitenkin pannuun, että mua ja Turboa sanotaan häiriköiksi. Mielestäni häirikkö on sellanen floodaaja, jolla ei ole mitään asiaa ja ainut missio on häiritä muiden keskustelua. - Mahe |
Muurari 28.06.2004 14:46:57 | |
---|
Makkara-Mervi on mun ihannenainen Tytöt ovat kauniita, kuin lumpeet lammessa, katson niitä rannalta, vaan en voi poimia |
vanttera 28.06.2004 15:13:33 | |
---|
Te olette ihan sairaita ihmisiä. Ihan niinkuin Mattikin. Vaikka käytte keikoilla nauramassa, ja katsotte telkkarista kikkeli pystyssä että kohta se Matti mokaa, ette ole piiruakaan parempia. "Muista et mä tuun kahes minuutis." K100#5 |