Aihe: Bubba Ho-Tep
1
Super-Jari
18.07.2004 01:04:23 (muokattu 18.07.2004 14:01:37)
Onko kukaan katsonut?

Ideana on että Elvis ja John Kennedy on vanhainkodissa johon hyökkää muumio varastamaan vanhusten sieluja.

Katsokaa niin tiedätte eläneenne.

Ei helvetti.

edit. bluesmies, haista perse :)
Miten mulla on semmonen tunne, että olit se pelleilijä ala-asteella joka käski mua potkasemaan munille ja syljit sitten luumukivet suusta?
Bluesmies
18.07.2004 12:52:31
John Cennedy

Kuka se on??

(oli pakko...)
Kitara on tyhmä!!!
zernobyl
19.07.2004 16:59:46

Ihan loistava leffa! Loistavat musiikit, näyttelijäsuoritukset ja tunnelma. Ja tämä herra Campbell heittää hyvin Elvistä, kyllä kyllä.
Paras tyyppi kuitenkin koko elokuvassa on Kemosabe. Hieman taisin nauraa villimmin kuin vähään aikaan, kun herra taisteli muumiota vastaan vanhainkodin käytävällä.

9/10 mielestäni.
It's just a Ride -Bill Hicks
Super-Jari
19.07.2004 19:42:33
Oli varsin tyhmä leffa idealtaan, mutta ns. kauhukohdat oli saatu jotenkin oudosti silti toimimaan.
Myy minulle ns-2. Nyt.
JMP71
20.07.2004 02:22:46
Kenen käsikirjotus? Perustuuko kenen kirjaan/novelliin?

Hmm.. muistan lukeneeni Portista (Treen scifi-seuran julkasema lehti) novellin, jossa oli sama idea. En kyllä muista kenen kirjottama.. pitänee kaivella essiin lehdykkä.

Anteeksi jos tuli vierestä.
Hanki parempaa luettavaa.
zernobyl
20.07.2004 07:42:33

Kenen käsikirjotus? Perustuuko kenen kirjaan/novelliin?

Hmm.. muistan lukeneeni Portista (Treen scifi-seuran julkasema lehti) novellin, jossa oli sama idea. En kyllä muista kenen kirjottama.. pitänee kaivella essiin lehdykkä.

Anteeksi jos tuli vierestä.

Joe R. Lansdale (short story)

Tommonen nimi lukee ainakin IMDb:ssä.
It's just a Ride -Bill Hicks
Keke Urlaub
20.07.2004 08:59:59

Oli tosi hyvä, tietyllä tavalla. Tietyllä tapaa leffa kärsi tapahtumapaikan luonteesta, toisaalta se tarjosi myös paljon hauskuutta. Bruce Campbell hallitsee.
Pedaaleja hakusessa, tsekkaa oma sivu/tori!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)