Aihe: The Day After Tomorrow
1
Skinwalker
12.06.2004 18:42:04 (muokattu 12.06.2004 18:52:23)
En ainakaan äkkiseltään löytänyt kyseistä elokuvaa käsittelevää topikkia. Olettekos käyneet katsomassa?

Itse kävin ja kotiin hiippaillessani annoin elokuvalle arvonimen "paskin elokuva ikinä". Jopa independence day aiheutti aikoinaan vähemmän puistatuksia kaikessa ameriikka keskeisyydessään ja epaloogisuudessaan. Tottakai tuon budjetin elokuva pitää väkisinkin mielenkiinnon jotenkuten yllä sen pari tuntia, mutta aikamoisena rimanalituksena elokuvaa pidän. Näyttelijöistä kukaan ei päässyt säväyttämään tippaakaan, mutta eniten pisti ttamaan uskomattoman typerä käsikirjoitus.

Ihan nättiä kuvaa kuitenkin, joten jos osaisi jättää aivot sinne sipsimyymälään, niin miksikäs ei.
Big man, pig man, ha ha, charade you are
jin
12.06.2004 19:33:39
Kyllä se alku oli vaan niin ihanaa katsottavaa, kun tornadot tuhosivat LA:n ja New Yorkin valtava hyökyaalto... Ei tuon leffan katsomisesta kuitenkaan kannata rahaa maksaa. Kaikki draama oli tuskaisen ylilyötyä. Mutta se alku oli hieno. Ja kaikki pohjoisella pallonpuoliskolla kuolivat. Jee.
Ei näin.
Mr. Mustard
12.06.2004 19:56:43
Joo. Ei jää leffasta paljoa jälkipolville kerrottavaa. Paljon mainostetut erikoistehosteetkin olivat pettymys. Kyllä hienompaa on nähty esim. TSH-trilogiassa. Globaali huoli maapallon tulevaisuudesta oli aika taka-alalla, kun perus hollywood-formula kliseineen lähti vyörymään. Esim. se Hollywood-kirjainten tuhoutuminen: niin alleviivattua ja rautalangasta väännettyä.

Lohdullista oli se, että kaikesta myllerryksestä huolimatta kännykät pelasivat moitteetomasti. Lisäksi lankapuhelin toimi katkeamatta, vaikka luuri kävi veden alla (plup plup) ;)
"Life is what happens to you when you´re busy making other plans" - John Lennon.
Swan
12.06.2004 19:57:27
Oho, minä lienen ensimmäinen tässä threadissa, joka oikeasti piti elokuvasta. Omasta mielestäni lajityyppinsä ehdoton kuningas niin visuaalisesti kuin tarinallisestikin. Dennis Quaid on kyllä aliarvostettu näyttelijä, eikä koko elokuvassa mitään lyöty yli. Jäisimpien kohtausten aikana neste-eritys kiihtyi kummasti, ja elokuvan jälkeen ulkona tuntui oudon lämpimältä.
"If I could play one note through a whole song, I would." - The Edge
oliivi
12.06.2004 20:50:43
Kyllä harmittaa, että menin vapaalipun TDAT:n tuhlaamaan. Olikohan siinä mitään mitä ei olisi nähty joskus aiemmin? Eipä varmaan. Leffan aikana mielessä pyöri mm. seuraavaa:

-"No olipas kliseistä.."
-"Pitääköhän nyt itkeä vai nauraa?"
-"Sieni-karkit on ihan litskaantuneita."
-"..Ei varmaan kehtaa tänne nukahtaa.."

Olin kolmen kaverin kanssa tuota katsomassa ja eikä keneltäkään tullut mitään positiivista palautetta. Usein kuitenkin tuollaiset leffat käy edes joten kuten viihteestä, mutta TDAT ei yltänyt siihenkään. Se oli ihan rehellisesti vain huono.
Minä olen tie, kissa ja elämä.
mongoloidi
13.06.2004 19:03:57
No ei se nyt ihan paska ollu.Olis voinu olla paljo paskempikin.Tosin mitään uutta ja mullistavaa se ei tarjonnut,mutta oli omasta mielestäni silti ihan menevä leffa.
FBI
15.06.2004 15:24:18
Kyllä Minä ainakin tykkäsin kovasti. Efektitkin oli komeita.
Ja juonesta sen verran että kyllähän tosielämänkin kriisitilanteet on täynnä yltiöromanttisia sankaritarinoita. Totta on että leffa oli vähän turhan "puhdas" ja ne sudet oli turhat...
Frequency
20.06.2004 21:48:45
Leffa visuaalisesti oli todella näyttävää. Hieno katsoa kaikkia erikoistehosteita luonnonmuutoksista. Jäi vaan harmittamaan kökömpi käsis.
tukutäkä.
Larry
21.06.2004 13:14:07
Juu tuli lauantaina nähtyä ja vähän kaksijakoinen fiilis tuli.
Leffan alku oli parasta siihen saakka kun tulva oli pyyhkäissyt Nykin.

Tämän jälkeen leffasta tuli perinteinen katastofi-pelastus-hässäkkä johon ei oltu kovin kummemmin panostettu.

Alku plussaa ja loppu paskaa. 8- arvosanaksi ja propsit näyttävän näköisille pyörremyrskyille.
Kyllä lapset mukavia on, mutta tekotapa on ihan YÄK!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)