Aihe: System Shock 2
1
Flow
18.07.2004 23:32:31
Oletteko pelanneet? Jos olette niin mitä mieltä olette pelistä?

Itse sain pelin juuri käsiini ja koukkuun jäin..Aivan mahtavaa tunnelmaa peli tarjoaa.
"Look behind you...A mirror with an image of a three headed donkey" K100 #11
Incarnation
18.07.2004 23:51:34
Jollain lailla pelottava. Synkeää meininkiä.
Taitaa tuo vieläkin koneelta löytyä joten täytyy kaivella joskus se taas esiin ja aloittaa siitä mihin tuli silloin joskus jäätyä.
!!MYYNNISSÄ!! Ibanez GSR200 basso !!MYYNNISSÄ!!
Hotakainen
19.07.2004 00:57:31
On niin maan perkeleen pelottava peli. Myös SS1 on hyvä.

'Look at you hacker. A p-p-p-pathetic creature of meat and bone, panting and sweating as you r-run through my corridors. Ho-how can you challenge a perfect, immortal, machinnnnnne?'
Unworthy Knight
19.07.2004 03:54:22
Oli kyllä hyvä kerrassaan loistava peli. molemmat osat on muuten nykyään http://www.the-underdogs.org/ sivulta ladattavissa ihan laillisesti jos kiinnostaa uudistaa muistoja tai tutustua peliin.

Tunnelma oli kyllä melkoinen, ikään ei saanut kunnon niska-otetta tilanteesta.
"Hail to eternal Troo Haapawater Frost-Metallism!! Total Musicism and lighting fast drummings. Mythical lyricalism!" -leka K100#3
Hotakainen
19.07.2004 04:52:01 (muokattu 19.07.2004 04:53:54)
Tuli yhtäkkiä tarve pelata SS2:sta. Ei jumalauta miten hermona ihminen voi olla parin tunnin pelisession jälkeen. Onneksi en kerinnyt vielä hydroponicsiin asti. Ne perkeleen midwifet on hirveitä.
Incarnation
19.07.2004 12:17:30
Äänimaailma on kyllä onnistuneen karmaiseva. Aina hyppää sydän kurkkuun kun kuuluu jotain mölinää.
!!MYYNNISSÄ!! Ibanez GSR200 basso !!MYYNNISSÄ!!
depe
19.07.2004 12:19:44
Mie ostin tuon ykkösen joskus halpishyllystä, maksoi varmaan jotain 50mk tms. Pelasin vissiin tunnin ja sitten loppui into. Tämä johtui osaltaan kylläkin karusta grafiikasta. Varmasti jos jaksaisi paneutua asiaan, niin hieno peli olisi kyseessä.
Ilman hauskaakin voi olla alkoholia.
jannu
19.07.2004 12:28:14
Naurakaa pois, mutta SS2 oli minulle liian pelottava.

En koskaan pystynyt pelaamaan alkua pidemmälle, sitä kun lahtaus alkaa. Puolisen tuntia räpiköin niitä ensimmäisiä öliseviä mutantteja vastaan ja olin jo yltäpäältä kylmässä hiessä ja tärisin kuin horkassa. Kun lopetin pelaamisen, en pystynyt lähtemään auton rattiin tuntiin. Ja näin painajaisia.

Yritin aloittaa peliä uudelleen useaan kertaan, aina samaan lopputulokseen päätyen. Reilun viikon yrittämisen jälkeen luovutin.
lapio
19.07.2004 13:18:46

Naurakaa pois, mutta SS2 oli minulle liian pelottava.

Aliens vs Predator ihmisellä pelattuna on vielä pelottavampi.
Minuun on käytetty poltetun maan taktiikkaa... Mitä tuossa avatarissa tapahtuu?
sepeli
19.07.2004 13:53:34 (muokattu 19.07.2004 13:55:24)

Itsehän pelkään SS2:a hieman enemmän mutta ei helvetti kyllä tuli kauhistuttua tuossakin aikoinaan.

Kolmas mitä pelatessa ahdistaa rankasti on Space Hulk (2). Tai oli ainakin joskus, en ole vuosiin jauhanut.
"Kyllä tuo sormettaminen on ihan ok." -Erkki-Pekka J. Helle, Bees & Honey - palsta Suosikki 7/04
jannu
19.07.2004 14:50:10

Ekaa osaa en koskaan pelannut, mutta ainakaan kakkososan marineosuus ei ollut mitenkään verrattavissa SS2:n karmivuuteen.
Nimismies
19.07.2004 16:05:39
Ekaa osaa en koskaan pelannut, mutta ainakaan kakkososan marineosuus ei ollut mitenkään verrattavissa SS2:n karmivuuteen.

Kakkonen on ihan pullamössöä. Itse en aikanani uskaltanut pelata AVP ykköstä mariinilla. Liian rankkaa kamaa.
Kaikista eniten ottaa kuitenkin pannuun, että mua ja Turboa sanotaan häiriköiksi. Mielestäni häirikkö on sellanen floodaaja, jolla ei ole mitään asiaa ja ainut missio on häiritä muiden keskustelua. - Mahe
riimu
20.07.2004 15:45:57
Kakkonen on ihan pullamössöä. Itse en aikanani uskaltanut pelata AVP ykköstä mariinilla. Liian rankkaa kamaa.

Hyvä ettei tullut paskat housuun, kun ekaa kertaa facehugger hyppäsi naamalle jollain pimeällä käytävällä.
Ei näkymätön löydä kaltaistaan.
Skinwalker
20.07.2004 16:29:07
Alien vs. predator on kyllä upea peli. Mahtava tunnelma predatorina pelatessa kun ainoa ruudulla näkyvä pieni valopiste on piiitkän käytävän päässä oleva pikkuinen lamppu. Sitten yht'äkkiä kaukaisuuteen ilmestyy vihreänä hohtava alien. Täydellisellä paniikinsekaisella wristbladien ajoituksella alien leviää kuitenkin seinille.

Kiinnostaisi tietää, että onko kukaan pelannut tuota läpi? Itse predatorilla ehkä noin 5 kenttää muistan kolunneeni. Ihmisellä ehkä kolmanteen ja alienilla en yhtään kokonaista. On nimittäin helvetin vaikea ja turhauttava peli. Eniten vituttaa se ainainen pimeys ja epätieto kentän rakenteesta ja omasta olinpaikasta. Peli olisi 100x parempi, jos valoisia jaksoja olisi enemmän ja peli olisi jotenkin "hitaampi". Siinä pistesysteemissähän nopeutta saa säätää. Saisipa itse pelissäkin.

Aaah. Noin tämän kuukauden nörtteilyt olivat sitten tässä.
It's funny because it's poisonous
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)